quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Fuck die 2eik dacht eerst dat het een sneeuwpop met een zwarte doek was
waarom like je zoiets
![]()
^ infinity
Dat kost dan 20 euro voor het echte levensgeluk.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:55 schreef 2NutZ het volgende:
Oh en voederbietel, heb genoten, thanks
KLB / Prostituee met girlfriend experiance
Ja ik ben nog steeds aan het lezen en die vent word met de post meer bizarquote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:59 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dat kost dan 20 euro voor het echte levensgeluk.
Ik vrees dat je gelijk heb, dat blijkt ook wel dat 'ie stug verteld in krap 30 jaar 8 relaties te hebben gehad en alsnog denkt dat 'ie die koning is.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja ik ben nog steeds aan het lezen en die vent word met de post meer bizar
Het erge is dat ik geloof dat hij het meent.
Dikke bullshitquote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:01 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik vrees dat je gelijk heb, dat blijkt ook wel dat 'ie stug verteld in krap 30 jaar 8 relaties te hebben gehad en alsnog denkt dat 'ie die koning is.
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:55 schreef 2NutZ het volgende:
Oh en voederbietel, heb genoten, thanks
KLB / Prostituee met girlfriend experiance
kak ik dacht een mooie referentie te hebben aan wat ik mij bespaar aan uitgavenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dikke bullshitdie vent heeft geen idee wat een relatie in houd man.. het bewijs staat overduidelijk in dat topic
Oh en iemand zei dus op FOK! dat ze hem gemeet hebben en hij dus een man van 52 is ipv 42![]()
Ah gewoon doen bij hem werkt het ook al meer dan 30 jaarquote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:08 schreef Salatrel het volgende:
[..]
kak ik dacht een mooie referentie te hebben aan wat ik mij bespaar aan uitgaven
ಠ_ಠquote:
Nou meid jeetje je maakt wat mee hoor op het Eftelingkantoor.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Iemand schrijft in een zakelijke mail `zo ie zo`
DAT KAN TOCH NIET?
Even mijn ogen uitkrabben met wat roestige spijkers.
Brb.
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nou meid jeetje je maakt wat mee hoor op het Eftelingkantoor.
Schijnbaar werkt het wel voor hem, misschien doet een ander het wel fout.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dikke bullshitdie vent heeft geen idee wat een relatie in houd man.. het bewijs staat overduidelijk in dat topic
Oh en iemand zei dus op FOK! dat ze hem gemeet hebben en hij dus een man van 52 is ipv 42![]()
Je kan nu wel zo doen, maar jij bent het zelfde.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ditquote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:51 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je kan nu wel zo doen, maar jij bent het zelfde.
Ja klopt. Wij doen het allemaal fout, hij nietquote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:50 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Schijnbaar werkt het wel voor hem, misschien doet een ander het wel fout.
deze ijskoude tantequote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:45 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
ja man. Ik heb ook eens in deze situatie gezeten en haar de hele dag door sms'en heeft uiteindelijk gewerkt.
Ik verbeter jullie hier omdat ik jullie wat bij probeer te brengen, dat is heel wat anders hè.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:51 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je kan nu wel zo doen, maar jij bent het zelfde.
Hey pikkenlikker, sup.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |