bah zo praat je niet als ladyquote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:53 schreef x.Vira het volgende:
Kun je d'r in een van die bootjes volblaffen
jealy?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:53 schreef x.Vira het volgende:
Kun je d'r in een van die bootjes volblaffen
tedere liefde, bah ik wil zulke woorden niet meer lezen onder jouw naam.quote:
Dan moet je ook niet klagen dat haar vader binnen komt lopen. Onterechte klacht dus.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:53 schreef Chilliewillie88 het volgende:
[..]
ja lekker makkelijk man, ze is zelf 25 dus geen probleem om af en toe in het ouderlijk nest een rondje te batsen!
Wat??!!quote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:57 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
tedere liefde, bah ik wil zulke woorden niet meer lezen onder jouw naam.
dingen als volblaffen volstaat niet gedraag je eens als een echte keurige vrouw. Voordat elke FOK!er zich gaat rukken op je vrouwelijke icoontje dat boven het gebied zit waar mensen een ui hebben.quote:
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 14:02 schreef x.Vira het volgende:
Ik neuk jullie allemaal de moeder met je gedragen als een "keurige" vrouw.. Ben verdomme geen Mrs Becks.
stoerquote:Op woensdag 6 augustus 2014 14:02 schreef x.Vira het volgende:
Ik neuk jullie allemaal de moeder met je gedragen als een "keurige" vrouw.. Ben verdomme geen Mrs Becks.
Paste je dat principe ook maar bij het openen van Fok! topics toe.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:23 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Nee die ga ik echt niet bij elke scheet raadplegen.
Bijna bijna.. Ik pas er minstens 2x in.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 14:04 schreef Spongeboss het volgende:
[..]Je bent dus een kloon van een of andere dikke vent....
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 14:02 schreef x.Vira het volgende:
Viespeuk, respect voor die vader.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:37 schreef Chilliewillie88 het volgende:
Net als ze mijn lans in haar mond heeft steken.
Loopt hij terug de kamer uit en begint als een klapjosti te roepen en giechelen "Hoho ze zijn spelletjes aan het spelen HOHOHOHO"
Gelukkig moest ik deze morgen al rond half 8 vertrekken dus niemand meer tegengekomen
klacht: vader van dinnetje verstoort de daad
antiklacht: haar nog evengoed volgeblaft
Ditquote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:49 schreef Tja..1986 het volgende:
Je komt uit 1988 neem ik aan? Dus je bent 26? Is het dan niet tijd voor een eigen huis? Dan kan je schoonvader ook niet meer zomaar binnenkomen.
Een kaolo boeler zijn.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:09 schreef Chilliewillie88 het volgende:
[..]
niet tot je 40ste bij je ouders op de bank wonen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |