In de weg staand. Dus ik probeer het zo lang mogelijk te rekken, zeker nu ik mezelf steeds minder makkelijk in nauwe hoeken geperst krijgquote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:41 schreef Phaidra het volgende:
Waar ga je het laten als Henka er is, SQ? Antwoord = oplossing
Ja ok, goed punt. Na de bevalling ben je weer zacht en vormbaar, dat scheeltquote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
In de weg staand. Dus ik probeer het zo lang mogelijk te rekken, zeker nu ik mezelf steeds minder makkelijk in nauwe hoeken geperst krijg
Ik zat vanmorgen al bijna klem tussen de voordeur en de muurquote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:44 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ja ok, goed punt. Na de bevalling ben je weer zacht en vormbaar, dat scheelt.
Probeer je ook je buik in te houden om ergens langs te kunnen? En dan *BAM*! Oh ja, dat ging niet meerquote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik zat vanmorgen al bijna klem tussen de voordeur en de muur
Jup, vooral als ik in vergaderzalen ergens tussen probeer te gaan zitten ofzo. Dat je dan je buik in andermans gezicht duwtquote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:47 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Probeer je ook je buik in te houden om ergens langs te kunnen? En dan *BAM*! Oh ja, dat ging niet meer.
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jup, vooral als ik in vergaderzalen ergens tussen probeer te gaan zitten ofzo. Dat je dan je buik in andermans gezicht duwt
ja, die zal wel lekker ruiken, er is weinig ruimte voor navelkaas tegenwoordigquote:
Herkenbaar!quote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:41 schreef Crumpette het volgende:
ik loop ook al steeds tegen mijn vriend op in de gang/keuken. Denk dan dat ik er nog wel even langs kan glippen...
drukke baby vandaag
je kunt nu toch niet zo veel doen, het is even afwachten.. maar ik snap wel dat het een beetje in je achterhoofd blijft zeuren.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:50 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Herkenbaar!
Thanks ladies, ik maak me rationeel niet echt zorgen, maar mijn hormonen zijn niet happy. Baby is wel lekker druk, die vertelt me waarschijnlijk dat ik me gewoon geen zorgen moet maken
Eigenlijk bij bijna alles, heb veel buik- en rugpijn en zeker na langdurig zitten. Wat ik op mijn werk niet kan voorkomen helaas. 'S nachts slaap ik behoorlijk slecht en S is de laatste tijd elke ochtend tussen 5 en 6 al wakker. Mijn vriend staat regelmatig met hem op hoor, maar echt slapen lukt dan niet meer.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:23 schreef Skittles het volgende:
Fijn Helio! Hoe voel je je verder behalve gesloopt?
SpeesVoor je termijn vind ik je buik juist bescheiden. Niet heel klein, maar ook niet 'omg zijn dat er zeker weten geen twee?' Rot dat je je fysiek al zoveel minder goed voelt! Zit het vooral in de weg bij het werken of ook de dagelijkse dingen?
Begrijpelijk dat je er dan wel klaar mee bent, lichamelijk dan.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:29 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Eigenlijk bij bijna alles, heb veel buik- en rugpijn en zeker na langdurig zitten. Wat ik op mijn werk niet kan voorkomen helaas. 'S nachts slaap ik behoorlijk slecht en S is de laatste tijd elke ochtend tussen 5 en 6 al wakker. Mijn vriend staat regelmatig met hem op hoor, maar echt slapen lukt dan niet meer.
Tegelijkertijd vind ik het schoppen super leuk en realiseer ik me wel dat het echt veel erger kan, de fysio voor mijn bekken werkt bijvoorbeeld goed. En 8-9 weken is ook wel weer te overzien!
ik weet nog wel een leuk beroep voor je kindquote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:18 schreef geppie het volgende:
Fijn dat je weer naar huis mocht Helio! Laat je nog even vertroetelen door je man/vriend!
Zwanger zijn met een al een aanwezig kindje heb ik ook zwaar onderschat en dan is die van mij al vijf en geen handenbindertje meer...
Ik zat daarstraks de aflevering van Vier handen... terug te kijken en dochter was met de playmobile aan het rommelen.
Zegt die voice over; Linda wordt opgenomen ivm problemen met de placenta. Hoor ik opeens vanachter de tafel; ' Eigen schuld, moet ze maar niet roken!'Mijn kind
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:18 schreef geppie het volgende:
Fijn dat je weer naar huis mocht Helio! Laat je nog even vertroetelen door je man/vriend!
Zwanger zijn met een al een aanwezig kindje heb ik ook zwaar onderschat en dan is die van mij al vijf en geen handenbindertje meer...
Ik zat daarstraks de aflevering van Vier handen... terug te kijken en dochter was met de playmobile aan het rommelen.
Zegt die voice over; Linda wordt opgenomen ivm problemen met de placenta. Hoor ik opeens vanachter de tafel; ' Eigen schuld, moet ze maar niet roken!'Mijn kind
Gnorfquote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:18 schreef geppie het volgende:
echt he. Maargoed, alles voor hun vlees, hun bloed, hun allesie, hun wonders wondertje, hun kleinkind.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:58 schreef geppie het volgende:
Ik snap het nochalante van die moeders, oma's to be, nooit zo.
Dat die drabbers van 16 niet al te snugger zijn a la, maar dat die moeders niet meer op hun strepen gaan staan en alles sponsoren/aanschaffen/faciliteren gaat er bij mij niet in
Geen overbodige luxe. De luiers vliegen er echt doorheen!quote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:50 schreef Stormqueen het volgende:
Zeau, meteen ook even 240 pampers besteld bij Bol voor 37 euro
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:52 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Geen overbodige luxe. De luiers vliegen er echt doorheen!
als ze er niet tegen kan verpats ik ze wel aan de achterbuurvrouw die een maand later is uitgerekendquote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:56 schreef Kyara het volgende:
Hier konden ze niet tegen pampers..... had gelukkig niet heel veel. Vooral dozen die ik bij teveel had gekocht..... slecht inkoopbeleid + groeispurtje....
thnx! was nog net ff goedkoper dan bij de wehkampquote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:50 schreef Stormqueen het volgende:
Zeau, meteen ook even 240 pampers besteld bij Bol voor 37 euro
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:20 schreef Stormqueen het volgende:
Maat 2 pak ik nu gewoon 1 doos, dat is 3-6 kilo, genoeg babies die daar binnen een paar maanden (weken??) uit zijn gegroeid. Grote bulken inslaan loont volgens mij vooral in de grotere maten waar ze langer in zitten.
Je gebruikt zeker 6 luiers per dag in het begin, dus je kan 40 dagen vooruit. Valt best mee toch?!quote:Op donderdag 7 augustus 2014 07:49 schreef AwayTL het volgende:
Hm 240 luiers klinkt alweer zooveel!
Helio hoe was je eerste nacht weer thuis?
Hmpf, blijf vandaag thuis van het werk. Nog nooit eerder gedaan. Voel me echt mega schuldig. Maar erge hoofdpijn en misselijk, daarbij is er op het werk weinig te doen. Zit alweer te bedenken wat ik thuis allemaal kan doen.
Mn meisje woog bij dr geboorte 3490 gram en kreeg in t zh maat 2 aan,.daar verzoop ze echt in... Nu thuis dus ook maat 1, en dat zit nog prima!quote:Op donderdag 7 augustus 2014 07:44 schreef Hilmo het volgende:
Balen Krijgerrtje!
Ooh wat fijn dat die aanbieding hier gedeeld wordt. Dat is echt handig, zulke informatie uitwisselen, bedankt!Billendoekjes wil ik nog niet groot inslaan, eerst proberen welke fijn zijn en waar hij tegen kan.
Luiers hebben we het over de aanbieding van Bol en dan maat 2 toch? Maar eens overwegen, vond het overdreven om daar al wat van te kopen, heb 1 pak uit Duitsland eigen merk luiers in maat 2 en dacht dat we nog wel een tijd in maat 1 zouden zitten? Daar heb ik geloof ik 2 grotere pakken van. En zelfs eentje in maat 0 (die uit de gratis kruidvat tas, gaven ze mij maat 0 mee...hopelijk kan ik die nog ruilen, anders zonde). Maar ik krijg nu het idee, aangezien maat 2 luiers dus vanaf 3 kg zijn, dat je ook de baby meteen al in maat 2 kan hijsen
![]()
Oh oh oh, wat weet ik toch weinig van baby's..
![]()
Newborn Pampers (ook maat 1) zijn ook vaak in de aanbiedingquote:Op donderdag 7 augustus 2014 08:52 schreef Stormqueen het volgende:
Maat 1 verkopen ze niet in extravoordelige maandboxen, dus die kun je denk ik beter los kopen als t nodig is. Maar die zijn sowieso nooit in de aanbieding volgens mij
dansende zebra's, dat vraagt natuurlijk om een foto!quote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:23 schreef kwakz0r het volgende:
Ik krijg twee pakken maat 1 van mijn nicht. Die had ze nog over. Heb een minipakje 0 van kruidvat uit de tas (denk niet dat je die kunt ruilen hilmo, vlgs mij is dat gewoon wat je krijgt).
Eens kijken of ik J zo ver krijg zijn bol.com bon te gebruiken voor een maandbox![]()
(klinkt onaardig maar we gebruiken allebei onze voorraad bonnen zoveel mogelijk voor baby, maar dit gaat misschien wat ver
)
Verder heb ik vandaag een jurk met dansende zebra's aan![]()
Goedemorgen en zulks! Gisteren was mijn wisseldag, 29 wk, dus dat betekent vandaag wisseldag voor SQ en... Ehhh...![]()
![]()
Ik denk ook niet dat je dat gratis minipakje luiers nog kan ruilen, maar ik kreeg New Born maat 1 (2-5 kilo), dus het is niet standaard maat 0.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:23 schreef kwakz0r het volgende:
Ik krijg twee pakken maat 1 van mijn nicht. Die had ze nog over. Heb een minipakje 0 van kruidvat uit de tas (denk niet dat je die kunt ruilen hilmo, vlgs mij is dat gewoon wat je krijgt).
Eens kijken of ik J zo ver krijg zijn bol.com bon te gebruiken voor een maandbox![]()
(klinkt onaardig maar we gebruiken allebei onze voorraad bonnen zoveel mogelijk voor baby, maar dit gaat misschien wat ver
)
Verder heb ik vandaag een jurk met dansende zebra's aan![]()
Goedemorgen en zulks! Gisteren was mijn wisseldag, 29 wk, dus dat betekent vandaag wisseldag voor SQ en... Ehhh...![]()
![]()
Ja, zeker! Ik heb ze allebei liggen dankzij alle gratis pakketten, dus ik kan uitproberenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Haha, ik hoor juist weer positieve dingen over Kruidvatluiers.. Maar het is toch uitproberen wat je zelf fijn vindt en wat je baby past uiteindelijk, denk ik!
Pampers Sensitive gebruiken wij al vanaf dag 1. Ruiken prima imo, gebruiken ze ook in het ziekenhuis hier. Altijd te koop voor ¤19,99 bij bol.com btwquote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, zeker! Ik heb ze allebei liggen dankzij alle gratis pakketten, dus ik kan uitproberen
Etos heeft ook 12-packs Pampers billendoekjes in de reclame, is dat wat? Moeders?
Zwitsal vind ik wat heftig namelijk, qua geur
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:54 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik heb nu Pampers billendoekjes en ben niet zo'n fan moet ik zeggen. Ze zijn zeiknat en erg sterk van geur.
Maar ook dat is volgens mij weer superpersoonlijkIk zit altijd aan S te snuiven als ik hem in heb gesmeerd met Mustela bodylotion omdat ik m zo lekker klinisch/zepig vind ruiken en Suikertante heeft haar stash aan mij gegeven omdat ze gruwelde van 'die oma-rozengeur'
Da's waarquote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:56 schreef Spees_Eend het volgende:
Uiteindelijk krijg je toch bij iedere geur doekjes een poepassociatie
en als je dit samen koopt met een maandbox gaat er nu 5 euro af toch?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:54 schreef GotC het volgende:
[..]
Pampers Sensitive gebruiken wij al vanaf dag 1. Ruiken prima imo, gebruiken ze ook in het ziekenhuis hier. Altijd te koop voor ¤19,99 bij bol.com btw
/sluipt weer weg
QFTquote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:56 schreef Spees_Eend het volgende:
Uiteindelijk krijg je toch bij iedere geur doekjes een poepassociatie
Jaquote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:56 schreef Crumpette het volgende:
[..]
en als je dit samen koopt met een maandbox gaat er nu 5 euro af toch?
Als je van Nathusan maar niet de zoogcompressen koopt, dan kun je net zo goed een poreus steriel gaasje van de Action in je BH stoppenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:58 schreef Stormqueen het volgende:
ik vond zwitsal "vroeger" trouwens echt heerlijk ruiken, maar nu krijg ik er echt kippenvel van
Natusan gaat al een stuk beter
Ja ik zat later te denken of het niet een huismerk van de Deen/Dekamarkt is. Zijn dat geen 'plaatselijke' supermarktenquote:
Ja, maar nu de hamvraag: welke moet ik dan wèl hebben?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:03 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Als je van Nathusan maar niet de zoogcompressen koopt, dan kun je net zo goed een poreus steriel gaasje van de Action in je BH stoppen
Ik vond eigenlijk elk eigen merk verder prima: Etos, Albert Heijn, kruidvat. Allemaal wat meer capaciteit ofzo. En ik ben wel de ervaringsdeskundige als het om overproductie en lekboobies gaatquote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, maar nu de hamvraag: welke moet ik dan wèl hebben?
+1. Voordat mijn tieten gaan lekken heb ik graag wat in huisquote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die van hemaquote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
is zwitsal sensitive niet parfumvrij? die doekjes dan he?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:06 schreef kwakz0r het volgende:
OK ik koop wel geen box en probeer eerst wel uit wat past en niet extra stinkt.
Zwitsal houd ik niet van. Heb nu eerst natibaby doekjes om te proberen. Ben benieuwd
Oh SQ ik vind Etos net zo meuren als Zwitsal. Soort nep zwitsalgeur.
Hema heeft een fijne baby-lijn, vind ik, de Natural lijn. Ik gebruik er voor S nog steeds de babyshampoo van. Ruikt subtiel prettigquote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:58 schreef Stormqueen het volgende:
ik vond zwitsal "vroeger" trouwens echt heerlijk ruiken, maar nu krijg ik er echt kippenvel van
Natusan gaat al een stuk beter
+1quote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:54 schreef GotC het volgende:
[..]
Pampers Sensitive gebruiken wij al vanaf dag 1. Ruiken prima imo, gebruiken ze ook in het ziekenhuis hier. Altijd te koop voor ¤19,99 bij bol.com btw
/sluipt weer weg
Oh ja hema was ook prima! En dat kost best wel wat he als je het echt nodig hebt. Ik gebruikte de eerste maand bijna een pak per dagquote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:08 schreef mignonne het volgende:
[..]
die van hema![]()
althans die vond ik fijn. En goed geprijsd.
Of wasbaren, bij een volgende zou ik dat overwegen. Zachter voor je borst, in hippe stofjes en uiteindelijk toch wel een stuk goedkoper dan steeds pakken compressen kopen. Ik versleet heel wat zoogkompressen
Wat is daar de toegevoegde waarde van?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:08 schreef mignonne het volgende:
[..]
die van hema![]()
althans die vond ik fijn. En goed geprijsd.
Of wasbaren, bij een volgende zou ik dat overwegen. Zachter voor je borst, in hippe stofjes en uiteindelijk toch wel een stuk goedkoper dan steeds pakken compressen kopen. Ik versleet heel wat zoogkompressen
Zijn dat niet die siliconenflapjes?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:09 schreef Dot. het volgende:
[..]
+1
Ik vind er eigenlijk helemaal geen geur aan zitten. Die van de Lidl hebben we ook even gebruikt, maar die laatste doekjes zijn helemaal zeiknat.
En ik vind van Pampers alleen de Activefit stinken, ook als ze nog niet zijn gebruikt :s
Zoogkompressen had ik van AH (niet fijn), Kruidvat (niet fijn) en Natusan (wel fijn). Maar ik lekte vrij weinigJe hebt schijnbaar ook kompressen die ervoor zorgen dat je niet kunt lekken. Lilypads oid?
+1quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:09 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hema heeft een fijne baby-lijn, vind ik, de Natural lijn. Ik gebruik er voor S nog steeds de babyshampoo van. Ruikt subtiel prettig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |