abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143244242
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 22:26 schreef Super-B het volgende:
Ik dacht ik zet de CVV's net een stukje verder, aangezien ze in aanvallend opzicht wel zo snel mogelijk naar voren moeten.
Ik heb ze op de verdedigende lijn staan en ze donderen allebei keihard eroverheen als gekken :D
pi_143244248
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 22:26 schreef Super-B het volgende:
Verdedigen - Rugdekking - Voorstopper lijkt mij geen goede combi..(?)
Hoezo niet?
pi_143244332
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 22:27 schreef RetRy32 het volgende:

[..]

Hoezo niet?
De beste mogelijke combinaties bij een driemansverdediging zijn naar mijn mening:

- Verdedigen – verdedigen – verdedigen
- Voorstopper – rugdekker – voorstopper
- Rugdekker – voorstopper – rugdekker

Op het moment dat de bal op een flank is, gaat de voorstopper die aan die kant van het veld speelt, naar die flank om op die manier een voorzet te voorkomen. Dit geldt dan voor zowel de linker- als rechterflank. Dus het lijkt mij dan onlogisch om dan de VCL op verdediging te zetten en de VCC op rugdekking en de VCR op voorstopper.
pi_143244421
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 22:29 schreef Super-B het volgende:
Op het moment dat de bal op een flank is, gaat de voorstopper die aan die kant van het veld speelt, naar die flank om op die manier een voorzet te voorkomen. Dit geldt dan voor zowel de linker- als rechterflank. Dus het lijkt mij dan onlogisch om dan de VCL op verdediging te zetten en de VCC op rugdekking en de VCR op voorstopper.
Oh oké.
Bij mij staat het op "zeer vloeiend" dus dit zie ik nooit.
pi_143244531
Eerste knock-out fase tegen Milan overleeft in de CL. :D
Uit 1-1, thuis 3-2.

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 09-08-2014 22:43:24 ]
pi_143245400
Tweede competitiewedstrijd (2e seizoen) verloren.. Zwaar nog ook! :(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_143245486
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 22:59 schreef Super-B het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ajax _O_ _O_ _O_
pi_143245531
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 22:59 schreef Super-B het volgende:

SPOILER
Je keeper lijkt me ook bagger man, 4 halve kansen, 4 goede kansen, 7 goals.
pi_143245567
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 23:03 schreef RetRy32 het volgende:

[..]

Je keeper lijkt me ook bagger man, 4 halve kansen, 4 goede kansen, 7 goals.
Groot talent van Real Madrid geplukt :P Ik heb heel mijn elftal voor het tweede seizoen verjongd. Clasie heb ik zelfs verkocht.

Paar spelers:

SPOILER
pi_143245645
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 23:04 schreef Super-B het volgende:

[..]

Groot talent van Real Madrid geplukt :P Ik heb heel mijn elftal voor het tweede seizoen verjongd. Clasie heb ik zelfs verkocht.

[ afbeelding ]

Paar spelers:

SPOILER
Keeper is duidelijk nog niet goed genoeg om 1e keeper te zijn. Doorzettingsvermogen is ook maar 10, dat is een groot minpunt.
pi_143245704
Die jonge spelers zijn wel leuk enzo maar kijk de mental stats eens.
Geen lef, leiderschap of teamwork.
pi_143245730
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 23:08 schreef RetRy32 het volgende:
Die jonge spelers zijn wel leuk enzo maar kijk de mental stats eens.
Geen lef, leiderschap of teamwork.
Hmwah die mental stats komen wel met de leeftijd, maar nu heb je dr idd nog niet zoveel aan :).
pi_143245969
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 23:09 schreef VelitoX het volgende:

[..]

Hmwah die mental stats komen wel met de leeftijd, maar nu heb je dr idd nog niet zoveel aan :).
Ik doe niet aan jonge spelers kopen, ik heb serieus maar één 4 ster talent in het tweede ooit transfervrij opgepikt, maar als ik spelers koop wil ik directe prestaties.
pi_143246022
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 23:15 schreef RetRy32 het volgende:

[..]

Ik doe niet aan jonge spelers kopen, ik heb serieus maar één 4 ster talent in het tweede ooit transfervrij opgepikt, maar als ik spelers koop wil ik directe prestaties.
Hmjah ik koop jonge spelers (maximaal 18, zodat ze als ze 3 jaar bij de club zijn, homegrown zijn voor Europa), maar vervangende spelers haal ik ook vaak als ik iemand verkoop en een talent is nog niet klaar.
pi_143246082
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 23:17 schreef VelitoX het volgende:
een talent is nog niet klaar.
Sowieso voldoet een talent niet aan mijn eisen als hij niet regelmatig in het eerste heeft gespeeld.
pi_143246096
3-0 van NAC Breda verloren. _O-

Keeper krijgt de volle laag in de media. _O-

pi_143246162
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 23:19 schreef Super-B het volgende:
3-0 van NAC Breda verloren. _O-

[ afbeelding ]
En terecht.... Kan het niveau (nog?) niet aan :).
pi_143246171
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 23:19 schreef Super-B het volgende:
Bekritiseer hem even zelf ook in een privégesprek.

-

Ik heb nu mijn CV in het goal gezet omdat Erwin Mulder dood is en Valdés is in Spanje.
3-1 tegen Ajax gewonnen, dat menneke heeft in 30 minuten 1 bal doorgelaten #baas.
pi_143246267
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 23:20 schreef VelitoX het volgende:

[..]

En terecht.... Kan het niveau (nog?) niet aan :).
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 23:21 schreef RetRy32 het volgende:

[..]

Bekritiseer hem even zelf ook in een privégesprek.

-

Ik heb nu mijn CV in het goal gezet omdat Erwin Mulder dood is en Valdés is in Spanje.
3-1 tegen Ajax gewonnen, dat menneke heeft in 30 minuten 1 bal doorgelaten #baas.
Goed idee dat bekritiseren, was het vergeten. :P

Ik ben nu maar overgestapt op een tactiek dat gebaseerd is op balbezit, aangezien mijn spelers kennelijk niet genoeg technisch begaafd zijn om te kunnen counteren.
pi_143246319
Ik zou als ik jou was toch echt een betere keeper halen......
pi_143246371
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 23:24 schreef VelitoX het volgende:
Ik zou als ik jou was toch echt een betere keeper halen......
Ik zit aan Fabianski te denken, maar ik moet kijken of dat lukt. Het lijkt erop dat ik alleen maar een slechtere keeper kan halen, want mijn transferbudget is nu gering (2 mil).
pi_143246377
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 23:23 schreef Super-B het volgende:

[..]

[..]

Goed idee dat bekritiseren, was het vergeten. :P

Ik ben nu maar overgestapt op een tactiek dat gebaseerd is op balbezit, aangezien mijn spelers kennelijk niet genoeg technisch begaafd zijn om te kunnen counteren.
Wat? :D
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_143246383
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 23:26 schreef Super-B het volgende:
Ik zit aan Fabianski te denken, maar ik moet kijken of dat lukt. Het lijkt erop dat ik alleen maar een slechtere keeper kan halen, want mijn transferbudget is nu gering (2 mil).
Huur een keeper
pi_143246417
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 23:26 schreef TJV het volgende:

[..]

Wat? :D
inderdaad, als je spelers technisch poep zijn moet je de lange bal hanteren ofzo.
pi_143246503
HAHAHAHAHAHAHA _O-

Stond ik net 2-1 voor tegen Villarreal (EL voorronde), geeft mijn keeper het helemaal weg. _O-

SPOILER
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')