quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:28 schreef Taartje het volgende:
Ik heb al een hele tijd geen oproep gekregen, hebben meer mensen dit?
Ben onlangs wel verhuisd, maar de Bloedverwant komt nog steeds met de post, dus aan de adreswijziging kan het niet liggen.
Had mazzel, ze deden onderzoek op zo'n manier dat ik toch gewoon mag bloed doneren. Volgende week keuringquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 18:03 schreef VixenFromHell het volgende:
Meh, heb ik me net aangemeld en nou heb ik dinsdag een onderzoek waarna ik mogelijk 6 maand lang niet mag doneren. Ligt er aan wat er precies gaat gebeuren, dus dat gaan we maar even vragen dan...
Ik mocht al heel lang steeds niet, eerst door medicijnen en daarna piercings. Nu eindelijk aangemeld en dan dit
Had laatst ook het vermoeden dat de interval wat groter was maar heb er niet naar gekeken.quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:28 schreef Taartje het volgende:
Ik heb al een hele tijd geen oproep gekregen, hebben meer mensen dit?
Ben onlangs wel verhuisd, maar de Bloedverwant komt nog steeds met de post, dus aan de adreswijziging kan het niet liggen.
Ik hoef niet eens een oproep te hebben. Ik mag om de 8 weken bloed geven, 5 keer per jaar max.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 13:47 schreef Mathijz het volgende:
[..]
Had laatst ook het vermoeden dat de interval wat groter was maar heb er niet naar gekeken.
Bij mij gaven ze aan dat, door verbeterde operatietechnieken (minder bloedverlies) en door terughoudendheid met bloed bijgeven (als het kan geeft men het lichaam liever meer tijd om zichzelf te herstellen) er minder bloed nodig is.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 13:47 schreef Mathijz het volgende:
[..]
Had laatst ook het vermoeden dat de interval wat groter was maar heb er niet naar gekeken.
Ik ook, daarom vond ik het zo gek dat ik geen oproep meer krijg.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:42 schreef Twinky het volgende:
Ik krijg wel heel vaak oproepen, maar heb O-. Die willen ze dus nog wel heel graag
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:50 schreef computergirl het volgende:
Welke bloedgroep had de voorkeur?
Bij volbloed kan je gewoon binnenlopenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:25 schreef Monsieursander het volgende:
Heb zojuist mijn eerste oproepkaart gekregen, daar staat een datum op maar geen tijdstip. Moet ik dan bellen of kan ik gewoon binnen wandelen?
Je kan vanaf die datum gewoon binnen lopenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:25 schreef Monsieursander het volgende:
Heb zojuist mijn eerste oproepkaart gekregen, daar staat een datum op maar geen tijdstip. Moet ik dan bellen of kan ik gewoon binnen wandelen?
Dat is alleen bij grote locaties. In de durpkes in de provincie heb je veel locaties die maar 1 dag per maand open zijn bijvoorbeeld, of er komt zo'n vrachtwagen, dan kun je dus niet zomaar een dag later komenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:29 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Je kan vanaf die datum gewoon binnen lopen
Staat als het goed is ook op dat je in twee weken van die datum wordt verwacht.
Nou ja, op de oproepkaart staan ook de openingstijden he, dus daar moet je inderdaad ook wel rekening mee houden jaquote:Op donderdag 30 oktober 2014 08:35 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Dat is alleen bij grote locaties. In de durpkes in de provincie heb je veel locaties die maar 1 dag per maand open zijn bijvoorbeeld, of er komt zo'n vrachtwagen, dan kun je dus niet zomaar een dag later komen
Ziet er altijd wel interessant uitquote:Op donderdag 30 oktober 2014 09:37 schreef Deetch het volgende:
Vinden andere donors het ook zo'n cool apparaat, die plasmafereseunit?
Nee hoor. Op mijn kaart staat één datum waarop de vrachtwagen komt en ik dus ook verwacht word.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 08:47 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Nou ja, op de oproepkaart staan ook de openingstijden he, dus daar moet je inderdaad ook wel rekening mee houden ja
Geen ervaring mee, moest wel even wennen aan dat het veel langer duurt. Normaal met volbloed zat ik na 5-10 minuten weer aan de groninger koek.quote:Op maandag 3 november 2014 14:02 schreef Mark het volgende:
[..]
Ziet er altijd wel interessant uitMaar er zit wel een behoorlijk verschil in doorlooptijd tussen de oude en de nieuwe machines
Ik dacht dat ze de mobiele afnamelocaties niet meer gebruikten. Weer wat geleerd.quote:Op maandag 3 november 2014 14:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee hoor. Op mijn kaart staat één datum waarop de vrachtwagen komt en ik dus ook verwacht word.
Ik heb weleens gevraagd of men me kon zeggen wanneer hij er een volgende keer staat, maar dat schijnt lastig te zijn of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |