Sbsquote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:40 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Die ken ik!
Dat was toch zo'n tv show op Nickeloneon? of iets.
Kwaliteitprogrammasquote:
Dit, En ridder graniet sterker dan ik kan nietquote:
quote:Op 21 november 2007 werd bekend dat het Land van Ooit failliet is verklaard. Daarmee stopte ook de carrière van Kloontje het Reuzenkind. Haar kostuums werden in Maart 2008 geveild voor ongeveer 210,- euro per stuk. Eén van de kostuums is terechtgekomen bij een actrice die vroeger eens in het park de rol van Kloontje vervulde.. [2] [3]
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:45 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Alleen voor puberende pubers. Oh wacht
Heb je nog een mooie selfie met petje voor onsquote:
Het is niet zondagavond.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:52 schreef WcPot het volgende:
[..]
Heb je nog een mooie selfie met petje voor ons
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:52 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ja heb er eentje dat ik bij voice of holland benquote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:52 schreef WcPot het volgende:
[..]
Picsquote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:52 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja heb er eentje dat ik bij voice of holland ben
Heb je meegedaan?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:52 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te vragenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:52 schreef Fylax het volgende:
[..]
We hebben geprobeerd binnen te komen maar lukte niet.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:55 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
En je bent niet even stiekem op het podium gaan staan?
Beeld en Geluidquote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:55 schreef Fylax het volgende:
We waren ook bij Beeld & Geluid Experience
Met je petjes verzameling?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:55 schreef Fylax het volgende:
We waren ook bij Beeld & Geluid Experience
as the world turnsquote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:01 schreef MrChocolademelk het volgende:
OT
Zijn er nog leuke nieuwe programma's op?
Rot op met je reclamequote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:03 schreef Fylax het volgende:
Ik ben nu live op www.rhr.fm
samen met 2 vrienden
okequote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:03 schreef Fylax het volgende:
samen met 2 vrienden
Ik wil geen bloedende orenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:03 schreef Fylax het volgende:
samen met 2 vrienden
Alleen als je live komt op metal.fm luister ikquote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:03 schreef Fylax het volgende:
samen met 2 vrienden
nou regel maar dat ik er op komquote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:04 schreef Starm het volgende:
[..]
Alleen als je live komt op metal.fm luister ik
quote:
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:04 schreef Starm het volgende:
[..]
Alleen als je live komt op metal.fm luister ik
Ha ha.quote:
Zit jij onze Fylax nu gewoon even uit te lachenquote:
Ik durf dat niet hoor!quote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:08 schreef WcPot het volgende:
[..]
Zit jij onze Fylax nu gewoon even uit te lachen![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |