Sliedrecht / Papendrecht / Breda / Kaatsheuvel / Oss / Wijchen / Duivenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Godverdomme.
Ik las gerukt.
[..]
Fantastisch1!
Flink rijtjequote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:00 schreef WcPot het volgende:
[..]
Sliedrecht / Papendrecht / Breda / Kaatsheuvel / Oss / Wijchen / Duiven
Nee, het was verschrikkelijk. Het is niet meer hoe het was. Eerst was het nog wel oke. Maar het is zo verpaupertquote:
Nog een half jaartje volhoudenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:15 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Nee, het was verschrikkelijk. Het is niet meer hoe het was. Eerst was het nog wel oke. Maar het is zo verpaupert
Sta je daar tussen de winkelende paupers in juichpakkenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:17 schreef Studiotje het volgende:
[..]
En dan Jumbo, dan kom ik er al helemaal niet meer
Hallo Studiotjequote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:17 schreef Studiotje het volgende:
[..]
En dan Jumbo, dan kom ik er al helemaal niet meer
quote:
Maar ik heb een sticker gekregenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:34 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ja we zitten hier allemaal met feest hoedjes op
Je bent het chocomelletje onder mijn pizzakerstboomquote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:35 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Maar ik heb een sticker gekregen
Ben ik nu het buitenbeentje?
nee, wcpot is het buitenbeentje.. ( maar zeg het niet tegen hem.. sssttt.. )quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:35 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Maar ik heb een sticker gekregen
Ben ik nu het buitenbeentje?
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:36 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Je bent het chocomelletje onder mijn pizzakerstboom
Je gaat nu toch niet haten hequote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:36 schreef Stickertje het volgende:
[..]
nee, wcpot is het buitenbeentje.. ( maar zeg het niet tegen hem.. sssttt.. )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |