We gaan t proberenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:05 schreef RetRy32 het volgende:
Je backs gewoon op de lijn van je verdedigers met CVV instelling.
Overigens zou ik met 2 BVMs spelen op ondersteunen.
Indien je geen balverlies wilt, ja.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:17 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
We gaan t proberen
En de teaminstructies? Zit me net af te vragen of lager tempo wel zo'n goed idee is met een counter-mentaliteit...
Ik snap niet wat je bedoelt?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:36 schreef Super-B het volgende:
Heeft iemand ooit geprobeerd om met twee backs per flank te spelen? Ik kwam zojuist op het idee om met twee backs per flank te spelen om zodoende een sterkere countertactiek te kunnen creëren.
uhm, je kan hetzelfde effect krijgen door te switchen naar "verdedigen" met een normale opstelling.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:42 schreef Super-B het volgende:
[..]
Dat je gewoon speelt met twee vleugelbacks i.p.v. één vleugelback.
heb je ook wedstrijd statistieken van die wedstrijden?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:47 schreef Super-B het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:50 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
heb je ook wedstrijd statistieken van die wedstrijden?
Dinhoquote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:47 schreef Super-B het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik kan FM nooit spelen dicht tegen de release van de volgende versie.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:56 schreef Jorwol het volgende:
Football Manager 2015 komt in november
Ja ik kon geen betere rollen bedenken voor een countertactiek over de flanken...quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:56 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Dinho
Maar uhm, 2 SVDs? 2 VBVs op Rugdekking?
Begin november op z'n vroegst, duurt nog zeker 3 maanden, dat is een kwart van de totale levensduur van de game manquote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:57 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ik kan FM nooit spelen dicht tegen de release van de volgende versie.
Altijd als ik wil beginnen denk ik "maar de nieuwe komt"
Als zowel mijn twee linkervleugelbacks als mijn twee rechtervleugelbacks betere afwerken hadden, was het resultaat wel hoger uitgevallen denk ik.. (Nelom bijvoorbeeld heeft afwerken 3quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:53 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
niet echt overtuigt nog, misschien als je het meer wedstrijden speelt dat het beter gaat.
Ik zou feller tackelen aanzetten, Brama op BVM zetten, je beide CVs gewoon op verdedigen zetten en je VM op defensieve middenvelder (V).quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:57 schreef Super-B het volgende:
[..]
Ja ik kon geen betere rollen bedenken voor een countertactiek over de flanken...
Nu heb ik de teaminstructies qua drukzetten weer veranderd...
Heb jij tips?
[ afbeelding ]
Maar feller tacklen horen niet bij 'geen druk op de bal' toch..? Daarnaast vind ik een VM rol bij een countertactiek wel raar, aangezien een VM temporiseert en er dan niet snel gecounterd kan worden (?).quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:06 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ik zou feller tackelen aanzetten, Brama op BVM zetten, je beide CVs gewoon op verdedigen zetten en je VM op defensieve middenvelder (V).
Overigens zou ik ook feller de duels in gaan
Overigens kunnen jouw spelers "Veel hoger tempo" echt niet aan man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |