Ik zit in het hoge noorden hè, dus dat duurt hier allemaal wat langerquote:
Zijn pas 312 topics over geweest inderdaad, beetje weinig.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:24 schreef Ezio het volgende:
En geen enkele Fok!ker die mij dat even verteld heeft
Dit dus. Groninger struggles dit datquote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:25 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik zit in het hoge noorden hè, dus dat duurt hier allemaal wat langer
Jongen, ik ben veel te druk bezig met manisch depressief zijn en met mijn lelijke porem achter de PS4 te zitten om veel te fok!ken, dus ik wilde gewoon dat iemand mij dat persoonlijk verteldequote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:26 schreef hugecooll het volgende:
De Winner Taco is terug!
CUL / winner taco is weer terug
Nee, ik bedoel het echte noorden, woon al jaren in Finlandquote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:27 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dit dus. Groninger struggles dit dat![]()
Misschien zou het helpen als je iets specifieker kon zijn.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:43 schreef Aberella het volgende:
Hoe zit het nou met die mini ijsjes op een stokje
Ik heb wel een mega ijsje boven een zakje voor je klaarstaan.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:25 schreef Aberella het volgende:
Ik wou dat die mini ijsjes op een stokje in een zakje terugkwamen
Die eet ik iedere week hoorquote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:25 schreef Aberella het volgende:
Ik wou dat die mini ijsjes op een stokje in een zakje terugkwamen
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:44 schreef Ezio het volgende:
[..]
Misschien zou het helpen als je iets specifieker kon zijn.
Ok deze wordt te makkelijk zelfs voor mijquote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:54 schreef Aberella het volgende:
Of Joekels, Joekels waren pas bazenijsjes
Die waren er nog gewoon toen ik NL verliet, je gaat me toch niet vertellen dat die niet meer bestaanquote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:54 schreef Aberella het volgende:
Of Joekels, Joekels waren pas bazenijsjes
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |