In de weg staand. Dus ik probeer het zo lang mogelijk te rekken, zeker nu ik mezelf steeds minder makkelijk in nauwe hoeken geperst krijgquote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:41 schreef Phaidra het volgende:
Waar ga je het laten als Henka er is, SQ? Antwoord = oplossing
Ja ok, goed punt. Na de bevalling ben je weer zacht en vormbaar, dat scheeltquote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
In de weg staand. Dus ik probeer het zo lang mogelijk te rekken, zeker nu ik mezelf steeds minder makkelijk in nauwe hoeken geperst krijg
Ik zat vanmorgen al bijna klem tussen de voordeur en de muurquote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:44 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ja ok, goed punt. Na de bevalling ben je weer zacht en vormbaar, dat scheelt.
Probeer je ook je buik in te houden om ergens langs te kunnen? En dan *BAM*! Oh ja, dat ging niet meerquote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik zat vanmorgen al bijna klem tussen de voordeur en de muur
Jup, vooral als ik in vergaderzalen ergens tussen probeer te gaan zitten ofzo. Dat je dan je buik in andermans gezicht duwtquote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:47 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Probeer je ook je buik in te houden om ergens langs te kunnen? En dan *BAM*! Oh ja, dat ging niet meer.
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jup, vooral als ik in vergaderzalen ergens tussen probeer te gaan zitten ofzo. Dat je dan je buik in andermans gezicht duwt
ja, die zal wel lekker ruiken, er is weinig ruimte voor navelkaas tegenwoordigquote:
Herkenbaar!quote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:41 schreef Crumpette het volgende:
ik loop ook al steeds tegen mijn vriend op in de gang/keuken. Denk dan dat ik er nog wel even langs kan glippen...
drukke baby vandaag
je kunt nu toch niet zo veel doen, het is even afwachten.. maar ik snap wel dat het een beetje in je achterhoofd blijft zeuren.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:50 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Herkenbaar!
Thanks ladies, ik maak me rationeel niet echt zorgen, maar mijn hormonen zijn niet happy. Baby is wel lekker druk, die vertelt me waarschijnlijk dat ik me gewoon geen zorgen moet maken
Eigenlijk bij bijna alles, heb veel buik- en rugpijn en zeker na langdurig zitten. Wat ik op mijn werk niet kan voorkomen helaas. 'S nachts slaap ik behoorlijk slecht en S is de laatste tijd elke ochtend tussen 5 en 6 al wakker. Mijn vriend staat regelmatig met hem op hoor, maar echt slapen lukt dan niet meer.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:23 schreef Skittles het volgende:
Fijn Helio! Hoe voel je je verder behalve gesloopt?
SpeesVoor je termijn vind ik je buik juist bescheiden. Niet heel klein, maar ook niet 'omg zijn dat er zeker weten geen twee?' Rot dat je je fysiek al zoveel minder goed voelt! Zit het vooral in de weg bij het werken of ook de dagelijkse dingen?
Begrijpelijk dat je er dan wel klaar mee bent, lichamelijk dan.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:29 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Eigenlijk bij bijna alles, heb veel buik- en rugpijn en zeker na langdurig zitten. Wat ik op mijn werk niet kan voorkomen helaas. 'S nachts slaap ik behoorlijk slecht en S is de laatste tijd elke ochtend tussen 5 en 6 al wakker. Mijn vriend staat regelmatig met hem op hoor, maar echt slapen lukt dan niet meer.
Tegelijkertijd vind ik het schoppen super leuk en realiseer ik me wel dat het echt veel erger kan, de fysio voor mijn bekken werkt bijvoorbeeld goed. En 8-9 weken is ook wel weer te overzien!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |