abonnement Unibet Coolblue
  Moderator woensdag 15 oktober 2014 @ 06:32:57 #101
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_145556957
Ik ga gewoon weer opnieuw beginnen ^O^
F.K.A. SuperwormJim
  zondag 26 oktober 2014 @ 23:30:35 #102
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_145981244
Een maandje alweer, na volledig kort getrimd te zijn. Begint weer vol te raken.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  zondag 26 oktober 2014 @ 23:34:20 #103
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_145981382
Ik ben laatst bij de barbier geweest (cuts n shaves Groningen) superchill. Mijn baard leek zowaar wat daarna. Heb ook een tonic gekocht, maakt t ook beter.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  zondag 26 oktober 2014 @ 23:51:14 #104
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_145981894
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 06:32 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik ga gewoon weer opnieuw beginnen ^O^
Heb je hem eraf gehaald? :o
  woensdag 29 oktober 2014 @ 23:18:28 #105
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_146097446
Heren ik zoek een barbier in Amsterdam omdat ik bij mijn huidige altijd minimaal drie kwartier moet wachten wat niet chill is op weg naar huis.

Ik hoef geen fancy barbershop maar wel iemand weet hoe die een baard kan aanpakken, doel is een baardje a la Ceased2Be over heel wat tijd.
pi_146103131
Ik ben een voorbeeld!

(kan je voor de rest helaas niet helpen, ik woon in het zuiden des lands)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  zondag 2 november 2014 @ 15:00:51 #107
419856 Steinerized
Ск&#10
pi_146215050
Goedendag,

Aangezien mijn huidige baardtrimmer aan het eind van zijn latijn is, ben ik op zoek naar een nieuwe baardtrimmer.

- Budget: +/- ¤40 (mag er ietsjes overheen gaan)
- Draadloos
- Trimlengte: t/m 20 millimeter
- Precisietrimmer
- Afspoelbaar onder de kraan
- Meerdere opzetkammetjes

Een voorkeur voor een bepaald merk heb ik niet. Eigen gebruikservaringen zijn van harte welkom! :)
pi_146248690
Gebruiken jullie baardolie? Ik vind het klets om zoveel voor een bietje olie te betalen, maar vind het ondertussen wel fijn om een lekker zachte baard te hebben. Bovendien is de jeuk af en toe echt kut en merk ik dat m'n huid wel wat verzorging kan gebruiken.

Gewoon zonnebloemolie? Dat probeerde ik vorige week een keer. Dat ruikt niet echt lekker, maar als ik nergens heen hoef: Fuck it.
pi_146248803
Ik gebruik zelf deze:

Heb een tijdje jojoba olie gebruikt, maar die gaat gedurende de dag toch echt wel muffig ruiken :')

Deze kostte iets van 20 euro bij m'n barbier en gaat, zo te zien, zeker wel een half jaartje mee
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_146250204
En hoe vaak doe je dat dan? Elke dag een klein beetje? Of heb je wel een plensje nodig, alsof je een rug gaat masseren ofzo?
pi_146250426
Elke dag druppeltje of 10 (heb er een pipetje bijgekregen) en dat is genoeg :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  maandag 3 november 2014 @ 16:47:12 #112
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_146258751
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 12:03 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Gebruiken jullie baardolie? Ik vind het klets om zoveel voor een bietje olie te betalen, maar vind het ondertussen wel fijn om een lekker zachte baard te hebben. Bovendien is de jeuk af en toe echt kut en merk ik dat m'n huid wel wat verzorging kan gebruiken.

Gewoon zonnebloemolie? Dat probeerde ik vorige week een keer. Dat ruikt niet echt lekker, maar als ik nergens heen hoef: Fuck it.
zonnebloemolie is te dik en wordt niet opgenomen. Jojoba olie heeft dezelfde samenstelling als sebum, je eigen lichaamsolie, en wordt daardoor goed opgenomen. Potje kost een tientje bij de tuinen en gaat laaaang mee
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_146531637
Heb (weer) toestemming van mijn vrouw om mijn baard te laten staan. Waarschijnlijk omdat het me toch nooit lukt door die vervelende rotjeuk. Mijn langste is zo'n 2-3 weken, maar dan begint het echt te erg te jeuken. Ik snap dat ik er doorheen moet, maar zijn er tips om de jeuk te verzachten? Ik lees hier en daar (baard)olie, maar is dat juist niet voor als het wat langer is?

En hoe zit dat nu precies met niet trimmen. Ik lees dat dat beter zou zijn van niet? Maar waarom niet? Ik snap best dat je baard daardoor niet harder gaat groeien, maar het ziet er lijkt me wel netter uit toch? Kan geen kwaad toch?

En hoe zit dat met die baardlijn? Scheren de meeste mensen hun keel/nek kaal? Want dan moet je dat alsnog iedere dag bijhouden...?
pi_146531819
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 13:39 schreef barrymossel het volgende:
Heb (weer) toestemming van mijn vrouw om mijn baard te laten staan. Waarschijnlijk omdat het me toch nooit lukt door die vervelende rotjeuk. Mijn langste is zo'n 2-3 weken, maar dan begint het echt te erg te jeuken. Ik snap dat ik er doorheen moet, maar zijn er tips om de jeuk te verzachten? Ik lees hier en daar (baard)olie, maar is dat juist niet voor als het wat langer is?
Een van de voordelen van baardolie is is dat het de huid wat minder droog maakt en helpt tegen de jeuk. Jojoba olie (of baardolie) paar druppeltjes zou daarbij kunnen helpen :)

quote:
En hoe zit dat nu precies met niet trimmen. Ik lees dat dat beter zou zijn van niet? Maar waarom niet? Ik snap best dat je baard daardoor niet harder gaat groeien, maar het ziet er lijkt me wel netter uit toch? Kan geen kwaad toch?
Ligt eraan wat je er mee wil; ga je voor een paar weken een gestylede korte baard. Of ga je full-lumberjack.

quote:
En hoe zit dat met die baardlijn? Scheren de meeste mensen hun keel/nek kaal? Want dan moet je dat alsnog iedere dag bijhouden...?
Idem; als je de boel echt wil laten groeien laat je de hals meegroeien, wil je het korter houden dan scheer je dat netjes weg. Ik hield mijn baard eerst op 18mm (later wat langer) en dan hoef je niet elke dag je hals bij te scheren om het er verzorgd uit te laten zien :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_146532200
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 13:44 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Een van de voordelen van baardolie is is dat het de huid wat minder droog maakt en helpt tegen de jeuk. Jojoba olie (of baardolie) paar druppeltjes zou daarbij kunnen helpen :)

[..]

Ligt eraan wat je er mee wil; ga je voor een paar weken een gestylede korte baard. Of ga je full-lumberjack.

[..]

Idem; als je de boel echt wil laten groeien laat je de hals meegroeien, wil je het korter houden dan scheer je dat netjes weg. Ik hield mijn baard eerst op 18mm (later wat langer) en dan hoef je niet elke dag je hals bij te scheren om het er verzorgd uit te laten zien :)
Ah, thanks voor je snelle reactie. Een gestylde korte baard gaat het waarschijnlijk worden. Een lange(re) baard lijkt me niet een erg goed plan. Ben niet de allergrootste (kabouter!) en heb niet het gevoel dat een langere baard me überhaupt echt zal staan. Normaal scheer ik me eenmaal (tweemaal) per week en dat staat best. Als ik het dan langer laat staan krijg ik last van (volgens mij) uitstekende blonde haartjes en het feit dat de haartjes allemaal redelijk ver uit elkaar staan. Dus dat zou ik wel voller willen hebben. Dus dat is even doorzetten, neem ik aan. Maar echt lang, nee dus.
Baardlijn dus bijwerken. Zijn daar nog tips voor?

Die olie ga ik dan ook maar eens proberen.
pi_146533269
Baardlijn bijwerken is niet zo heel spannend, enige waar je op moet letten is je kaaklijn.
Beginnersfout is om de kaaklijn te scheren als je je mond dicht hebt, maar dan krijg je een rare boog in je baardgrens als je je mond open hebt. Het beste kun je dan ook een aantal cm onder je kaaklijn gaan zitten qua scheren en dan eens kijken met mond open / dicht hoe dat staat :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_146533799
Eerst maar eens even de eerste paar weken door zien te komen. Zit nu pas op een weekje haha.
pi_146533872
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  dinsdag 11 november 2014 @ 19:48:29 #119
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_146546737
Briljant filmpje.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_146546784
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  woensdag 12 november 2014 @ 00:18:28 #121
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_146560426
Voor de liefhebbers, deze week nog zijn alle olieen bij de tuinen 2e voor 1 euro (dus bijna 1+1 gratis). Ik ga morgen wat essentiele olieen scoren en een mix met argan en jojoba maken. Kijken of ik ergens bay rum olie kan vinden.

Ik heb ook nog een potje van ebay besteld, maar dat is voordat ik van die actie wist. Gebruik de Argan olie ook voor mijn hoofdhaar (aanrader) en in de baard werkt het ook wonderen.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_146573519
quote:
4s.gif Op woensdag 12 november 2014 00:18 schreef Drinky het volgende:
Voor de liefhebbers, deze week nog zijn alle olieen bij de tuinen 2e voor 1 euro (dus bijna 1+1 gratis). Ik ga morgen wat essentiele olieen scoren en een mix met argan en jojoba maken. Kijken of ik ergens bay rum olie kan vinden.

Ik heb ook nog een potje van ebay besteld, maar dat is voordat ik van die actie wist. Gebruik de Argan olie ook voor mijn hoofdhaar (aanrader) en in de baard werkt het ook wonderen.
Gisteren toevallig besteld. Online gaat de berekening wat anders, je hoeft zover ik kan zien ook niet twee producten te bestellen: je krijgt sowieso korting. Overigens hoef je niet voor 20 euro te bestellen om gratis bezorging te krijgen. Althans die gratis bezorging krijg je op het moment dat het totaal vóórdat de korting eraf gaat 20 euro is.
Ik wilde zelf dit gaan proberen... http://leandrovalentino.com/tag/zelf-baardolie-maken/
pi_146574024
quote:
Had nog nooit van ze gehoord, geinig :P
Children of the night. What music they make.
pi_146574073
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 15:07 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Had nog nooit van ze gehoord, geinig :P
ga ze 2 december zien in Nijmegen :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_146632266
Waarom is er eigenlijk niet een heel webforum gericht op baarden? Op baardengroeien, etc etc.?

In het buitenland bestaat dat gewoon wel...
pi_146636354
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 23:31 schreef barrymossel het volgende:
Waarom is er eigenlijk niet een heel webforum gericht op baarden? Op baardengroeien, etc etc.?

In het buitenland bestaat dat gewoon wel...
Geen idee, er zijn wel wat facebook groepen over.

Even googlen bracht me langs dit pareltje (van ons geliefde Refoweb)
quote:
Vraag:
Ik heb een vraag aan ds. Heikamp: Mag een jongen of man een baard en snor dragen? Er wordt in onze gezindte verschillend over gedacht, maar -en dat is immers belangrijker- wat zegt Gods Woord hiervan? Misschien geen makkelijke vraag, maar ik hoop van harte op een eerlijk antwoord.

Antwoord:
Ik wil proberen om een persoonlijk antwoord te geven op de gestelde vraag. Waarom persoonlijk? Omdat er inderdaad onder ons verschillend over gedacht wordt. Dus stel ik mezelf de vraag: waarom draag ik geen baard of snor? Antwoord: omdat in Jesaja 50 vers 6 staat: “Ik geef Mijn rug dengenen, die Mij slaan, en Mijn wangen dengenen, die Mij het haar uitplukken; Mijn aangezicht verberg Ik niet voor smaadheden en speeksel.”

In de Statenvertaling zien we dat de persoonsnamen met een hoofdletter geschreven staan. Dan gaat het om de Heere Zelf. In dit geval om de Heere Jezus Christus. Deze tekst is in Hem vervuld. Hij moest als de lijdende Knecht des Heeren lijden en sterven aan het kruis op Golgotha. Hij onderwierp Zich aan de wil van Zijn Vader en gaf Zich over om gegeseld te worden. Diep werd vernederd door wat we verder lezen in deze tekst: “Ik geef Mijn wangen dengenen, die Mij het haar uitplukken.” We lezen hoe Hij werd bespuugd en op de kinnebakken geslagen, deed Hij Zijn mond niet open.

Omdat ze Christus als Borg de baard hebben uitgetrokken is het lelijk voor mij als christen om wel een baard en snor te dragen. Ik ben het daarom niet eens met Spurgeon die schreef het lelijk te vinden voor een man met een vrouwenkin.

De Bijbel spreekt duidelijk dat we aandacht aan ons uiterlijk hebben te besteden. Dat ontkent niemand volgens mij. Zeker is dat bijna ieder land zijn eigen gewoonten heeft. Als ik in een rok ga lopen haal ik spot en laster over mij heen, terwijl er in Israël niet een zodanig duidelijk onderscheid was tussen man en vrouw. Alle dingen stichten niet. Wanneer ik mijn baard zou laten staan word ik niet meer gevraagd om in onze Refokring voor te gaan in de kerkdiensten. Mijns inzien terecht. Een oprechte christen wil door “gelaat” en “praat”, “gewaad” en “daad” graag opbouwend werken en een ander niet ergeren. Zodoende gaat op grond van Jesaja 50 elke dag bij mij het scheermes over het gezicht om de voetstappen van Christus te drukken.

Hopelijk is het een duidelijk antwoord over een harige kwestie.

Met hartelijke groeten van één die steeds weer moet worden kaalgeschoren om het sierlijke kleed van Christus te mogen dragen. Het kleed van de ootmoed.

Ds. J. D. Heikamp
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_146642506
Hahaha, die las ik gisteren ook. Briljant. Soms vraag je je af of het wel echt is. Dan realiseer je dat het de treurige waarheid is...
  vrijdag 14 november 2014 @ 13:49:18 #128
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_146644410
Google even naar Jeffs Beard Board. Een forum voor snorren en baarden.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  vrijdag 14 november 2014 @ 14:29:57 #129
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_146645980
Vandaag baardolie van ebay binnengekregen. Kaneel en vanille, ruikt erg lekker. Ik ga nog wat essentiële oliën inslaan nu ze in de aanbieding zijn, doe je toch super lang mee en ik ben niet helemaal tevreden met de ylang ylang en sandelhout combi ( mag nog iets frisser, nu is het een beetje bloemig)

Snap al die ophef over baarden ook nooit, mensen die zulke controledrang willen hebben over anderen. Helaas is het niet anders.

Wel grappig, ik krijg soms een opmerking van "ga je voor de terroristenlook?", vaak door mannen zonder echte baardgroei. Toch zie je ze stiekem naar je baard staren :') .
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  vrijdag 14 november 2014 @ 15:48:44 #130
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_146648830
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2014 13:49 schreef M1stral het volgende:
Google even naar Jeffs Beard Board. Een forum voor snorren en baarden.
Hij zoekt een Nederlands forum.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_146649198
quote:
6s.gif Op vrijdag 14 november 2014 15:48 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Hij zoekt een Nederlands forum.
Ben niet zozeer op zoek naar een forum, maar het viel me op dat er best wat animo in dit topic (en ook op andere fora) is m.b.t. dit onderwerp. Had wel verwacht dat er een forum aan gewijd zou zijn...

Zojuist zelf "baardolie" gemaakt (met m'n stoppels van 2 weken), hopelijk helpt het tegen de jeuk die ongetwijfeld nog erger gaat komen. Half jojoba-olie, half amandelolie, paar druppels ceder en denne en één druppel citroen. Ruikt prima!
pi_146649492
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 16:06 schreef DeHovenier het volgende:
Gisteren naar de kapper geweest, en m'n zwager heeft geholpen:

[ afbeelding ]
holy shit...
wat een verschil!!!
pi_146669493
Nu is er wel een forum. Dus gewoon bevolken met z'n allen...: http://baardforum.nl
  zaterdag 15 november 2014 @ 01:32:04 #134
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_146670075
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 01:07 schreef barrymossel het volgende:
Nu is er wel een forum. Dus gewoon bevolken met z'n allen...: http://baardforum.nl
Great! Zelf iniatiefnemer?
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_146672500
Yup, uiteraard! Dus suggesties/opmerkingen zijn zeer welkom.
pi_146806971
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  zondag 23 november 2014 @ 22:08:29 #137
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_146940166
quote:
Dat duurt nog wel een paar maanden :P
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  zondag 23 november 2014 @ 23:59:27 #138
334993 AMAR420
waar is amar?
pi_146944377
binnenkort ook weer tijd voor santa claus dus mooi voor jullie meegenomen..
zzzzz
  dinsdag 25 november 2014 @ 16:14:09 #139
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_146992864
Ik zit ongeveer op een soortgelijke look als in de OP na een kleine 8 weken. Helaas is het voor mij nu kiezen tussen werken of de baard houden en die keuze valt zwaar. Met enig geluk kan ik dan wel weer vanaf februari beginnen met groeien en dan ook echt all-out gaan.

beetje jammer nu ik zoveel baardloos op voorraad heb, iemand die mischien wil overkopen?
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_147072012
Tips mensen,

Na vier weken denk ik: bijwerken als de ziekte. Maar begint dan dat gejeuk weer??



En als ik bijwerk met de tondeuse (of de turk om de hoek), zorgt dat ervoor dat het er dikker uitziet?
  donderdag 27 november 2014 @ 22:26:33 #142
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_147072071
Ik heb een zachte baard dus geen last, maar ik gebruik een tonic en dat maakt t wel mooier en verzorgt de huid ook nog wat. Probeer dat anders eens
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_147072260
Ik heb baardolie geprobeerd. En ja op deze lengte is de jeuk wat minder. Maar ik ben wel bang om nu de tondeuse te pakken om het dezelfde lengte te maken...
  vrijdag 28 november 2014 @ 01:18:58 #144
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_147076761
Er zijn lengtes waarbij je altijd last zal hebben van jeuk, vanwege hoe de haartjes groeien. Bij mij begint het ergens rond week 2 en week 7 te jeuken, daartussen gebeurt er weinig. Beste wat je kan doen is er niet aan zitten en het uit laten groeien. Ik had bijvoorbeeld last van snorharen die op mijn bovenlip jeukten. Op dat moment heb ik ze naar de zijkant gekamd. Het zag er mischien wel minder vol uit voor een week, maar geen last van jeuk. Na die ene week kamde ik het gewoon weer normaal uit en het viel perfect over mijn lip waardoor ik er geen last meer van had.

Baardolie helpt ook, maar niet op korte lengte. Ik heb snelle en dikke baardgroei en bij mij had het pas rond week 6 nut om het te gaan gebruiken en het maakt de baard dan ook echt voelbaar zachter. Nu met 9 weken geen last van jeuk, alleen af en toe een snorhaar die in de mondhoek terecht komt en irriteert, maar die duw je zo opzij.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_147078480
Ik heb wel het gevoel dat die baardolie aan het eind van de dag ietsje werkt. De baardharen staan dan voor mijn gevoel alle kanten op en kriebelen als de ziekte. Met de olie lijkt het meer in dezelfde richting te gaan staan. Maar geen idee of het klopt haha.

Trouwens zojuist voor het eerst dat mijn dochter in mijn baard hing. Begint dus echt wat langer te worden ;)
pi_147078497
Nadat het een cm of 2 was begon bij mij de jeuk behoorlijk af te nemen, baardolie helpt idd tegen de jeuk (en schilfers... iew!) en het zorgt er idd mede voor dat het wat meer in model komt te staan.
Volgende week weer langs de barbier... je ziet mijn hals niet meer :D
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_147078505
Is het raar dat ik nog nooit last van jeuk heb gehad. Behalve toen ik alles er af schoor?
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_147078687
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 08:15 schreef Ordos20 het volgende:
Is het raar dat ik nog nooit last van jeuk heb gehad. Behalve toen ik alles er af schoor?
Nee hoor, verschilt van pesoon tot persoon.
Heb sowieso een hele droge huid en dan gaat het zonder baardolie toch wel jeuken op een gegeven moment
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_147078735
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 08:14 schreef Ceased2Be het volgende:
Nadat het een cm of 2 was begon bij mij de jeuk behoorlijk af te nemen, baardolie helpt idd tegen de jeuk (en schilfers... iew!) en het zorgt er idd mede voor dat het wat meer in model komt te staan.
Volgende week weer langs de barbier... je ziet mijn hals niet meer :D
Nou 2 cm duurt nog wel even (minstens een maand). Maar gaat mij meer om het bijwerken nu dus. Ik vind het er een beetje onverzorgd uit zien omdat niet alles dezelfde lengte heeft. Is het nu wel of niet een goed plan om de kapper er straks een tondeuse er overheen te laten halen om het gelijk te trimmen?
pi_147080043
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 08:42 schreef IemandSanderS het volgende:

[..]

Nou 2 cm duurt nog wel even (minstens een maand). Maar gaat mij meer om het bijwerken nu dus. Ik vind het er een beetje onverzorgd uit zien omdat niet alles dezelfde lengte heeft. Is het nu wel of niet een goed plan om de kapper er straks een tondeuse er overheen te laten halen om het gelijk te trimmen?
Als je lengte wil kweken kun je beter wat langer wachten... als je gaat voor wat meer gestyled en bijgewerkt maakt het niet zo gek veel uit.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_147080261
Haha, ben zojuist terug van de kapper. Heb alleen wat uitstekende haartjes weg laten knippen en de randen zijn bijgewerkt. Hij zei ook dat ik het gewoon even moest laten groeien, werd het vanzelf voller en dan zou ie het de volgende keer trimmen (dus over 4-6 weken).
pi_147080303
Ik ga volgende week weer naar de barbier, dan is het weer 10 weken geleden :)

Dit ben ik vandaag naar de kapper (van m'n baard blijven ze af :D)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_147080516
Beste baard!!

Maar kapper én barbier? De een kan het ander niet?
pi_147081117
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 10:28 schreef barrymossel het volgende:
Beste baard!!

Maar kapper én barbier? De een kan het ander niet?
Kapper is een oude bekende en die knipt goed maar doet geen baarden. Dus vandaar.

En thanks :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_147085848
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 10:18 schreef Ceased2Be het volgende:
Ik ga volgende week weer naar de barbier, dan is het weer 10 weken geleden :)

Dit ben ik vandaag naar de kapper (van m'n baard blijven ze af :D)
[ afbeelding ]
Awesome!
pi_147210680
Vanavond naar The Beards! *O*
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  dinsdag 2 december 2014 @ 09:58:23 #157
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_147211259
Nou ik doe ook mee, vrijdagmorgen voor het laatst geschoren. Moet zeggen dat ik altijd al flinke baardgroei had dus vermoed dat het vrij vlot gaat :Y
* I intend to live forever, so far so good! *
pi_147211759
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 09:58 schreef IkWilbert het volgende:
Nou ik doe ook mee, vrijdagmorgen voor het laatst geschoren. Moet zeggen dat ik altijd al flinke baardgroei had dus vermoed dat het vrij vlot gaat :Y
Tof, succes! :)

Bij mij groeit het ook idioot hard, ben eind mei gestopt met bijtrimmen (was toen 18mm lang grofweg en mijn hals was glad geschoren)... resultaat van 6 maanden niets doen staat hierboven ergens :D
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  dinsdag 2 december 2014 @ 10:54:16 #159
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_147212452
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 10:21 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Tof, succes! :)

Bij mij groeit het ook idioot hard, ben eind mei gestopt met bijtrimmen (was toen 18mm lang grofweg en mijn hals was glad geschoren)... resultaat van 6 maanden niets doen staat hierboven ergens :D
Ik zag je foto ^O^ Ik ga voor iets minder lang
* I intend to live forever, so far so good! *
pi_147212454
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 10:21 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Tof, succes! :)

Bij mij groeit het ook idioot hard, ben eind mei gestopt met bijtrimmen (was toen 18mm lang grofweg en mijn hals was glad geschoren)... resultaat van 6 maanden niets doen staat hierboven ergens :D
Hoe doe jij dit met je werk? Maar als jij het kort houdt -> Chicks in de rij.
pi_147212842
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 december 2014 10:54 schreef Shefkee het volgende:

[..]

Hoe doe jij dit met je werk? Maar als jij het kort houdt -> Chicks in de rij.
Afgezien van wat flauwe taliban grappen gaat dat hartstikke goed, maar goed ik ben IT specialist... ik mag rondlopen met een baard en Star Wars t-shirt en dan nog kijkt niemand op of om :D
En met baard en al wezen solliciteren (en aangenomen) en doe ik ook nog consultancy werk ernaast... niks geen moeite. Zit me al maanden af te vragen wanneer er iemand komt met 'nou is het mooi genoeg geweest Ceased!' maar dat blijft maar uit.
-edit-
Ook met korte baard nooit chicks in de rij gehad, maar misschien ligt dat eraan dat ik altijd strontsjaggerijnig kijk als m'n hoofd in neutrale modus staat ;)

[ Bericht 11% gewijzigd door Ceased2Be op 02-12-2014 11:21:05 ]
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  donderdag 11 december 2014 @ 13:17:29 #162
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_147480928
Tegenwoordig geen baarddragers meer op Fok!? Aankomende week moet de mijne er helaas af, maar tot dan is het nog even genieten. Ik zit nu op ongeveer 11 weken en laat de neklijn nu bijna volledig met rust zodat het beter opvult (maar of dat voor nu nog zin heeft :') ).

gr

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_147480952
quote:
11s.gif Op donderdag 11 december 2014 13:17 schreef Drinky het volgende:
Tegenwoordig geen baarddragers meer op Fok!? Aankomende week moet de mijne er helaas af, maar tot dan is het nog even genieten. Ik zit nu op ongeveer 11 weken en laat de neklijn nu bijna volledig met rust zodat het beter opvult (maar of dat voor nu nog zin heeft :') ).

gr

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er was een week niet gepost?
Vorige week naar de barbier geweest om het wat in model te trimmen, maar de lengte zit nu op een goede 7 maanden.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  donderdag 11 december 2014 @ 15:30:23 #164
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_147484509
De mijne is er weer af... mijn vrouw en ik zelf vonden het toch niet zo mooi als gedacht. Nu dus weer kaal geschoren door het leven.

Ach, ik heb het in ieder geval geprobeerd ^O^
* I intend to live forever, so far so good! *
pi_147484957
Een broeder is gevallen :'(

"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  donderdag 11 december 2014 @ 17:07:43 #166
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_147487231
Mijne is er net ook af. Opgeroepen om te werken. Ziet er zo belachelijk uit. Even een emotioneel moment ;(
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_147487840
quote:
9s.gif Op donderdag 11 december 2014 17:07 schreef Drinky het volgende:
Mijne is er net ook af. Opgeroepen om te werken. Ziet er zo belachelijk uit. Even een emotioneel moment ;(
R.I.P aan de nabestaanden ;(

Hoe zie je er zonder baard uit dan?
Children of the night. What music they make.
  donderdag 11 december 2014 @ 17:35:20 #168
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_147488069
quote:
9s.gif Op donderdag 11 december 2014 17:07 schreef Drinky het volgende:
Mijne is er net ook af. Opgeroepen om te werken. Ziet er zo belachelijk uit. Even een emotioneel moment ;(
Wat voor werk doe je dan dat hij eraf moet?
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  donderdag 11 december 2014 @ 18:36:09 #169
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_147489839
Mijne groeit alweer gestaag na volledig glad geschoren geweest te zijn.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_147492712
quote:
11s.gif Op donderdag 11 december 2014 13:17 schreef Drinky het volgende:
Tegenwoordig geen baarddragers meer op Fok!? Aankomende week moet de mijne er helaas af, maar tot dan is het nog even genieten. Ik zit nu op ongeveer 11 weken en laat de neklijn nu bijna volledig met rust zodat het beter opvult (maar of dat voor nu nog zin heeft :') ).

gr

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sinds een goed week is het ook lekker druk op het baardforum! Bij mij gaat het overigens steeds beter met de baard. Steeds voller en zelfs de wangen beginnen dicht te groeien. Zit nu op bijna 6 weken geloof ik.
  donderdag 11 december 2014 @ 22:32:00 #171
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_147498950
quote:
9s.gif Op donderdag 11 december 2014 17:07 schreef Drinky het volgende:
Mijne is er net ook af. Opgeroepen om te werken. Ziet er zo belachelijk uit. Even een emotioneel moment ;(
Dat had ik ook. Even zo'n WTF! moment toen ik in de spiegel keek. Ben blij dat 17 november alweer even geleden is, haha.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  donderdag 11 december 2014 @ 23:29:17 #172
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_147501549
quote:
5s.gif Op donderdag 11 december 2014 17:35 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Wat voor werk doe je dan dat hij eraf moet?
hosting en modellenwerk. No-beard policy en dat wist ik toen ik er voor koos, maar ik had toen nog nooit zo'n epische baard laten staan.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  donderdag 11 december 2014 @ 23:31:40 #173
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_147501641
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 17:27 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

R.I.P aan de nabestaanden ;(

Hoe zie je er zonder baard uit dan?
ja blijkbaar nog ok, maar ik vind nu van niet. Ben altijd baardloos door het leven gegaan, een aantal keer tot 3~4 weken en 1x een snor van 3 maanden maar nog nooit een full beard. Heb best een smal gezicht. Ik vond het er voorheen altijd zonder baard beter uitzien, maar nu weet ik wel beter :')
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_147507081
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 19:59 schreef IemandSanderS het volgende:

[..]

Sinds een goed week is het ook lekker druk op het baardforum! Bij mij gaat het overigens steeds beter met de baard. Steeds voller en zelfs de wangen beginnen dicht te groeien. Zit nu op bijna 6 weken geloof ik.
Je site werd net op Facebook gepromoot door de Baardmannen.nl pagina. Dus er zullen nog wat meer bezoekers komen gok ik :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_147521364
Mijn site inderdaad! :)

En nog bedankt Arie!
pi_147522606
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 18:12 schreef barrymossel het volgende:
Mijn site inderdaad! :)

En nog bedankt Arie!
Word daar de bakkebaard ook onder de baard genoemd? Want ik zag er geen apart topic over.. Wel snorren, geen bakkebaarden... :{
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
  vrijdag 12 december 2014 @ 19:20:44 #177
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_147523053
quote:
5s.gif Op vrijdag 12 december 2014 19:04 schreef theKiD het volgende:

[..]

Word daar de bakkebaard ook onder de baard genoemd? Want ik zag er geen apart topic over.. Wel snorren, geen bakkebaarden... :{
Als jij een bakkebaard hebt open je daar toch een topic over? Heb me ook maar even aangemeld.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_147523198
quote:
6s.gif Op vrijdag 12 december 2014 19:20 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Als jij een bakkebaard hebt open je daar toch een topic over? Heb me ook maar even aangemeld.
Hoop wel dat ie er 2 heeft ;)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  vrijdag 12 december 2014 @ 19:27:31 #179
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_147523279
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 december 2014 19:25 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Hoop wel dat ie er 2 heeft ;)
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_147525138
quote:
6s.gif Op vrijdag 12 december 2014 19:20 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Als jij een bakkebaard hebt open je daar toch een topic over? Heb me ook maar even aangemeld.
Van mijn barbier kreeg ik te horen dat bakkebaarden onder de zelfde noemer als baarden worden gezet..

*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_147525272
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_147570919
quote:
5s.gif Op vrijdag 12 december 2014 19:04 schreef theKiD het volgende:

[..]

Word daar de bakkebaard ook onder de baard genoemd? Want ik zag er geen apart topic over.. Wel snorren, geen bakkebaarden... :{
Je staat vrij om daar een topic over te maken inderdaad. Een aparte forumcategorie is misschien iets te veel van het goede...
  maandag 22 december 2014 @ 23:26:15 #183
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_147862759
4 weekjes alweer...

[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  vrijdag 2 januari 2015 @ 15:30:32 #184
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_148244657
Gelukkig nieuwjaar en de beste baardwensen!
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_148308391
Godverdomme, 90 procent van de baarden hier zien er echt gewoon smerig en onverzorgd uit :r :r

Heb zelf een volle baard en snor, maar trim deze toch minimaal 2x per week. Of ik ga naar een barbier, kost hooguit 5 euro hier. Geen idee hoelang jullie erover doen om een echte baard te krijgen, maar zelfs al "kweek" je een volle baard, beetje trimmen en verzorgen kan nooit kwaad.

Gelukkig heb ik zelf goede genen en hoef ik hooguit paar dagen te wachten _O_
pi_148309044
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 03:26 schreef Fushia2 het volgende:
Godverdomme, 90 procent van de baarden hier zien er echt gewoon smerig en onverzorgd uit :r :r

Heb zelf een volle baard en snor, maar trim deze toch minimaal 2x per week. Of ik ga naar een barbier, kost hooguit 5 euro hier. Geen idee hoelang jullie erover doen om een echte baard te krijgen, maar zelfs al "kweek" je een volle baard, beetje trimmen en verzorgen kan nooit kwaad.

Gelukkig heb ik zelf goede genen en hoef ik hooguit paar dagen te wachten _O_
Dat vraagt om een pic natuurlijk.
Children of the night. What music they make.
pi_148309234
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 07:01 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Dat vraagt om een pic natuurlijk.
Waarom zou ik een pic moeten posten? Iedereen kn toch zien dt de meeste baarden hier onverzorgd zijn.....? :')
pi_148309391
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 03:26 schreef Fushia2 het volgende:
Godverdomme, 90 procent van de baarden hier zien er echt gewoon smerig en onverzorgd uit :r :r

Heb zelf een volle baard en snor, maar trim deze toch minimaal 2x per week. Of ik ga naar een barbier, kost hooguit 5 euro hier. Geen idee hoelang jullie erover doen om een echte baard te krijgen, maar zelfs al "kweek" je een volle baard, beetje trimmen en verzorgen kan nooit kwaad.

Gelukkig heb ik zelf goede genen en hoef ik hooguit paar dagen te wachten _O_
2x per week trimmen? Dan hou je hem vrij kort of niet?
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_148309393
quote:
1s.gif Op zondag 4 januari 2015 08:40 schreef Fushia2 het volgende:

[..]

Waarom zou ik een pic moeten posten? Iedereen kn toch zien dt de meeste baarden hier onverzorgd zijn.....? :')
Dat valt wel mee toch :?
En je vergat een a.

Niks moet, maar je post voor het eerst in dit topic, dus is het leuker als je een pic post van jezelf en je baard. Is dat zo gek?
Children of the night. What music they make.
pi_148727062
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 03:26 schreef Fushia2 het volgende:
Godverdomme, 90 procent van de baarden hier zien er echt gewoon smerig en onverzorgd uit :r :r

Heb zelf een volle baard en snor, maar trim deze toch minimaal 2x per week. Of ik ga naar een barbier, kost hooguit 5 euro hier. Geen idee hoelang jullie erover doen om een echte baard te krijgen, maar zelfs al "kweek" je een volle baard, beetje trimmen en verzorgen kan nooit kwaad.

Gelukkig heb ik zelf goede genen en hoef ik hooguit paar dagen te wachten _O_
Stoere man. Volle baard is wel iets anders dan stoppels op je wangen.

Maar inderdaad. De weg naar een échte volle baard ziet er vaak onverzorgd uit. En dan kun je het beter iedere keer wat bijwerken.
pi_148734468
Ik wil het nog een weekje aanzien of die wat voller wordt anders weer der af. Heb wel een enorme pukkel op mijn kaaklijn dus tot die tijd blijft tie sws haha. Zo wel even een pic als ik thuis ben.

Ohw kak vergeten, nu eerst pitten

[ Bericht 10% gewijzigd door Geerd op 16-01-2015 02:58:58 ]
Ik zwaai naar dieren.
pi_148797085
En zoals belooft


Het ziet er niet uit,
Ik zwaai naar dieren.
  donderdag 22 januari 2015 @ 21:37:59 #193
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_148958540
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 21:06 schreef IemandSanderS het volgende:

[..]

Stoere man. Volle baard is wel iets anders dan stoppels op je wangen.

Maar inderdaad. De weg naar een échte volle baard ziet er vaak onverzorgd uit. En dan kun je het beter iedere keer wat bijwerken.
onzin, dat tussentijds trimmen doet meer kwaad dan goed. Je baard groeit op een natuurlijke wijze uit en sommige delen zullen sneller groeien dan anderen. Als je tussentijds gaat trimmen loop je kans dat je volle baard er helemaal niet uitziet. Die "onverzorgde" fases duren vaak maar een paar dagen, hooguit een week.

Zie het wel vaker, mannen die voor het eerst verder gaan dan 1-2 weken en vanwege hun onzekerheid al gaan bijtrimmen, ziet er vaak niet uit.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  vrijdag 23 januari 2015 @ 16:28:58 #194
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_148982362
quote:
1s.gif Op donderdag 22 januari 2015 21:37 schreef Drinky het volgende:

[..]

onzin, dat tussentijds trimmen doet meer kwaad dan goed. Je baard groeit op een natuurlijke wijze uit en sommige delen zullen sneller groeien dan anderen. Als je tussentijds gaat trimmen loop je kans dat je volle baard er helemaal niet uitziet. Die "onverzorgde" fases duren vaak maar een paar dagen, hooguit een week.

Zie het wel vaker, mannen die voor het eerst verder gaan dan 1-2 weken en vanwege hun onzekerheid al gaan bijtrimmen, ziet er vaak niet uit.
Laat ze er op z'n minst dan een beetje olie insmeren want de meeste zien er gewoon uit alsof de wekker kapot is en ze zo uit bed zijn komen rollen.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_148982436
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 16:28 schreef fathank het volgende:

[..]

Laat ze er op z'n minst dan een beetje olie insmeren want de meeste zien er gewoon uit alsof de wekker kapot is en ze zo uit bed zijn komen rollen.
Dat werkt ook pas vanaf een bepaalde lengte natuurlijk,.. de eerste weken is het gewoon effe doorbikkelen.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_149019413
Children of the night. What music they make.
  dinsdag 27 januari 2015 @ 09:46:56 #197
416020 K44S
The bearded man
pi_149097317
Iemand nog styling tips?
Sinds ruim een jaar ben ik ook een trotse baard drager :).
Heb helaas niet een -naar mijn mening- volle baard.

:
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_149103256
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 09:46 schreef K44S het volgende:
Iemand nog styling tips?
Sinds ruim een jaar ben ik ook een trotse baard drager :).
Heb helaas niet een -naar mijn mening- volle baard.

: [ afbeelding ]
't moet allemaal nog wel groeien idd :P

Ik neem aan dat je die snor laat samengroeien met je baard?
Children of the night. What music they make.
  dinsdag 27 januari 2015 @ 13:50:41 #199
416020 K44S
The bearded man
pi_149103288
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 13:49 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

't moet allemaal nog wel groeien idd :P

Ik neem aan dat je die snor laat samengroeien met je baard?
Af en toe scheer ik m'n snor een beetje op.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_149228780
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 06:32 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik ga gewoon weer opnieuw beginnen ^O^
pics
Ik zwaai naar dieren.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')