abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143128291
Zwangerschap & geboorte

2014

8 augustus: marel88
8 augustus: Amsel (meisje)
17 augustus: geppie (meisje)
22 augustus: rebel-angel (meisje)
30 augustus: Mangostine (meisje)

18 september: Razztwizzle (meisje)
23 september: Tante_Soesa (meisje)
23 september: Vue
30 september: Hilmo (jongen)

5 oktober: Spees_Eend (meisje)
7 oktober: DagenNachtdromer (jongetje)
9 oktober: Skittles (meisje)
***9 oktober: Stormqueen & bleiblei*** (meisje)
12 oktober: Loj
18 oktober: Fee-nix (meisje)
22 oktober: kwakz0r (jongen)
23 oktober: Little_Miss_Naughty

3 november: krijgerrtje (meisje)
10 november: DevilsAndDust (jongen)
15 november: JufMariska (jongen)
16 november: Heliotrope (meisje)
22 november: Zoë23 (tweeling)
23 november: LadyTagliatelle (meisje)
29 november: Sicilia (jongen)

2 december: AwayTL (jongen)
2 december: Radyhyn (jongen)
8 december: Cleany (papa)
15 december: Crumpette (jongen)
19 december: snoenk (meisje)
26 december: roellie80 (papa)
26 december: StarDust_ (jongen)

2015

15 januari: NotTheSame
20 januari: diemux (papa)

21 februari: Danaa
22 februari: Phaidra
28 februari: Risu

7 maart: Cygne
11 maart: Cholula

----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 6 augustus 2014 @ 16:42:45 #2
149959 SQ
snelle trees
pi_143128325
quote:
10s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 16:41 schreef Phaidra het volgende:
Waar ga je het laten als Henka er is, SQ? Antwoord = oplossing :+
In de weg staand. Dus ik probeer het zo lang mogelijk te rekken, zeker nu ik mezelf steeds minder makkelijk in nauwe hoeken geperst krijg :')
disclaimer
pi_143128348
@skittles ja sorry, mobiel :') ik probeer te verbeteren tussendoor maar regelmatig glipt er toch iets tussendoor. :')
Kwak
pi_143128400
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 16:42 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

In de weg staand. Dus ik probeer het zo lang mogelijk te rekken, zeker nu ik mezelf steeds minder makkelijk in nauwe hoeken geperst krijg :')
Ja ok, goed punt. Na de bevalling ben je weer zacht en vormbaar, dat scheelt :D.
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 6 augustus 2014 @ 16:45:09 #5
149959 SQ
snelle trees
pi_143128422
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 16:44 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ja ok, goed punt. Na de bevalling ben je weer zacht en vormbaar, dat scheelt :D.
Ik zat vanmorgen al bijna klem tussen de voordeur en de muur :@
disclaimer
pi_143128499
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 16:45 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ik zat vanmorgen al bijna klem tussen de voordeur en de muur :@
Probeer je ook je buik in te houden om ergens langs te kunnen? En dan *BAM*! Oh ja, dat ging niet meer :').
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 6 augustus 2014 @ 16:48:24 #7
149959 SQ
snelle trees
pi_143128544
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 16:47 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Probeer je ook je buik in te houden om ergens langs te kunnen? En dan *BAM*! Oh ja, dat ging niet meer :').
Jup, vooral als ik in vergaderzalen ergens tussen probeer te gaan zitten ofzo. Dat je dan je buik in andermans gezicht duwt :')
disclaimer
pi_143128613
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 16:48 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Jup, vooral als ik in vergaderzalen ergens tussen probeer te gaan zitten ofzo. Dat je dan je buik in andermans gezicht duwt :')
_O-
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_143128700
"Hmmm smell mah belleeeeeh"
Kwak
  woensdag 6 augustus 2014 @ 17:10:26 #10
149959 SQ
snelle trees
pi_143129367
quote:
1s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 16:52 schreef kwakz0r het volgende:
"Hmmm smell mah belleeeeeh"
ja, die zal wel lekker ruiken, er is weinig ruimte voor navelkaas tegenwoordig :Y)

Ik blijf giechels krijgen als m'n tiet weer omhoog wipt :')
disclaimer
pi_143130226
ik loop ook al steeds tegen mijn vriend op in de gang/keuken. Denk dan dat ik er nog wel even langs kan glippen :')...

drukke baby vandaag O+
pi_143130500
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 17:41 schreef Crumpette het volgende:
ik loop ook al steeds tegen mijn vriend op in de gang/keuken. Denk dan dat ik er nog wel even langs kan glippen :')...

drukke baby vandaag O+
Herkenbaar!

Thanks ladies, ik maak me rationeel niet echt zorgen, maar mijn hormonen zijn niet happy. Baby is wel lekker druk, die vertelt me waarschijnlijk dat ik me gewoon geen zorgen moet maken :)
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_143130547
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 17:50 schreef JufMariska het volgende:

[..]

Herkenbaar!

Thanks ladies, ik maak me rationeel niet echt zorgen, maar mijn hormonen zijn niet happy. Baby is wel lekker druk, die vertelt me waarschijnlijk dat ik me gewoon geen zorgen moet maken :)
je kunt nu toch niet zo veel doen, het is even afwachten.. maar ik snap wel dat het een beetje in je achterhoofd blijft zeuren. :* en je baby maakt het iig goed!
pi_143131441
Ik wilde vandeweek een knuffel geven, aan m'n vriend, sta ik twee tellen stomverbaasd te kijken dat ik niet dichterbij kwam.. Buik in 't pad :')

Fijn dat je baby in ieder geval lekker druk is JM :*

Heb de indruk dat de schopjes hier nu heel plotseling veranderd in schuiven. Schopjes voel ik ook nog regelmatig, maar voel de baby nu ook heen en weer draaien, en had vanochtend al een schuivend voetje/armpje tegen m'n hand aan O+
pi_143131895
Ik heb genoten van het vorige topic, wat hadden jullie leuke reacties op van alles en nog wat O+ :D

Ik heb de tip opgevolgd van Zoë en ben na het werken op bed gaan liggen en heb even geslapen, heerlijk! :)
Verder wil ik Marel bedanken voor de goede tips hoe om te gaan met het zwaarder worden van de zwangerschap! ^O^

Hahah SQ heeft hetzelfde 9 maanden boekje als ik heb. En die vragen heb ik ook net ingevuld, of het wel zeker geen tweeling is :P

Ja buikfoto's wil ik ook straks een fotoboek van maken, maar dan kant en klaar en niet los inplakken. Ik krijg van mijn oma zo'n baby's eerste jaar boek (heb ik zelf uitgezocht, welke ik wou :X ) en daar moeten wel losse foto's ingeplakt worden, dus dan heb ik al genoeg knutselwerk. :')

Juf, dat is niet leuk zo'n melding te krijgen. Gelukkig voel je het kindje nu wel flink.

Buikbotsingen heb ik nog niet gehad >:)

Oh ja, en bekken is enkelvoud dus, ik probeer het te onthouden, maar dat is een hele klus O-) :Y

En over de buik krijg ik überhaupt eigenlijk nooit reacties, ik heb liever 'een' reactie, dan geen reactie hihi, waarom zien mensen mijn buik niet :( :')
pi_143132842
Ik vrolijk vandaag ook helemaal op van dit topic, soms zo grappig :D

JufMariska :*

Ik mocht naar huis en lig op mijn eigen bank O+ Helemaal gesloopt maar heel blij!
pi_143133255
Fijn dat je thuis bent Helio!

En Hilmo, graag gedaan, ik weet natuurlijk niet of het voor jou ook werkt, maar zo'n plotselinge omslag is iig niet gek, das al wat, toch?
pi_143133265
Wat fijn helio!!

JM :*

Hilmo
Kan me geen buikfoto van jou herinneren dus weet niet hoe je bol eruitziet O+ Maar kan me voorstellen dat als je helemaal geen opmerkingen krijgt, het ook niet leuk is.
Fijn dat het hielp om even te slapen!
pi_143133274
fijn Helio! *O* thuis! word je verder nog wel goed in de gaten gehouden?
  woensdag 6 augustus 2014 @ 19:21:06 #20
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_143133444
Fijn dat je thuis bent helio! Zal wel een opluchting zijn :)

Ik heb vandaag op mn werk meerdere 'zijn het er geen twee's en meewarige gezichten gehad toen ik desgevraagd zei dat ik nog een week of 8-9 moet. Ik probeer er maar gewoon niets meer van te vinden. Behalve fysiek dan, want weer een groeispurtje gehad en het gevoel dat ik uit elkaar knap. Wat dat betreft ben ik er eigenlijk zelfs al een beetje klaar mee :@ ik voel me fysiek zoveel minder goed dan vorige zwangerschap. Op alle andere vlakken ben ik er overigens helemaal nog niet klaar voor/mee.
pi_143133553
Fijn Helio! Hoe voel je je verder behalve gesloopt?

Spees :* Voor je termijn vind ik je buik juist bescheiden. Niet heel klein, maar ook niet 'omg zijn dat er zeker weten geen twee?' Rot dat je je fysiek al zoveel minder goed voelt! Zit het vooral in de weg bij het werken of ook de dagelijkse dingen?
  woensdag 6 augustus 2014 @ 19:29:07 #22
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_143133805
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 19:23 schreef Skittles het volgende:
Fijn Helio! Hoe voel je je verder behalve gesloopt?

Spees :* Voor je termijn vind ik je buik juist bescheiden. Niet heel klein, maar ook niet 'omg zijn dat er zeker weten geen twee?' Rot dat je je fysiek al zoveel minder goed voelt! Zit het vooral in de weg bij het werken of ook de dagelijkse dingen?
Eigenlijk bij bijna alles, heb veel buik- en rugpijn en zeker na langdurig zitten. Wat ik op mijn werk niet kan voorkomen helaas. 'S nachts slaap ik behoorlijk slecht en S is de laatste tijd elke ochtend tussen 5 en 6 al wakker. Mijn vriend staat regelmatig met hem op hoor, maar echt slapen lukt dan niet meer.

Tegelijkertijd vind ik het schoppen super leuk en realiseer ik me wel dat het echt veel erger kan, de fysio voor mijn bekken werkt bijvoorbeeld goed :). En 8-9 weken is ook wel weer te overzien!
pi_143133810
Dank voor de x-jes!
Fijn dat je weer lekker thuis bent Helio!!
En X voor Spees
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_143133870
Helio, mooi dat je thuis bent! Was jij het nou die schreef van OMG, er is straks gewoon een kindje? Dat besef ben ik nu een beetje kwijt, maar zo nu en dan komt dat ineens heel sterk ja, zo apart. Ook wat iemand anders schreef van wel telkens er mee bezig zijn, en voor wie zijn die kleertjes nou, en dan ineens een klein beetje meer het besef van aah een kindje. En dan nog, toen ik laatst naast iemand zat met een heel klein baby'tje kon het er écht niet bij mij in dat ik dat straks ook heb, dat kán toch helemaal niet, ik weet niets van baby's :') :o

Spees, wij zijn ongeveer even ver en ik herken het dus erg. Niet dat over die opmerkingen, dat dan weer niet. De buik is bij mij ook zo gespannen, kind ligt helemaal tegen de buik aan. Ik begin nu dus ineens ook zoiets te hebben van hoe lang nog in hemelsnaam. Maar zoals jij ook schreef, op andere vlakken heb ik nog heeeeeeeel wat te 'doen' en mag het nog wel een hele tijd blijven zitten. Wat een feest 8)7
Oh ja, ik lees nu dat je nog een kleintje erbij hebt lopen, dan is het nog meer slopend, en ik vind het al slopend :P Ook na lang zitten en helaas is dat ook bij mij het geval op het werk al mag ik wel extra pauzes nemen, maar dat ook doen, is stap 2...
pi_143134159
quote:
1s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 19:29 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Eigenlijk bij bijna alles, heb veel buik- en rugpijn en zeker na langdurig zitten. Wat ik op mijn werk niet kan voorkomen helaas. 'S nachts slaap ik behoorlijk slecht en S is de laatste tijd elke ochtend tussen 5 en 6 al wakker. Mijn vriend staat regelmatig met hem op hoor, maar echt slapen lukt dan niet meer.

Tegelijkertijd vind ik het schoppen super leuk en realiseer ik me wel dat het echt veel erger kan, de fysio voor mijn bekken werkt bijvoorbeeld goed :). En 8-9 weken is ook wel weer te overzien!
Begrijpelijk dat je er dan wel klaar mee bent, lichamelijk dan.
Wel een lichtpuntje dat de fysio wel werkt! :) Je bent er bijna en geniet nog even van de schopjes :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')