Ik snap de straf ergens wel.... weet niet of ik dat zou doen, denk het niet, maar ik snap het wél.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:27 schreef moussy het volgende:
Dat ik als kind bij diezelfde haven in de buurt woonde ben ik ook ooit eens weggelopen, ik was 3, als straf mocht ik alleen nog maar met een zwemvest aan op pad, trauma
wat leuk!quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:22 schreef livelink het volgende:
Mijn wegloper heeft vandaag een nieuwe hobby ontdekt.
[ afbeelding ]
Voor de eerste keer op de snowboard. En hij had er wel gevoel voor.
Dit is hier thuis ook zo. Straffen is een spel.quote:[b]Op woensdag 6 augustus 2014 21:47 schreef Ticootje het volgende:[/
Bovendien werkt het toch niet, geen enkele manier van straffen werkt namelijk. Het boeit de dame namelijk toch niet. Ze sluit zich af en gaat daarna gewoon door met waar ze mee bezig was.
Roy lacht je keihard uit,hoe boos je ook doet. En negeer je hem of strafplek dat doet hem echt niks. Nog niet eens huilen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:26 schreef YPPY het volgende:
Hier was het vooral een grote straf dat ze niet met d'r vriendin mocht spelen. Juist omdat ze samen op stap gingen, had ze goed door dat ze allebei stout waren geweest. Met jullie kinderen is dat wel lastiger denk ik ticootje en bar, dan hebben consequenties sowieso misschien geen zin.
Ja maar ze trekt haar eigen plan. Ze wordt gister naar huis gestuurd om te eten en ze heeft gewoon geen zin en dus doet ze dat niet. Dus het zal haar aan haar kont roesten dat de wijzer boven staat. als ze geen zin heeft om zich te melden dan doet ze het niet. Ongeacht de consequenties.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:03 schreef Books1 het volgende:
Tico hier heeft de oudste (vergeet ook vaak om te komen zwaaien als ze buiten spelen, naar huis te komen) een horloge om. Niet om de tijd te lezen want dat begint nu net pas een beetje te komen. Maar als het bijv. half is en ze moeten op heel even komen zwaaien (geen zicht op de speeltuin hier) dat de wijzer dan naar boven moet staan. Eerst begonnen met een kwartiertje en nu mogen ze een half uurtje wegblijven.
Daar begin ik nu dus over te denken idd. Haar vrijheid dus behoorlijk te beperken. Want blijkbaar kan ze die verantwoording niet aan.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:50 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou, ze mocht van mij dus niet meer alleen 'verplaatsen'.dus halen en brengen of laten brengen en als dat niet kan dus niet spelen. Niet uit de tuin zonder supervisie.
Als jij je gedraagt als een kind van 3 dan behandel ik je ook zo. En meer vrijheid is te verdienen met gedrag van je eigen leeftijd.
Maar goed, misschien heeft ze wel een dusdanige (sociale/emotionele/noem iets) beperking dat het niet tot haar doordringt. Maar dan is het misschien wel helemaal beter zo.
En niet als straf. Maar als consequentie van haar gedrag én ter bescherming van haarzelf.
ja, snap ik wel dat je dat vervelend vindt. Maar ik verwacht dat je gastouder liever een kwaaie Jennifer in de tuin heeft dan een jennifer die zoek is. En dan nog wat: ze kan de boom in met haar kwaaie bui.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:55 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Daar begin ik nu dus over te denken idd. Haar vrijheid dus behoorlijk te beperken. Want blijkbaar kan ze die verantwoording niet aan.
Maar ik vind het wel vervelend mijn gastouder dan dus op te zadelen met een boze Jennifer die niet meer buiten de tuin mag. Maar het is zo ook gewoon niet te doen.
Ik zit dus ook te twijfelen om Jennifer weer op de dagopvang te laten opvangen waar gewoon een hek om het terrein staat. Dan is het gewoon helemaal klaar.
kan ze haar boosheid ergens in kwijt?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:55 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Daar begin ik nu dus over te denken idd. Haar vrijheid dus behoorlijk te beperken. Want blijkbaar kan ze die verantwoording niet aan.
Maar ik vind het wel vervelend mijn gastouder dan dus op te zadelen met een boze Jennifer die niet meer buiten de tuin mag. Maar het is zo ook gewoon niet te doen.
Ik zit dus ook te twijfelen om Jennifer weer op de dagopvang te laten opvangen waar gewoon een hek om het terrein staat. Dan is het gewoon helemaal klaar.
Jennifer wordt in principe gewoon thuis opgevangen, en als wij thuis zijn mag ze gewoon naar de speeltuin en buiten spelen met vriendinnen. Dus het is vrij logisch dat ze dat ook mag als de gastouder er is.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:29 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind het best wel vreemd dat een gastouder kinderen buiten haar zicht laat spelen, gebroken benen of niet?
Ze heeft zelf ook 3 kinderen...quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:58 schreef trui het volgende:
oh dus jullie hebben een gastouder-aan-huis! luxe hoor.maar wat een schrik zeg gisteren. pfff!
en hoe kan je gastouder met 2 benen in 't gips überhaupt haar werk doen?
ik heb alleen een tip voor een b&b in de omgeving van roermond waar je vooral NIET heen moetquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:59 schreef mikoxx het volgende:
Ik ben op zoek naar een leuk, gezellig, knus, b&b. In nl, liefst aan de kust. Iemand tips?
In mijn dorp zit wel wat leuks:quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:59 schreef mikoxx het volgende:
Ik ben op zoek naar een leuk, gezellig, knus, b&b. In nl, liefst aan de kust. Iemand tips?
Ik woon in dat durpquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:31 schreef mikoxx het volgende:
moussy, tnx! Zit je zelf in één van deze?
Geen B&B, maar wel mooi en goede lokatie: http://vakantieappartementenegmond.nl/quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:59 schreef mikoxx het volgende:
wat is het verschil dan volgens jou behalve een Breder strand ?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:58 schreef mikoxx het volgende:
tico, ziet er leuk uit, maar de Waddenzee trekt me toch minder dan de Noordzeekust.....
zeeland is sowieso leuke provincie jaquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:09 schreef danic het volgende:
In Zeeland kun je ook kijken in Vrouwenpolder, Veere, kamperland of Domburg.
Of richting zuid-holland: ouddorp is ook erg leuk.
Ik weet geen b&b's. Maar er is cast genoeg. En inderdaad zijn zoutelande en dishoek ook aanraders. Wij hadden altijd een strandhuisje in dishoek
nee, begrijp ik! En ik vat het ook niet verkeerd opquote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:58 schreef livelink het volgende:
Oh, zo bedoelde ik het niet, Sjeen. Het was alleen dat ik me zo goed voor kon stellen dat de meest voor de hand liggende oplossing (kind verbieden uit de tuin te gaan) niet altijd makkelijk is te bereiken.
Best jammer dat hoogseizoenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:01 schreef moussy het volgende:
Nou, ik zit aan de kust, maar ben er met Saffier achter gekomen dat het hier onbetaalbaar is nu
Hier is de voertaal gewoon duits in het hoogseizoen ofzo? Ik hoor niets anders in de lokale super.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:50 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik woon in dat durp
Er zijn hier ook 3 (of meer) vakantieparken, blokhutten en nog meer van dat soort. En véél duitsers!
Hier ook, ik doe mn boodschappen al in Den Helder, want de schappen zijn hier ook chronisch leegquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 14:32 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Hier is de voertaal gewoon duits in het hoogseizoen ofzo? Ik hoor niets anders in de lokale super.
Oh ja. Zwaar irritant ook ja. Ga jij ook naar die budget food zaak? Wij hebben vandaag daar wat spul gekocht alvast voor leyla dr verjaardag. Scheelt best hoop euro's.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 14:51 schreef moussy het volgende:
[..]
Hier ook, ik doe mn boodschappen al in Den Helder, want de schappen zijn hier ook chronisch leeg
Ja! Welke ben je geweest, bij mij op het durp? Die heeft wat meer en is wat groter lijkt wel. Je moet wel opletten hoor, sommige dingen zijn niet goedkoper. En laatst had ik wit uitgeslagen chocola (bah) En die knakworsten met blauw label (merk onbekend) zit geen smaak aan. Ik sloeg meteen 8 blikjes inquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 15:20 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh ja. Zwaar irritant ook ja. Ga jij ook naar die budget food zaak? Wij hebben vandaag daar wat spul gekocht alvast voor leyla dr verjaardag. Scheelt best hoop euro's.
Bij het winkelcentrumpje in den helder. Want dan kan ik gewoon de cola, energiedrink en spul bij de budgetfood halen. Dan kan ik aan de overkant ff de aldi in om in de bakken te kijken. En de rest bij de albert heijn of deka.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 15:36 schreef moussy het volgende:
[..]
Ja! Welke ben je geweest, bij mij op het durp? Die heeft wat meer en is wat groter lijkt wel. Je moet wel opletten hoor, sommige dingen zijn niet goedkoper. En laatst had ik wit uitgeslagen chocola (bah) En die knakworsten met blauw label (merk onbekend) zit geen smaak aan. Ik sloeg meteen 8 blikjes in
Een strontje? Die zijn zo irritaaaaantquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:21 schreef -Spring het volgende:
Ieuwgatveryikes. Ik heb zo'n vies ouwewijvenbultje op mn oogwit.
Nee, echt op mn oogwit.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:23 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Een strontje? Die zijn zo irritaaaaant
Zo en pfft ik heb mezelf een migraine geslapen. Was op de bank in slaap gevallen gisteravond en manlief vond me wel vredig liggen dus die liet me liggen. Toen werd ik vanmorgen wakker, strontmisselijk met mn nek in de knoop
Heerlijk!quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:51 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Hier ook ruim 3 uur geslapen, mijn dochter sliep er ruim 4.5 uur vanmiddag
Heel goed!quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:00 schreef Saffier het volgende:
[..]
Heerlijk!
Hoe gaat het met jullie?
Ja?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 08:50 schreef lily het volgende:
Ik vind Zeeland juist in de winter fijn.
Rust, ruimte en vrijheid? Kom naar de noordkop.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:25 schreef danic het volgende:
[..]
Ja?
Ik vind er dan weinig te beleven moet ik zeggen. Toch merk ik dat ik steeds meer weer die kant op neig.
De rust en de vrijheid nodigt toch uit. Gewoon het feit dat je niet bij alles berekend moet zijn op diefstal en bedrog enzo. Dat heb je in en rondom Rotterdam echt zoveel meer.
En die vermoeidheid! Ik word er gek van. Ik slaap prima 7 a 8 uur per nacht. En dan letterlijk zitten knikkebollen op mijn werk![]()
Ik heb echt wegtrekkers soms.
Er gebeurt wel wat hoor in de winter maanden. Alleen dan zijn er een stuk minder toeristenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:25 schreef danic het volgende:
[..]
Ja?
Ik vind er dan weinig te beleven moet ik zeggen. Toch merk ik dat ik steeds meer weer die kant op neig.
De rust en de vrijheid nodigt toch uit. Gewoon het feit dat je niet bij alles berekend moet zijn op diefstal en bedrog enzo. Dat heb je in en rondom Rotterdam echt zoveel meer.
Ik ben daar nog nooit geweest. Hoger dan Amsterdam (of eigenlijk Waterland) kom ik nooit.quote:Op zondag 10 augustus 2014 00:06 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Rust, ruimte en vrijheid? Kom naar de noordkop.
Ik wil niks te beleven hebbenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:25 schreef danic het volgende:
[..]
Ja?
de hele noordkop is 1 marktstal ?quote:Op zondag 10 augustus 2014 11:57 schreef danic het volgende:
Ah ja. Dat is ook heerlijk.
Maar ik heb er 20 jaar gewoond en dat deden we misschien 2x per jaar. Terwijl we in de zomer op het strand woonden zo'n beetje. Nou ja dat dus....De vrijheid in de zomer vind ik heerlijk.
Gewoon even een uurtje naar het strand, desnoods na het eten nog. Nu zitten we bijna 45 minuten in de auto voordat we er zijn. En ik weet dat dat voor sommigen nog luxe is....
Maar toch, dat mis ik wel een beetje.
En Bar, tuurlijk wordt er in Zeeland ook ingebroken. Een paar jaar geleden bij mijn ouders nog. Maar het gaat me meer om de simpelheid der dingen. Dat als je op straat wordt aangesproken, je niet gelijk het ergste hoeft te verwachten zoals in Rotterdam. Dat idee.
Spring zette ooit een foto op fb van een marktkraampje bij een boer, waarbij de boer volgens mij even was gaan eten, maar een bakje neer had gezet voor het geld. Onder het mom: bedien uzelf.
Hier zou je dan bestolen worden. Mensen doen dat niet meer. In Zeeland, en zeker de kleinere dorpjes, kom je dat gewoon tegen.
En ik weet het, dat is niet alleen in Zeeland. Maar het gaat om het contrast met de randstad. En die vind ik best groot.
Ik woon 20 km. van Utrecht en ook hier hebben we overal dit soort onbemande fruitstalletjes. Je hoeft dus niet zo heel ver uit de Randstand te zijn om dat tegen te komen. Gelukkig maar.quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:05 schreef Kyara het volgende:
Zulke marktkraamjes heb je hier in de Betuwe ook. Gewoon langs de weg een tafeltje met zakjes fruit, bordje met de prijs erbij en een bakje om het geld in te doen.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:26 schreef Books1 het volgende:
Hier ook overal fruit/groente/bloemenstandjes in de polder op 14 km van rotterdam af en ja wij laten ook gewoon de achterdeur open en onlangs stond de hele dag de voordeur open toen we werken en naar school waren en de buuf had het wel gezien maar dacht van ach het zal wel een reden hebben en guess what: de inboedel was er nog.
Heerlijk he!quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik woon 20 km. van Utrecht en ook hier hebben we overal dit soort onbemande fruitstalletjes. Je hoeft dus niet zo heel ver uit de Randstand te zijn om dat tegen te komen. Gelukkig maar.
Ik zou best graag dichter bij het strand wonen. Lijkt me heerlijk voor mezelf om in de herfst/winter lekker uit te waaien en voor de kinderen om in de zomer lekker te kunnen spelen en zwemmen.
Jij woont op een hartstikke mooi plekquote:Op zondag 10 augustus 2014 12:56 schreef Kyara het volgende:
[..]
Heerlijk he!
Ik ben zelf blij met waar ik woon. Zee en strand vind ik best leuk voor een weekendje weg maar ik ben opgegroeid tussen bos en uiterwaarden en dat is ook de omgeving waar ik het meest tot rust kom.
Ik kom helaas niet meer in Arnhem..quote:
delft is zeker leuk!quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:17 schreef Vicky het volgende:
Ik ben een geboren Dellufse. Zou er weer graag willen wonen maar mijn echtgenoot wil niet.
Zo wil ik dolgraag naar Leiden terug, maar met alles wat ik hier heb: een (betaalbare) koopwoning en een (goede) baan kan ik dat niet zomaar opzeggen!quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:17 schreef Vicky het volgende:
Ik ben een geboren Dellufse. Zou er weer graag willen wonen maar mijn echtgenoot wil niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |