In ieder geval ik. M'n buren vallen me regelmatig lastig met hun voorliefde voor de Bruno Mars-achtigen van deze wereld en ik ben niet te beroerd mijn voorkeuren ook met hen te delen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:46 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik vraag me bij dit soort posts altijd af hoeveel mensen dit ook echt doen
Mijn laptopspeakers kunnen helaas niet meer zo'n geluid produceren als m'n vorige laptop. Maar de buren aan de andere kant van de binenntuin hebben het zéker kunnen horen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:46 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik vraag me bij dit soort posts altijd af hoeveel mensen dit ook echt doen
je kunt ook op de reeks of op de pijltjes rondom de TT klikkenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:47 schreef minthy het volgende:
Ik drukte op "ontvolgen" en wist niet meer in welk subforum we zitten...
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:50 schreef minthy het volgende:
Druppels op haar huid doen je wild verlangen naar de zee
Je houdt je in want het weekend in Den Haag was ook best oké
Daar ging m'n koffie.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:50 schreef minthy het volgende:
Ik kreeg het even niet voor elkaarquote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
je kunt ook op de reeks of op de pijltjes rondom de TT klikken
Verdomme.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:50 schreef minthy het volgende:
Peter, ben jij het?!quote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:50 schreef minthy het volgende:
Lekker bezig hoorquote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:50 schreef minthy het volgende:
Mooi stukjequote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:50 schreef minthy het volgende:
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:23 schreef JDude het volgende:
LB2 gestemd.
Daft Punk en John Mayer. Wat denk je zelf, Domien?
Ik durf nu niet auto te rijden, vrij pittige bijwerkingen van medicijnen waarmee ik vanochtend ben gestartquote:
En je fiets deed het niet omdat?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik durf nu niet auto te rijden, vrij pittige bijwerkingen van medicijnen waarmee ik vanochtend ben gestart
quote:
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:35 schreef ChatGirl het volgende:
SC en wolf, ik heb een playlist voor jullie gevonden: http://8tracks.com/kelseyioannou/songs-to-poop-to
PATAT!quote:
Jij begonquote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:45 schreef ChatGirl het volgende:
We gaan niet weer die discussie oprakelen.
Er is geen discussie, want het is patat.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:45 schreef ChatGirl het volgende:
We gaan niet weer die discussie oprakelen.
Wat een fucking kneuzenplaat blijft hetquote:
Rara combi een panda met een grizzly beer...quote:
Panda's doen niet aan dat soort dingenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Rara combi een panda met een grizzly beer...
Wat voor kinderen komen daaruit voort?
Dan krieg ie dus gewoon aardappels...quote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:17 schreef wolfrolf het volgende:
Raspatat of Rasfrites is sowieso bagger, dus beiden zijn overbodig.
Vlaamse patat
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan krieg ie dus gewoon aardappels...
Je moet om Vlaamse friet vragen
Een unicumquote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Gemistwant ik was aan het werk.
Hij is nog niet geweest, Pino komt nogquote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Gemistwant ik was aan het werk.
Geef je het even door aan DeLuna?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hij is nog niet geweest, Pino komt nog
Jamaar ik moet interviews luisteren, dus kan niet tegelijkertijd radio luisteren.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hij is nog niet geweest, Pino komt nog
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:24 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Geef je het even door aan DeLuna?
Vooral haar cover van Terrible Love is echtquote:
Al die kutnummers van haar.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vooral haar cover van Terrible Love is echt-waardig
De rest is niet boeiend, Terrible Love is verkracht. Diep en anaal.quote:
tof héquote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik stop net een toffee in mijn mond met de verdachte smaak van alcohol
Jammer dat er niet meer van zijn.
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:51 schreef alors het volgende:
godsamme dit gesprek, ik had dit gesprek wel willen horen met Sander Lantinga.
Ik was dus niet de enigequote:
Die zijn voor DaLuna gereserveerdquote:
Ieniemienie is een zeikwijf.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Toch wel raar dat ieniemienie nooit op de radio komt.
Misschien krijgt ie opeens wel een vriend, net als Timur.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Er staat toch ieder jaar een ander mokkeltje voor hem te wachten bij het Glazen Huis?
of 538-DJ dan zit je gewoon lekker in Hardenberg het hele jaar langquote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Even twee weken Tanzania en Zanzibar en een week CyprusIk wil ook 3FM-DJ zijn.
Huh heeft hij een vriend nu?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Misschien krijgt ie opeens wel een vriend, net als Timur.
is die van de mannenliefde ja?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Misschien krijgt ie opeens wel een vriend, net als Timur.
Hij is bi, maar hij had een vriendin waarmee hij een dochtertje heeft.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
is die van de mannenliefde ja?
ja dat dacht ik al, daarom vond ik het vreemd. maar blijkbaar dan.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:03 schreef alors het volgende:
[..]
Hij is bi, maar hij had een vriendin waarmee hij een dochtertje heeft.
Dat is de Beekse Bergenquote:
Dan moet je beter mikken.quote:
Jij mag dat zeggen.quote:
quote:
Passende clip ookquote:
Kende je die nog niet?quote:
'brand new'.quote:
MTV Brand New is ook veel kutter geworden dan 5 jaar geleden. Teveel R&Bquote:
Toch paar leuke bandjes door leren kennen. Grand Avenue, The Helio Sequence, A Brand. En ook Blaudzun als uberhipster in 2008.quote:
Het kan ook liggen aan het feit dat ik bijna altijd die zender op heb staan. Dan ken je na een week al die nummers wel.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toch paar leuke bandjes door leren kennen. Grand Avenue, The Helio Sequence, A Brand. En ook Blaudzun als uberhipster in 2008.
Ook daar voor het eerst dingetjes als Interpol gehoord.
Vaker dan 3fm?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:33 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Het kan ook liggen aan het feit dat ik bijna altijd die zender op heb staan. Dan ken je na een week al die nummers wel.
In ieder geval 's morgens wel altijd. En tijdens het koken en in het weekend standaard. 3FM luister ik ook niet meer dagelijks. Steeds vaker zet ik m'n eigen playlist aan.quote:
Zelfde verhaal hier. 3fm kan me nog maar mondjesmaat boeien. Ik probeer nieuwe muziek vooral te zoeken aan de hand van podcasts (maar ook de 3voor12draait podcast is weg) en wat van spotify, tis in ieder geval boeiender dan 3fm.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:40 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
In ieder geval 's morgens wel altijd. En tijdens het koken en in het weekend standaard. 3FM luister ik ook niet meer dagelijks. Steeds vaker zet ik m'n eigen playlist aan.
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zal ik naar Luke Sital-Singh gaan?
Ook sommige Tumblr-pagina's leveren nogal eens wat nieuwe muziek op. En inderdaad Spotify.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zelfde verhaal hier. 3fm kan me nog maar mondjesmaat boeien. Ik probeer nieuwe muziek vooral te zoeken aan de hand van podcasts (maar ook de 3voor12draait podcast is weg) en wat van spotify, tis in ieder geval boeiender dan 3fm.
Ik vind er geen reet aan.quote:
dit vind ik wel een bazennummerquote:
Iets van Diplo?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
dit vind ik wel een bazennummer
Kondquote:
Hudson Mohawke of hoe je het schrijftquote:
NPO Doc reclame??quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:00 schreef ChatGirl het volgende:
Wat is dit nou weer voor een reclame van de NPO?
Van voor, van achter, van links, naar rechts..quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:00 schreef ChatGirl het volgende:
Wat is dit nou weer voor een reclame van de NPO?
Nee, iets met een halfslachtige rap.quote:
Ik zie het nu ook jaquote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Van voor, van achter, van links, naar rechts..![]()
![]()
a oke geen idee ik word wel een beetje gek van die Digital Radio reclame die hoor je ook ieder reclameblok op de radio op alle zendersquote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:03 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nee, iets met een halfslachtige rap.
Kijk en geniet:quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:04 schreef Evertjan het volgende:
[..]
a oke geen idee ik word wel een beetje gek van die Digital Radio reclame die hoor je ook ieder reclameblok op de radio op alle zenders
te erg voor woorden dit filmpje, sowieso al erg genoeg NPO met belastingcenten commerciële activiteiten ontplooit. Maar dat is een geheel andere discussiequote:
Hopelijk dat of Slowdive als vervanger voor London Grammarquote:
War on Drugs was niet gelukt meende ik net te horen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hopelijk dat of Slowdive als vervanger voor London Grammar
Jammer. Hopen op Slowdive/Royksopp danquote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:16 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
War on Drugs was niet gelukt meende ik net te horen.
Faxt lekker hoor die muziekquote:
Precies wat ik dacht.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 08:58 schreef SilentChaos het volgende:
manmanmandoe eens normaal hysterisch wijf
Het is Kensington... Het is niet of je Obama of <insert willekeurige grote artiest> gaat zien
Over 5 jaar is iedereen ze vergeten
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 08:58 schreef SilentChaos het volgende:
manmanmandoe eens normaal hysterisch wijf
Het is Kensington... Het is niet of je Obama of <insert willekeurige grote artiest> gaat zien
Over 5 jaar is iedereen ze vergeten
Je bent veels te laat... Je hebt kensington gemistquote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Goedemorgen
Ik ben veel te vroeg mijn bed uitgerold... ik kon nog een half uur slapen
Waarvan?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
alors glijdt nu soppend van haar stoel af.
quote:
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:10 schreef alors het volgende:
Is She Really Going Out With Him
Helemaal gemist door iets op de stream
Wat jammer nou.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je bent veels te laat... Je hebt kensington gemist
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:15 schreef alors het volgende:
Deze meneer ziet eruit als een pedo uit de jaren 70.
Voor de mensen zonder beeld, rechtsIddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat snorretje
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
Voor de mensen zonder beeld, rechtsDie linker denkt ook: oh die 2e van rechts staat die ongeschoren look wel, laat ik dat ook doen met m'n dikke plofkopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
ik vind de studioversie beter eigenlijkquote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:10 schreef alors het volgende:
Is She Really Going Out With Him
Helemaal gemist door iets op de stream
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:18 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik vind de studioversie beter eigenlijk
Vandaag worden twee overblijfselen van bomen uit de tuin gehaald door mijn vader. ik riep nog tegen de kinderen: als opa vroeg is, laat hem even binnen. Ben ik klaar met douchen, staat er opeens een graafmachine in de tuin, de jongens hebben het brood + beleg geplunderd, en de oudste vraagt mij hoe hij koffie moet zetten
Heerlijk dit
Je hebt je kids goed opgevoedquote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:18 schreef Againzender het volgende:
[..]
Vandaag worden twee overblijfselen van bomen uit de tuin gehaald door mijn vader. ik riep nog tegen de kinderen: als opa vroeg is, laat hem even binnen. Ben ik klaar met douchen, staat er opeens een graafmachine in de tuin, de jongens hebben het brood + beleg geplunderd, en de oudste vraagt mij hoe hij koffie moet zetten
Heerlijk dit
3quote:
Leukquote:
Voor de mensen zonder beeld, rechtsHij lijkt op de perv uit LilyhammerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geweldige serie trouwens![]()
Met Steven van Zandt
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
Nee.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:20 schreef Againzender het volgende:
Al die nummers klinken hetzelfde, of ligt dat aan mij?
Echt? Oh nee ik niet.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:18 schreef Againzender het volgende:
[..]
Heerlijk dit
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik vind het origineel van Slimme Schemer beter.
ik ben ook in de minderheid volgenms mij.quote:
Die tekst is dan ook briljantquote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:26 schreef Againzender het volgende:
Iedereen denkt gelijk weer aan die cavia
quote:
Altijd krampachtig ontkennen dat ze er iets voor terugkrijgenquote:
Daarop werd gereageerd met: Geen Fan?twitter:RoelJewel twitterde op donderdag 07-08-2014 om 09:19:42Het houdt niet op. Niet vanzelf. #3FM reageer retweet
twitter:RoelJewel twitterde op donderdag 07-08-2014 om 09:22:09@89_Amy Nee
. En een hele week dezelfde artiest vind ik echt zwaar overdreven. Hoeveel zou het #3FM opleveren? reageer retweet
twitter:michielveenstra twitterde op donderdag 07-08-2014 om 09:27:03@RoelJewel je lijkt me best een intelligente jongen Roel. Dan snap je toch ook wel dat een publieke zender geen geld kan mag en wil krijgen reageer retweet
twitter:michielveenstra twitterde op donderdag 07-08-2014 om 09:27:30@RoelJewel voor het draaien van een bep artiest? Schud die zuurheid toch van je af joh. Zoveel leuker. reageer retweet
Intelligent ben ik natuurlijk swsquote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:38 schreef SilentChaos het volgende:
Michiel heeft duidelijk wel de twitter timeline van Roel zitten kijken voor hij een opmerking maakte
Wat heb je hem betaald?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Intelligent ben ik natuurlijk sws.
In het riool?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga eens kijken of het ontbijt al gearriveerd is.
Ik heb het tijdens Kensington naar haar toe gefaxtquote:
Michiel leest zich meestal wel in voordat hij een reactie geeft heb ik het idee. Heeft vroeger ook de moeite genomen een zeer uitgebreide post hier te plaatsen als reactie op de nogal negatieve geluiden hier. Michiel weet wel hoe je meningen op internet moet interpreterenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:38 schreef SilentChaos het volgende:
Michiel heeft duidelijk wel de twitter timeline van Roel zitten kijken voor hij een opmerking maakte
Inderdaad. Hij doet het altijd wel netjesquote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:48 schreef Againzender het volgende:
[..]
Michiel leest zich meestal wel in voordat hij een reactie geeft heb ik het idee. Heeft vroeger ook de moeite genomen een zeer uitgebreide post hier te plaatsen als reactie op de nogal negatieve geluiden hier. Michiel weet wel hoe je meningen op internet moet interpreteren
Ja klopt jaquote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:48 schreef Againzender het volgende:
[..]
Michiel leest zich meestal wel in voordat hij een reactie geeft heb ik het idee. Heeft vroeger ook de moeite genomen een zeer uitgebreide post hier te plaatsen als reactie op de nogal negatieve geluiden hier. Michiel weet wel hoe je meningen op internet moet interpreteren
inderdaad. hij laat zich niet afschrikken door de ongelovelijke zuurheid die je als publiek persoon over je heen krijgt.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:49 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Inderdaad. Hij doet het altijd wel netjes
o ja, hij heeft een goede muzieksmaak ja, laat ik dat niet vergetenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:49 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja klopt jaIk mag Michiel wel
.
Sowieso, Weezer draaien is altijd goed
quote:
Godgloeiende... Ze draaien Johan alleen als ik niet luister. Stelletje klootzakken.quote:
Doet het leuk inderdaad.quote:
Nou, hier had ie nogal het idee dat ie tegen een muur stond te praten en toen is ie min of meer vertrokken. Kon hem geen ongelijk geven trouwens. Michiel is net als ik niet van het zwart-witte, dit in tegenstelling tot 95% van het grote boze internet.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:51 schreef Againzender het volgende:
[..]
inderdaad. hij laat zich niet afschrikken door de ongelovelijke zuurheid die je als publiek persoon over je heen krijgt.
GBTTZ is een prima festivalbandjequote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:07 schreef SilentChaos het volgende:
Het enige wat ik wil is dat iemand me eens gaat uitleggen wat er nou zo fantastisch/geweldig is aan bandjes als GBTTZ, Kensington en aanverwante artikelen
Volgensmij heeft dat gewoon met smaak te maken. Hier wordt ook wel eens gepost over muziek waar ik het niet warm van krijg. Nouja, jammer dan.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:07 schreef SilentChaos het volgende:
Het enige wat ik wil is dat iemand me eens gaat uitleggen wat er nou zo fantastisch/geweldig is aan bandjes als GBTTZ, Kensington en aanverwante artikelen
Ze hebben afgaande op de plekken waar ze optreden duizenden fans, dus ik zou het eens bij hun gaan proberen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:07 schreef SilentChaos het volgende:
Ik heb ze live gezien, ik vond het erg saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaiquote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:09 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
GBTTZ is een prima festivalbandje![]()
Lekker simpel.
Natuurlijk nietquote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:06 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Je overdrijft wel echt ontzettend vandaag.
Megahit! Scheelt, ik ben de hele week in Parijsquote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:15 schreef Sersjee het volgende:
Live gezien. Prima bij vermaakt.
O, en Coen vindt de nieuwe Weezer ook leuk, dus Pino kan z'n lol op.
Ik denk dat ik naar Parijs...quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Megahit! Scheelt, ik ben de hele week in Parijs
XDquote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik denk dat ik naar Parijs...
kan me voorstellen dat hij het idee had tegen een muur te praten, maar hij praat in ieder geval. Bij jou en mij kwam de boodschap in ieder geval door.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:05 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nou, hier had ie nogal het idee dat ie tegen een muur stond te praten en toen is ie min of meer vertrokken. Kon hem geen ongelijk geven trouwens. Michiel is net als ik niet van het zwart-witte, dit in tegenstelling tot 95% van het grote boze internet.
die periode heb ik gemist kennelijkquote:
held die manquote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:34 schreef Sersjee het volgende:
Bruce Dickinson jarig? Tijd voor Maiden!
Ik begin er niet eens aan.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:38 schreef Againzender het volgende:
Tom Petty, wat moet je daar nou van kiezen als favoriet?? Die heeft zoveel prachtige nummers gemaakt!
toch maar face in the crowd gedaan. gewoon omdat ik nog weet dat Frits Spits die helemaal grijs draaide, en ik ook direct gegrepen werd door dat nummer.quote:
Is het nu alweer vrijdag even voor twaalven ja?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:34 schreef Sersjee het volgende:
Bruce Dickinson jarig? Tijd voor Maiden!
Het kan niet vaak genoeg vrijdag even voor twaalven zijn.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Is het nu alweer vrijdag even voor twaalven ja?
Eens met Luna.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:09 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Volgensmij heeft dat gewoon met smaak te maken. Hier wordt ook wel eens gepost over muziek waar ik het niet warm van krijg. Nouja, jammer dan.
+1.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:45 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Het kan niet vaak genoeg vrijdag even voor twaalven zijn.
Ben je daar al voor bij de huisarts geweest?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:49 schreef Pandaplint het volgende:
Ik vind de John Mayer cover beter
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:49 schreef Pandaplint het volgende:
hoeveel heb je al gedronken?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:49 schreef Pandaplint het volgende:
Godverdomme.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:49 schreef Pandaplint het volgende:
Ik vind het origineel ruk.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:49 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ben je daar al voor bij de huisarts geweest?
mn radio kan niet harder....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |