Ik ookquote:
Een paar jaar terug had ik dat bij heel wat vechters maar nu alleen nog bij Ceesquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:43 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ik ook
Mousasi en Khabib zijn de enige vechters waar ik echt zenuwachtig van word voor een match.
ik zal je even blij maken:quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:36 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Een paar jaar terug had ik dat bij heel wat vechters maar nu alleen nog bij Cees
En af en toe bij een championship-fight (Jones-Gus, Andy-Weidman, Rousey-Tate..)
quote:While White provided no direct quote on the matter, the UFC.com article states that "White confirmed that Gustafsson vs. (Anthony) Johnson would probably be the fight that would make the most sense.
Wie dat verliest kan een titelshot voorlopig vergeten, Gustafsson wil toch wachten want hij heeft Manuwa #11 al verslagen.quote:
. Jammer, zie beiden niet graag verliezen...quote:
Dat maakt de match extra tof juistquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:22 schreef Fyodor het volgende:
[..]
. Jammer, zie beiden niet graag verliezen...
Maar logische contender match!
ja, daar zijn ze bij de UFC niet blij mee #rashadquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:13 schreef Nober het volgende:
[..]
Wie dat verliest kan een titelshot voorlopig vergeten, Gustafsson wil toch wachten want hij heeft Manuwa #11 al verslagen.
Snap ook niet waarom Pettis al bijna een jaar zijn titel niet hoeft te verdedigen, alleen maar vanwege een TUF seizoen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:28 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ja, daar zijn ze bij de UFC niet blij mee #rashad
ik ken die gast niet eensquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:34 schreef Nober het volgende:
[..]
Snap ook niet waarom Pettis al bijna een jaar zijn titel niet hoeft te verdedigen, alleen maar vanwege een TUF seizoen.
En die Cariaso een titelshot geven is ook al niet te begrijpen.
+1quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:52 schreef Geo4kant het volgende:
Ryan Bader
Gray Maynard
Tim Boetsch
Baczynski
Shawn Jordan
Robbie Peralta
Volgens mij, gaat dit hem wel worden...quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:52 schreef Geo4kant het volgende:
Ryan Bader
Gray Maynard
Tim Boetsch
Baczynski
Shawn Jordan
Robbie Peralta
4/6quote:Ryan Bader vs. Ovince St. Preux
Gray Maynard vs. Ross Pearson
Tim Boetsch vs. Brad Tavares
Seth Baczynski vs. Alan Jouban
Shawn Jordan vs. Jack May
Thiago Tavares vs. Robbie Peralta
Verschrikkelijk saai is het absoluut niet, maar ik begrijp je punt.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:45 schreef Kerftminister het volgende:
Ben ik de enige trouwens die Flyweight fights echt verschrikkelijk saai vind?
Beetje vreemde odds t.o.v. mijn predictions dus ik ga voor safe met 4/6quote:
Heb er een beetje moeite mee om naar te kijken sinds ik me realiseerde dat deze mannen gewoon 1.60 ofzo zijn.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:12 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Verschrikkelijk saai is het absoluut niet, maar ik begrijp je punt.
Die gasten hebben veel minder draw dan de zwaardere gewichtsklasse en omdat de division veel te shallow is heb je weinig echte talenten waarmee je al bekend bent zoals in andere weight classes.
Maar je hebt toch wel een aantal scrappy dudes die awesome fights afleveren:
Elliott, Makovsky, Lineker, McCall, Dodson
In before thatsracist.gif.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:04 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Heb er een beetje moeite mee om naar te kijken sinds ik me realiseerde dat deze mannen gewoon 1.60 ofzo zijn.
Er komt maar een video per dag bij heb ik net vernomen van Bas.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:05 schreef Nober het volgende:
Playlist van alle Bas Rutten's fights (behalve zijn laatste) met commentaar van Bas Rutten.
https://www.youtube.com/p(...)EIS06Q_QLLaparTScwRr
De meeste video's staan nog wel als privé dus dat moet Bas nog even fixen.
Oh, mooi.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:19 schreef Nober het volgende:
[..]
Er komt maar een video per dag bij heb ik net vernomen van Bas.
02.00 uurquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:57 schreef Nober het volgende:
[..]
Weet alleen niet waarom dat is maar hij reageerde wel.
Hoe laat begint het!!??
6.30 uurquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:52 schreef Nober het volgende:
[..]
Tering dat duurt tot een uur of 8-9?
Roofie erinquote:Op zondag 17 augustus 2014 03:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
De vrouw is niet dronken genoeg dus ik download hem morgen wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |