421 is 2e ring?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:14 schreef pqrstuvw het volgende:
Vak 421 heb ik regelmatig, de rij- en plaatsnummers verschillen altijd.
Ik weet wel dat Vak 421 op de 1e ring is en je zult aan de zijlijn zitten schuin tegenover de eretribune.
Dus vanuit de TV beelden zit je dan rechts.
Mooi overzichtelijk vak. De spelers zijn goed herkenbaar in tegenstelling tot de 2e ring waar je dus echt wel veel hoger zit.
O nee, sorry. Ik heb me toch vergist zie ik nu het stadionoverzicht in beeld is. Ik zit meestal op 121.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:14 schreef pqrstuvw het volgende:
Vak 421 heb ik regelmatig, de rij- en plaatsnummers verschillen altijd.
Ik weet wel dat Vak 421 op de 1e ring is en je zult aan de zijlijn zitten schuin tegenover de eretribune.
Dus vanuit de TV beelden zit je dan rechts.
Mooi overzichtelijk vak. De spelers zijn goed herkenbaar in tegenstelling tot de 2e ring waar je dus echt wel veel hoger zit.
Ik weet al waarom ik me vergiste. Ik zat verleden seizoen bij de slotwedstrijd tegen NEC. Toen was er niet zoveel keus meer en nam ik vak 421, rijnummer weet ik niet meer, maar ik zat op de één na hoogste rij en dat vond ik voor 1 keer niet erg maar het was wel een beetje TE hoog. Ik denk dat rij 26 ook één van de achterste rijen is.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:16 schreef pqrstuvw het volgende:
[..]
O nee, sorry. Ik heb me toch vergist zie ik nu het stadionoverzicht in beeld is. Ik zit meestal op 121.
Je zult dus wel knap hoog zitten.
Even aardig doen tegen die jongen hequote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:24 schreef de_boswachter het volgende:
Dat is toch het vak voor homosexuelen in de Arena?
Uhm, ik was serieus en aardigquote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Even aardig doen tegen die jongen he
Dan is het goedquote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Uhm, ik was serieus en aardig
Ik kan dit bevestigen, ik zag Tyron duidelijk. Maar misschien was het Eriksen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:20 schreef Tyron het volgende:
ja ik heb weleens gekeken op tv en volgens mij zit je daar goed
gr
Ik bevestig hierbij dat het Eriksen was. Of Tyron.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik kan dit bevestigen, ik zag Tyron duidelijk. Maar misschien was het Eriksen.
Had ik dat maar gewetenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan is het goed![]()
Overigens, ik zat zondag op rij 11 vak 422 dan is het inderdaad dus best hoog als ik bedenk op welke hoogte ik zat.
Jij zit altijd op eenzame hoogte.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan is het goed![]()
Overigens, ik zat zondag op rij 11 vak 422 dan is het inderdaad dus best hoog als ik bedenk op welke hoogte ik zat.
Ik had geen vlaggetjequote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan had je me denk ik niet kunnen zien, tenzij ik met een vlaggetje had gezwaaid
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |