Hij geeft zelfs zo goed als hetzelfde antwoord als wat 'ie vorig jaar in het promofilmpje gaf.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:28 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Was vorig jaar ook al![]()
Hij geeft nog antwoord op de wijnbarvraag, dat had ik niet verwacht
quote:Nee ik ben geen Fokker. maar er zijn wel mensen die hun tijd er aan verkwanselen binnen mijn kantoor…
Welke deo van da bedoel je precies?quote:
Ik had ook niets anders verwacht. De vragen staan er al bijna een week. De lastigste vragen worden van te voren vast besproken op zijn kantoor.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:35 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Hij geeft zelfs zo goed als hetzelfde antwoord als wat 'ie vorig jaar in het promofilmpje gaf.
Hoezo voorgeprogrammeerd
quote:we overwogen o.a. om snipers met supersoakers in de lucht te hangen.
Ja hoor, niet druk om maken.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:29 schreef Broccolitaartje het volgende:
kan ik trouwens gewoon mijn pillen tegen aadeehaadee zomaar meenemen?
Ja, neem wel je verpakking/bijsluiter mee. En als ze op een plastic strip zitten, dan kijken ze meestal even naar de achterkant naar de naam. En dan kan je (bij twijfel) de bijsluiter laten zien.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:29 schreef Broccolitaartje het volgende:
kan ik trouwens gewoon mijn pillen tegen aadeehaadee zomaar meenemen?
dexamfetaminequote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:31 schreef Junkie het volgende:
[..]
Ja, neem wel je verpakking/bijsluiter mee. En als ze op een plastic strip zitten, dan kijken ze meestal even naar de achterkant naar de naam. En dan kan je (bij twijfel) de bijsluiter laten zien.
Ritalin?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:36 schreef Broccolitaartje het volgende:
dexamfetamine
VetttttttttttttSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
- Maar had Lady Gaga onder haar vleesjurk nu ook een hamstring?
dat jaquote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Vettttttttttttt [ afbeelding ]
Ik moet kiezen. Volbeat wil ik altijd al eens zien en the kik is ook wel leuk (maar dat wordt hem dan even niet!)quote:
Zuipcultuurquote:Op donderdag 7 augustus 2014 07:57 schreef H.Kemper het volgende:
Nederlanders geven 180 euro uit aan cultuur
Alleen al dankzij Lowlands zijn we bovengemiddeld
Nog maar 5 dagen werken en dan LLquote:Op donderdag 7 augustus 2014 08:10 schreef WpuntNL het volgende:
vandaag effe geen geintjes met headliners die afzeggen... ik moet nog even mijn pre-vakantie productie afmaken... dank u.
Nice. Ik zie LL niet als vakantie, al heb ik er in totaal wel 4 dagen vrij voor genomen. Donderdag, vrijdag, maandag én dinsdag.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 08:22 schreef WpuntNL het volgende:
[..]
Nog maar 8 uur werken en dan vakantie![]()
Nee, Lowlands is nou niet echt het type festival waar ik uitgeruster terug kom dan dat ik heen gaquote:Op donderdag 7 augustus 2014 08:27 schreef AMDB het volgende:
[..]
Nice. Ik zie LL niet als vakantie, al heb ik er in totaal wel 4 dagen vrij voor genomen. Donderdag, vrijdag, maandag én dinsdag.
Echte vakantie pas in oktober
Zou je het zo erg vinden als bv. Disclosure of Stromae annuleren dan?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 08:10 schreef WpuntNL het volgende:
vandaag effe geen geintjes met headliners die afzeggen... ik moet nog even mijn pre-vakantie productie afmaken... dank u.
Ik zie het ook niet als vakantie, maar meer als een lang weekend van donderdag tot en met maandag. Ik zit dinsdag alweer met mijn brakke kop op kantoor.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 08:27 schreef AMDB het volgende:
[..]
Nice. Ik zie LL niet als vakantie, al heb ik er in totaal wel 4 dagen vrij voor genomen. Donderdag, vrijdag, maandag én dinsdag.
Echte vakantie pas in oktober
Helemaal mee eens, een tikkeltje serieuzer had die af en toe wel kunnen reageren. Reageer dan niet.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:13 schreef indiaantje89 het volgende:
EvE doet wel zijn best om rebels over te komen. Sommige antwoorden op kritische mogen wel wat anders aangepakt worden.
Opvallend daarnaast dat hij nu Bloody Beetroots, Paul Kalkbrenner, Deadmau5 etc. onder EDM bestempeld. Terwijl al deze acts al eerder op LL stonden. Skrillex komt in mijn ogen toch wat dichter bij de "EDM" (vreselijk woord).
erg... nee... maar dan wil ik er graag bij zijn als anderen er achter komen... een soort digitaal voyeurisme. Die hele gifbeker leeg zien gaan... datquote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:20 schreef H.Kemper het volgende:
[..]
Zou je het zo erg vinden als bv. Disclosure of Stromae annuleren dan?![]()
Nog 5 dagen werken inclusief vandaag en dan 2,5 week vrij
Smeets krijgt een hartverzakking bij dit soort kritiek.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:37 schreef H.Kemper het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, een tikkeltje serieuzer had die af en toe wel kunnen reageren. Reageer dan niet.
Daarnaast schiet die bij kritiek of op de line-up of enkele namen daarvan vrij snel in de verdediging.
Zijn antwoorden zijn dan iets te brutaal en te arrogant.
Verder geeft die best wel veel aardige en nuttige antwoorden, gewoon tof dat die dit doet.
Misschien moeten ze is een keer wat regelen met dhr Smeets?
Daar heb je wel een punt, fatsoenlijke vervangers komen er dan sowieso niet meer.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:43 schreef WpuntNL het volgende:
[..]
maar zonder gekkigheid... ik zie liever disclosure of stromae dan The Opposites de alpha afsluiten.
Volgende week sta ik al lekker een uur op de Dijk te koekeloeren. Elk jaar vraag ik me weer af waarom we zo vroeg gaan, maar als je eenmaal aankomt blijkt altijd dat we lang niet de eerste zijnquote:
Jezus wat ben je dan triest zeg, omdat ze een Oekraïens(zeg ik dit goed?) achtergrond hebben zou dit geen waardige vervanger zijn. Wat kortzichtig.quote:En DIT noemen jullie een waardige vervanger? Word zeker ook niet even gekeken waar die gasten vandaan komen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal van de klok![]()
Sommige mensen zijn nooit tevreden.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:43 schreef indiaantje89 het volgende:
Op Facebook:
[..]
Jezus wat ben je dan triest zeg, omdat ze een Oekraïens(zeg ik dit goed?) achtergrond hebben zou dit geen waardige vervanger zijn. Wat kortzichtig.
quote:Sjesus !! wat een kut vervanging !!!! das wel even wat anders als London Grammer... er staat al genoeg gebeuk op LL dit jaar..... tering !! wat baal ik hier van.... LL organisatie...was er nu ECHT NIETS BETERS te vinden? ..... foei toch...ga jullie schamen !!
quote:Nooooooo, not again!!! Was er echt niks beters?!?! Valt me tegen! Leuk optreden al eens gezien, maar waarom alweer?
quote:Erg erg erg triest. Dit is flinke armoede. Schandalig.
quote:Serieus....London Grammer nog nooit live gezien tegen deze band die al 2 keer is geweest.....BAAL IK VAN!!!! BOEHHHHHH
quote:Nooooooo, not again!!! Was er echt niks beters?!?! Valt me tegen! Leuk optreden al eens gezien, maar waarom alweer?
quote:Wow, wat een faal!
quote:Really? Big fail.
quote:Wat een slechte vervanging zeg! Royksopp en Robyn was bijv beter geweest, als je dan toch voor feestje wil gaan. Dit is erg gemakzuchtig. Heel slecht dit!!!
quote:Het is vreselijk.
Pareltjesquote:Erg erg erg triest. Dit is flinke armoede. Schandalig.
Als je hoopte op Pearl Jam of Arcade Fire (die mensen waren er ook namelijk) kan ik me voorstellen dat je teleurgesteld bent met Gogol Bordello.quote:
Wat jij zegt. Hoe of wat voor line-up ze ook neerzetten, er zitten altijd van die azijnzeikers tussen. Gewoon lekker laten gaanquote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:46 schreef WpuntNL het volgende:
ik had liever de Stones gezien.
Ik begin een beetje moe te worden van die negativiteit. Ik mis alleen nog een oproep tot kamervragen en een oproep om Geert Wilders het te laten organiseren... want die had wel The War On Drugs kunnen overtuigen.
Ja of Go Back To The Zoo of Taymir.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:50 schreef theodoor9 het volgende:
Ik was al bang dat ze Will and the People zouden boeken of iets dergelijks.
GB > Will And The People, maar dat weet jij ook wel schavuit.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dit is toch of iets dergelijks?
Of Live, Ed Kowalczyk, Faithless of Krezipquote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:50 schreef theodoor9 het volgende:
Ik was al bang dat ze Will and the People zouden boeken of iets dergelijks.
Gogol Bordello is gewone een degelijk Alpha/Grolsch band, die eigenlijk al gewoon in het orginele programma zou passen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dit is toch of iets dergelijks?
en niet geboekt was omdat ze al 2x geweest waren... maar als noodgreep een perfecte oplossing is.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:59 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Gogol Bordello is gewone een degelijk Alpha/Grolsch band, die eigenlijk al gewoon in het orginele programma zou passen.
Zou het niet zijn omdat dat een beetje te kortaf is om af te zeggen?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:05 schreef indiaantje89 het volgende:
Zondag aanstaande staat London Grammar op http://www.wildernessfestival.com/wilderness-day-by-day/.
Dan kan het opeens wel (staan als headliner op het affiche?).
Was dat de reden ja? De laatste keer dat ze er waren is toch al jaren geleden?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:01 schreef WpuntNL het volgende:
[..]
en niet geboekt was omdat ze al 2x geweest waren... maar als noodgreep een perfecte oplossing is.
Triest. Al helemaal omdat ze dus al 2 keer cancellen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:05 schreef indiaantje89 het volgende:
Zondag aanstaande staat London Grammar op http://www.wildernessfestival.com/wilderness-day-by-day/.
Dan kan het opeens wel (staan als headliner op het affiche?).
Dit jaquote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:10 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Triest. Al helemaal omdat ze dus al 2 keer cancellen.
Blimey, our grammar's not done. I fin'its still the bloody Mae West. Sorted mate.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:12 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Voor mij persoonlijk is het wel gedaan met London Grammar.
Klopt er stond ook in het persbericht dat ze rustiger aan willen doen, er stond dus niet dat ze alles cancellen. Dat je dan wel dat festival doet omdat je daar headliner bent snap ik nog. Maar dan moet je ook kunnen zeggen: we doen ook Lowlands erbij omdat we vorig jaar al gecancelled hebben. Of was dit ook het geval bij Sziget en andere festivals?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:12 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Dit ja. 1 keer kan altijd gebeuren maar 2x is niet acceptabel. Na het festival seizoen gaat ze ook weer flink touren met losse shows. Doe daar dan wat rustiger mee (maar goed dat levert natuurlijk meer centen op).
Voor mij persoonlijk is het wel gedaan met London Grammar.
GROEFTUUBquote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:06 schreef indiaantje89 het volgende:
http://www.lowlove.nl/201(...)tos-van-het-terrein/
Hij komt af en toe wat arrogant over, maar dat mag ook wel. "LL is achteraf altijd beter dan vooraf." zegt hij en dat klopt. Het blijft nog steeds een van de mooiste festivals. Er is wel terecht veel gezeik, maar iedereen weet ook zeker dat het weer drie prachtige dagen worden.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:13 schreef indiaantje89 het volgende:
EvE doet wel zijn best om rebels over te komen. Sommige antwoorden op kritische vragen mogen wel wat anders aangepakt worden.
Als Disclosure annuleert ben ik blij en hoop ik op een Vampire Weekend of OutKast. Krezip zou al een vooruitgang zijn t.o.v. Disclosurequote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:20 schreef H.Kemper het volgende:
[..]
Zou je het zo erg vinden als bv. Disclosure of Stromae annuleren dan?![]()
Leuk! Waar ga je de tattoo zetten en kan je ook nog je eigen letter uitkiezen?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:52 schreef Devv het volgende:
Wat leuk. Ik heb een uitnodiging gekregen van Human Rights Tattoo om een letter te laten zetten. Dat wordt zaterdag tot een uur of 6 niet drinken.
2008 geloof ik. Sindsdien is Selah Sue al drie keer langsgekomen en komt ze nu voor de vierde keer langsquote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:09 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Was dat de reden ja? De laatste keer dat ze er waren is toch al jaren geleden?
Je mag de letter niet uitzoeken, maar het font en uiteraard de plek wel. Ik heb eigenlijk nog geen idee waar ik de letter laat zetten. Misschien dat ik eerst even met plakplaatjes ga spelen om te zien wat mooi isquote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:13 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Leuk! Waar ga je de tattoo zetten en kan je ook nog je eigen letter uitkiezen?
[..]
Sorry, ik snap het serieus niet. waarom neem je een tatoo van alleen een "letter" die je niet eens zelf mag uitkiezen? Zie daar totaal geen doel in.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:48 schreef Devv het volgende:
[..]
Je mag de letter niet uitzoeken, maar het font en uiteraard de plek wel. Ik heb eigenlijk nog geen idee waar ik de letter laat zetten. Misschien dat ik eerst even met plakplaatjes ga spelen om te zien wat mooi is.
Human right tattoo, een letter van het boek van alle mensen rechten. Best een groot betekenis al zeg ik het zelf.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:51 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Sorry, ik snap het serieus niet. waarom neem je een tatoo van alleen een "letter" die je niet eens zelf mag uitkiezen? Zie daar totaal geen doel in.
En welke letters zijn dat? Vind het allemaal wat ver gezocht eigenlijkquote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:53 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Human right tattoo, een letter van het boek van alle mensen rechten. Best een groot betekenis al zeg ik het zelf.![]()
A tm Zquote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:57 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
En welke letters zijn dat? Vind het allemaal wat ver gezocht eigenlijkmaar ik ben sowieso geen tattoo mens.
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:59 schreef DjeDje het volgende:
[..]
A tm Z
Tja opzich als het mooi is of bepaalde plek etc dan kan het wel leuk zijn!
Hoeft ook niet perse tochquote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:00 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]dat bedoel ik, vind het nou niet echt een "verhaal" vertellen of wat dan ook.
Het is meer het idee dat je uitgekozen bent om deel uit te maken van een kunstproject ten behoeve van de mensenrechten. Er wordt uiteindelijk bij 6773 mensen een letter gezet. En natuurlijk kan iedereen zelf een letter laten zetten, maar dat is niet de essentie.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:00 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]dat bedoel ik, vind het nou niet echt een "verhaal" vertellen of wat dan ook.
Ach ieder z'n ding natuurlijkquote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:12 schreef Devv het volgende:
[..]
Het is meer het idee dat je uitgekozen bent om deel uit te maken van een kunstproject ten behoeve van de mensenrechten. Er wordt uiteindelijk bij 6773 mensen een letter gezet. En natuurlijk kan iedereen zelf een letter laten zetten, maar dat is niet de essentie.
true. en je mag ook zelf de plek kiezen en soort letter (blok, sierlijk, etc)! ik zou het zelf doen als ik geen angst had voor tattoo's laten zetten.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:12 schreef Devv het volgende:
[..]
Het is meer het idee dat je uitgekozen bent om deel uit te maken van een kunstproject ten behoeve van de mensenrechten. Er wordt uiteindelijk bij 6773 mensen een letter gezet. En natuurlijk kan iedereen zelf een letter laten zetten, maar dat is niet de essentie.
Ik wilde voor de grap aanmelden daarvoor. Kon het maar tot en met gisteren.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:18 schreef enthousyasko het volgende:
[..]
true. en je mag ook zelf de plek kiezen en soort letter (blok, sierlijk, etc)! ik zou het zelf doen als ik geen angst had voor tattoo's laten zetten.
"Voor de grap"quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:25 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik wilde voor de grap aanmelden daarvoor. Kon het maar tot en met gisteren.
Als het zou mogen.. Waar een hele kleine kans had ingezeten. Dan wel. Vandaar "voor de grap" oftewel niet zo serieus..quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:27 schreef richolio het volgende:
[..]
"Voor de grap"Had je dan echt die tattoo laten zetten of had je niet op komen dagen?
Qua regen wel, qua temperaturen valt het tegen. Dat wordt 's nachts weer rillen in de Echo..quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:19 schreef friekin_ het volgende:
Weersvoorspelling bij accu is ook al positiever.
Ik vind 21 graden primaquote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:24 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Qua regen wel, qua temperaturen valt het tegen. Dat wordt 's nachts weer rillen in de Echo..
20 graden is toch gewoon prima overdag. S'nachts is een ander verhaal.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:24 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Qua regen wel, qua temperaturen valt het tegen. Dat wordt 's nachts weer rillen in de Echo..
Vrijdagmiddag. De tweede act in de India.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:47 schreef natasjab het volgende:
Op welke dag speelt Vance joy nou? Heb hem nog steeds niet kunnen vinden op het blokkenschema. Kan aan mij liggen.
Ah ja! Stom dat je daar dan zo overheen kan kijken. Thanks.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:53 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Vrijdagmiddag. De tweede act in de India.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |