Dan staat er zo'n blauw vlak bovenaan in beeld en quoten en editten enzo werkt dan niet.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:13 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
Nog nooit gezien. Zo'n mededeling dan.
FOK! is beter.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
Trouwens tweakers is een best chille site
Nog nooit gezien en ook geen last van. Heb Fok waarschijnlijk als veilige domein gelist oidquote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dan staat er zo'n blauw vlak bovenaan in beeld en quoten en editten enzo werkt dan niet.
Zie je ads?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:16 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
Nog nooit gezien en ook geen last van. Heb Fok waarschijnlijk als veilige domein gelist oid
lulquote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:15 schreef Ezio het volgende:
Op Fok! is adblock ook niet toegestaan, dus je bent de lul hoop ik
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:15 schreef Ezio het volgende:
Op Fok! is adblock ook niet toegestaan, dus je bent de lul hoop ik
Het forum wel jaquote:
Dat is toch ook het enige dat er toe doet.quote:
Als je een kutnerd bent wel ja.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
Trouwens tweakers is een best chille site
Oh ja, probeer jezelf maar in te dekkenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:16 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
Nog nooit gezien en ook geen last van. Heb Fok waarschijnlijk als veilige domein gelist oid
Tweakers pricewatch etc. werkt wel goed enzo bedoelde ik. En ze hebben goede desktopbuyguidesquote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat is toch ook het enige dat er toe doet.
Tweakers pricewatch bedoel je denk ik? Maar goed, dat gebruik ik allemaal toch niet.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
FOK pricewatch etc. werkt wel goed enzo bedoelde ik. En ze hebben goede desktopbuyguides
ninja edit was een beetje te laat.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
Tweakers pricewatch bedoel je denk ik? Maar goed, dat gebruik ik allemaal toch niet.
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:23 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
Nee.
Oh kut, heb ik nu mijn eigen ruiten ingegooid
Zet die adblock gewoon uit of neem een abo.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:23 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
Nee.
Oh kut, heb ik nu mijn eigen ruiten ingegooid
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |