Dan staat er zo'n blauw vlak bovenaan in beeld en quoten en editten enzo werkt dan niet.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:13 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
Nog nooit gezien. Zo'n mededeling dan.
FOK! is beter.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
Trouwens tweakers is een best chille site
Nog nooit gezien en ook geen last van. Heb Fok waarschijnlijk als veilige domein gelist oidquote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dan staat er zo'n blauw vlak bovenaan in beeld en quoten en editten enzo werkt dan niet.
Zie je ads?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:16 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
Nog nooit gezien en ook geen last van. Heb Fok waarschijnlijk als veilige domein gelist oid
lulquote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:15 schreef Ezio het volgende:
Op Fok! is adblock ook niet toegestaan, dus je bent de lul hoop ik
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:15 schreef Ezio het volgende:
Het forum wel jaquote:
Dat is toch ook het enige dat er toe doet.quote:
Als je een kutnerd bent wel ja.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
Oh ja, probeer jezelf maar in te dekkenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:16 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
Nog nooit gezien en ook geen last van. Heb Fok waarschijnlijk als veilige domein gelist oid
Tweakers pricewatch etc. werkt wel goed enzo bedoelde ik. En ze hebben goede desktopbuyguidesquote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat is toch ook het enige dat er toe doet.
Tweakers pricewatch bedoel je denk ik? Maar goed, dat gebruik ik allemaal toch niet.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
FOK pricewatch etc. werkt wel goed enzo bedoelde ik. En ze hebben goede desktopbuyguides
ninja edit was een beetje te laat.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
Tweakers pricewatch bedoel je denk ik? Maar goed, dat gebruik ik allemaal toch niet.
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:23 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
Nee.
Oh kut, heb ik nu mijn eigen ruiten ingegooid
Zet die adblock gewoon uit of neem een abo.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:23 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
Nee.
Oh kut, heb ik nu mijn eigen ruiten ingegooid
Waaaatquote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:19 schreef Ezio het volgende:
[..]
Oh ja, probeer jezelf maar in te dekken
Als je Adblock hebt heb je dat zeker gezien, en als je Fok! op je whitelist hebt gezet zou je je dat zeker herinneren.
Probeer er niet onder uit te komen en onderga je straf als een man
Dan heb je nog iets anders dan adblock aanstaan denk ik.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:25 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
Waaaat
Ik heb adblock aan staan, zie geen ads op fok en ik kan gewoon quoten en editten.
En dat heb ik gewoon eerlijk in dit topic geplaatst dus ik niet snap wat jij zegt.
Dus ik heb de gouden formule in handen?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dan heb je nog iets anders dan adblock aanstaan denk ik.
Mee eens. Ik lees vooral nieuws en gebruik pricewatch. Forum is gewoon eng.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
Raar wel dat alles dan gewoon normaal werkt.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:29 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
Dus ik heb de gouden formule in handen?
Nee even serieus. Heb alleen adblock.
Maar dat heb ik alleen op mijn desktop staan. Fok vaak mobiel. Daar heb ik geen adblock op staan. Is er ook niet voor.
Ja had ik vandaag ook ineens. Tot voor kort kon ik gewoon prijzen checken en reviews lezen daar.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:13 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
Nog nooit gezien. Zo'n mededeling dan.
Je kunt het voor bepaalde sites uitschakelen, zoals ik doe.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:15 schreef Ezio het volgende:
Inderdaad, als je zo de regeltjes doorleest gatverdammequote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:31 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
Mee eens. Ik lees vooral nieuws en gebruik pricewatch. Forum is gewoon eng.
Ik ga het zeker niet uitschakelen. Maar heb fok wel als vertrouwde domein toegevoegd. Krijg nu gewoon weer ads te zien op frontpage enzo. Ik gun het fok wel omdat ik er echt heel vaak zitquote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
Raar wel dat alles dan gewoon normaal werkt.
Maar zet het gewoon uit joh, Danny moet die Lamborghini ook kunnen betalen.
Oh ja, dat bedoelde ik ook.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:39 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
Ik ga het zeker niet uitschakelen. Maar heb fok wel als vertrouwde domein toegevoegd. Krijg nu gewoon weer ads te zien op frontpage enzo. Ik gun het fok wel omdat ik er echt heel vaak zit
Ben er echt door weggejaagd. Regels zijn goed en horen ook nageleefd te worden, maar daar is het echt te overdreven. Zeker voor mensen die niet al te vaak komen. Vooral de reacties die je dan krijgt van andere users als je per ongeluk iets verkeerd doet.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Inderdaad, als je zo de regeltjes doorleest gatverdamme
dan kan je beter naar DIG
haha ik kreeg hem ook. Ik dacht ook: wtf! bedenk maar een ander verdienmodel.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |