SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De negende rit! (19 april 2014)SPOILER: Archief ritten 2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Archief ritten 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Grappige filmpjes/Hoogtepunten!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Interessepeiling Allroad rit
[ Bericht 1% gewijzigd door Anne op 20-08-2014 09:27:48 ]Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home![]()
Wat kan ik maar weinig dagenHeb zowat alle weekenden al volgepland.
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.![]()
Bij mij is het ook erg rood in het overzichtquote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:02 schreef Tunafish het volgende:
Wat kan ik maar weinig dagenHeb zowat alle weekenden al volgepland.
![]()
![]()
Nog plannen?YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
Ok ik heb een route, moet nog een schnitzelhuis vinden maar voor de rest lijkt ie me aardig.
https://www.google.com/ma(...)00500346d9a6145aa341
Ik krijg hem alleen maar niet in mijn telefoon![]()
![]()
Vul anders ook even die meeting manager in, wel zo handig als de voorrijder kanquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:07 schreef Erasmo het volgende:
Ok ik heb een route, moet nog een schnitzelhuis vinden maar voor de rest lijkt ie me aardig.
https://www.google.com/ma(...)00500346d9a6145aa341
Ik krijg hem alleen maar niet in mijn telefoon
Tonight I think I'll walk alone
Ohja, ik heb gisteren volgens mij afgesproken de 30e door België te gaan rijden. Kijk nog wel even of dat misschien ook de 31e kan, anders haak ik alvast af.Tonight I think I'll walk alone
Zo nog een beetje aan de route gesleuteld, nu wordt Winterswijk ook meegepakt en gaan we nog even door het centrum van Groenlo. http://www.filedropper.com/ah_1
Gisteren tot aan Winterswijk gedaan, vandaag check ik de rest.![]()
De 30ste is nu dus definitief? Als het goed is heb ik namelijk voor die tijd mijn rijbewijs ( hoop ik). Dan zou ik me eventueel nog willen aanmelden als ik mijn andere afspraak nog kan verzetten.Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.![]()
Ik weet nog niet zeker of ik kanLearn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*![]()
Zo 99% van de rit is gereden en goedgekeurd, kon alleen centrum Groenlo niet doen omdat er kermis was en er was een paar honderd meter weg in aanbouw ergens. Nog een best gepuzzel om een rit in elkaar te klussen zonder dijkjes, maar ik verklaar de Achterhoekse antI Dijkjes Schnitzel-rit voor geopend!![]()
Normaal klap je gewoon 60% van de route over dijkjes omdat perfecte motorwegen zijn, ver zicht, veel bochten etc. Hier is bijna overal of recht toe recht aan of heb je om de 200 meter een gelijkwaardig kruispunt waar je praktisch moet stoppen omdat je geen zicht hebt door de maisquote:Op maandag 18 augustus 2014 19:20 schreef Maegrim het volgende:
hoezo is het dan moeilijk een rit zonder die dingen te maken![]()
![]()
Maar wel gelukt om er iets leuks van te maken?quote:Op maandag 18 augustus 2014 19:44 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Normaal klap je gewoon 60% van de route over dijkjes omdat perfecte motorwegen zijn, ver zicht, veel bochten etc. Hier is bijna overal of recht toe recht aan of heb je om de 200 meter een gelijkwaardig kruispunt waar je praktisch moet stoppen omdat je geen zicht hebt door de maisTonight I think I'll walk alone
Al nieuwe schijven?quote:'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun![]()
checkLearn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*![]()
Ja, veel kronkelboerenweggetjes afgewisseld met een paar snelle Duitse wegen en wat dorpskernen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:26 schreef mjan het volgende:
[..]
Maar wel gelukt om er iets leuks van te maken?
Koffie in Barlo, Schnitzel in Vreden.![]()
Geen spiegelei? Wasda?quote:Op maandag 18 augustus 2014 11:40 schreef Erasmo het volgende:
Hier is trouwens de lunchlocatie
http://www.vredener-brauhaus.de/![]()
![]()
http://www.vredener-brauh(...)lbarovercolor=FFF70Aquote:Op maandag 18 augustus 2014 11:40 schreef Erasmo het volgende:
Hier is trouwens de lunchlocatie
http://www.vredener-brauhaus.de/
Dat lied!![]()
It's funny
But not ha-ha funny.![]()
Westfälisches Schnitzel mit geschmorten Zwiebeln, Spiegelei und Bratkartoffelnquote:
http://www.vredener-brauhaus.de/essen-a-trinken/speisekarteIt's funny
Zonder die schnitzel, wil gewoon een ordinaire spiegelei op een gewoon broodjequote:Op maandag 18 augustus 2014 23:23 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Westfälisches Schnitzel mit geschmorten Zwiebeln, Spiegelei und Bratkartoffeln
![]()
![]()
Iets met: "Wa de boer nie ken, vret 'ie nie"?quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:24 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Zonder die schnitzel, wil gewoon een ordinaire spiegelei op een gewoon broodjeIt's funny
"Ober, ik wil graag de Westfalisches schnitzel zonder schnitzel"quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:24 schreef Gummiebeer het volgende:
Zonder die schnitzel, wil gewoon een ordinaire spiegelei op een gewoon broodje
Die schnitzel is juist de reden dat ik er zin in hebMaar ik hoop wel dat het wat minder winderig wordt. Om 150km eerst over de snelweg te knallen met windkracht 6, dan ben ik ws. al uitgeteld voor de tocht begint..
Where facts are few, experts are many.![]()
Holzsteiner schnitzels zijn het best!
Schnitzel met een berg ui erop en als topping een spiegel ei!'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Ik hoop het wel!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:34 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ik gok Doetinchem. maar ik kan het zomaar mis hebbenDat het Doetinchem is, bedoel ik dan. Niet dat jij het mis hebt
You can only have the sunshine after the rain..![]()
Het was een goede gokquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:06 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Ik hoop het wel!Dat het Doetinchem is, bedoel ik dan. Niet dat jij het mis hebt
![]()
Dus jij komt ook? Altijd al benieuwd geweest wie er achter Pinkdwarf zit.![]()
![]()
Wellicht kan dit samen met de startlocatie in de op:
Schaamteloos gejat van MF:
1: Degene die voorop rijdt, wordt niet ingehaald. Hij/zij bepaald de route.
2. Baksteens gewijs rijden, niet onnodig inhalen.
3: Iedereen kijkt in zijn spiegel(s) naar de rijders achter zich. Of ze er nog zijn en of ze niet vergeten zijn hun knipperlicht uit te zetten.
4: Als de groep uit elkaar is, wacht de laatste bij de afslag om de rest de route te kunnen laten volgen. De voorste man bepaald of er geheel gestopt word om iedereen weer aan te laten haken.
5: Degene die achteraan rijdt, moet even een seintje geven als we hebben gewacht en we kunnen weer verder.
6: Niet zomaar afhaken! Geef iemand (het liefst de voorrijder) een seintje als je weg gaat, niet dat we naar iemand zoeken die thuis zit of niet zoeken naar iemand die in de sloot ligt.
7: Wij vinden het normaal dat er beschermende kleding gedragen word, dus geen blote handen/armen/benen etc. Vind je dit niet normaal dan rijd je maar fijn met iemand anders mee
8: De ijsregel:
Het is heel simpel, diegene die op de afspreekplek komt (de Mac bv.) en vervolgens weer weg rijd om te gaan tanken die betaald een rondje ijs voor diegene die op dat moment aan de rit deelnemen.
Het is de bedoeling om afgetankt op de startplek te komen of in ieder geval genoeg voor de rit.
Tijdens een lange rit of als je anders zonder benzine komt te staan, dan mag je uiteraard wel tanken. Dit ivm motoren die maar 140km op 1 tank doen.![]()
Haha, het is zeker de bedoeling dat ik ook kom! Enorm veel zin weer in een lekker ritjequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:17 schreef Gummiebeer het volgende:
Het was een goede gok
[..]![]()
Dus jij komt ook? Altijd al benieuwd geweest wie er achter Pinkdwarf zit.![]()
Haal dan wel even de grammaticale fouten eruit. Bepaalt moet ik dat geval met een t, geen dquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:30 schreef Erasmo het volgende:
[Lang verhaal]
He ik heb het slechts gejat en niet geschrevenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:35 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Haal dan wel even de grammaticale fouten eruit. Bepaalt moet ik dat geval met een t, geen d![]()
![]()
Nr 3 is een leuke. Dom gebaren maar diegene snapt er niks vanquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:30 schreef Erasmo het volgende:
3: Iedereen kijkt in zijn spiegel(s) naar de rijders achter zich. Of ze er nog zijn en of ze niet vergeten zijn hun knipperlicht uit te zetten.
4: Als de groep uit elkaar is, wacht de laatste bij de afslag om de rest de route te kunnen laten volgen. De voorste man bepaald of er geheel gestopt word om iedereen weer aan te laten haken.
5: Degene die achteraan rijdt, moet even een seintje geven als we hebben gewacht en we kunnen weer verder.
6: Niet zomaar afhaken! Geef iemand (het liefst de voorrijder) een seintje als je weg gaat, niet dat we naar iemand zoeken die thuis zit of niet zoeken naar iemand die in de sloot ligt.
7: Wij vinden het normaal dat er beschermende kleding gedragen word, dus geen blote handen/armen/benen etc. Vind je dit niet normaal dan rijd je maar fijn met iemand anders mee
Het is heel simpel, diegene die op de afspreekplek komt (de Mac bv.) en vervolgens weer weg rijd om te gaan tanken die betaald een rondje ijs voor diegene die op dat moment aan de rit deelnemen.
Het is de bedoeling om afgetankt op de startplek te komen of in ieder geval genoeg voor de rit.
Tijdens een lange rit of als je anders zonder benzine komt te staan, dan mag je uiteraard wel tanken. Dit ivm motoren die maar 140km op 1 tank doen.![]()
![]()
Ik vond 4 ook wel leuk, dus de laatste die al achterop is geraakt gaat ergens wachten?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:41 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Nr 3 is een leuke. Dom gebaren maar diegene snapt er niks van![]()
![]()
Het staat idd wat krom jaquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik vond 4 ook wel leuk, dus de laatste die al achterop is geraakt gaat ergens wachten?![]()
![]()
zullen we dat niet doen?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:30 schreef Erasmo het volgende:
Tijdens een lange rit of als je anders zonder benzine komt te staan, dan mag je uiteraard wel tanken. Dit ivm motoren die maar 140km op 1 tank doen.Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Afgetankt op de startplek aankomen.... mag ik hopen dat het altijd een benzinepomp is, mijn motor wil nog wel eens benzine verbranden om op een bepaalde plek te komen
En genoeg in een tank voor een rit zal ook niet altijd lukken......Ik zeg dat als iemand dat vergeet hij minstens een etentje moet trakteren!!!! voor de hele ploeg!quote:Iedereen kijkt in zijn spiegel(s) naar de rijders achter zich. Of ze er nog zijn en of ze niet vergeten zijn hun knipperlicht uit te zetten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 53% gewijzigd door KneusTeun op 19-08-2014 21:56:02 ]'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:50 schreef KneusTeun het volgende:
Afgetankt op de startplek aankomen.... mag ik hopen dat het altijd een benzinepomp is, mijn motor wil nog wel eens benzine verbranden om op een bepaalde plek te komen
En genoeg in een tank voor een rit zal ook niet altijd lukken......
[..]
Ik zeg dat als iemand dat vergeet hij minstens een etentje moet trakteren!!!! voor de hele ploeg!
Er zit een tankstation 500 meter van het startpunt nu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's funny
En het probleem is?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:43 schreef Anne het volgende:
Nummertje 8. Dan mogen er een hoop trakteren.Er is altijd wel een tankstation in de buurt van het startpunt.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:50 schreef KneusTeun het volgende:
En genoeg in een tank voor een rit zal ook niet altijd lukken......Paar keer met je handje knijpen en de boodschap komt wel over.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:41 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Nr 3 is een leuke. Dom gebaren maar diegene snapt er niks van
Maar ik vind het des te belangrijker dat er eens een zoveel mogelijk waterdicht iets wordt bedacht voor als de groep uit elkaar valt door een stoplicht of rotonde. Het zit me nog steeds dwars dat het gelukt is om notabene een R6 kwijt te raken op de snelweg.
Wat uit eigen ervaring goed werkt is dat als achterliggers uit het zicht verdwijnen er rustig doorgereden wordt tot de eerste afslag, in 90% van de gevallen is iedereen voor die tijd weer naar voren geklommen en anders wordt er gewacht tot de laatste zich weer bij de groep heeft gevoegd. Die geeft dan een seintje als ie aan komt rijden en dan kunnen we gelijk weer.![]()
En het probleem is?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:27 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat ik steeds tot die trakterende groep behoor.![]()
Anders leer je het natuurlijk nooitKun je trouwens even het startpunt in de op editten?
![]()
Dat heeft niks met leren te maken. De ritten zijn meestal uit de buurt en dus is mijn brommert nooit afgedankt als ik aankom, maar gelukkig is iedereen zo aardig om gelijk bij start van de route een tankstation mee te pikken.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:29 schreef Erasmo het volgende:
[..]
En het probleem is?![]()
Anders leer je het natuurlijk nooitKun je trouwens even het startpunt in de op editten?
Geen ijsje waard dus.
Ik vind het overgrote merendeel van de punten trouwens wazig. De voorste rijder bepaalt of er gestopt wordt als de groep uit elkaar valt? De voorste rijder kan dat meestal geeneens zien.
Follow up systeem, zoals Mir al zei. En dat hoeft niet in de OP lijkt mij.
Enne, ik edit ff niks. Ik zit mobiel. Plaats maar een TR, dan doet SD het straks vast.
![]()
idd gewoon logisch nadenken en er gaat zelden iets mis. Iemand die je kwijt raakt is daar voor een deel ook zelf schuldig aan.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:33 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat heeft niks met leren te maken. De ritten zijn meestal uit de buurt en dus is mijn brommert nooit afgedankt als ik aankom, maar gelukkig is iedereen zo aardig om gelijk bij start van de route een tankstation mee te pikken.
Geen ijsje waard dus.
Ik vind het overgrote merendeel van de punten trouwens wazig. De voorste rijder bepaalt of er gestopt wordt als de groep uit elkaar valt? De voorste rijder kan dat meestal geeneens zien.
Follow up systeem, zoals Mir al zei. En dat hoeft niet in de OP lijkt mij.
Enne, ik edit ff niks. Ik zit mobiel. Plaats maar een TR, dan doet SD het straks vast.
Snelle rijders achterin, onervaren in het midden. Niet inhaken is onzin, ik wil niet de hele dag achteraan tuffen. Tanken vlak voor/op vertel is prima, bandenspanning controleren niet.
Doorrijden als iemand het kruispunt vastzet en aangeven als het te snel gaat. Klaar.Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Dat we die R6 kwijt raakten, was ook omdat mensen die rit een hoog testosteron gehalte hadden en alles zo lomp en snel mogelijk moest gebeuren. Als jullie weer met 130 willen inhalen waar je 80 mag, dan wachten jullie maar op meMeer dan blij dat ik die boete nooit heb gekregen, haha
Toch maar zelf gedaanquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:33 schreef Anne het volgende:
[..]
.
![]()
je gaat zelf in het buitenland wonenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:33 schreef Anne het volgende:
De ritten zijn meestal uit de buurt en dus is mijn brommert nooit afgedankt als ik aankom![]()
![]()
Ik zei afgedankt.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 09:36 schreef Salatrel het volgende:
[..]
je gaat zelf in het buitenland wonen.
![]()
Die twijfelachtige eer gaat naar PDquote:115quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:48 schreef Pinkdwarf het volgende:
Dat we die R6 kwijt raakten, was ook omdat mensen die rit een hoog testosteron gehalte hadden en alles zo lomp en snel mogelijk moest gebeuren. Als jullie weer met 130 willen inhalen waar je 80 mag, dan wachten jullie maar op meMeer dan blij dat ik die boete nooit heb gekregen, haha
En met een inhaalactie zit je daar zo op. En die R6 raakten we kwijt op dezelfde snelweg als waar de Ninja wel mee kwam(no offense Nero
)
![]()
Ik weet toch zeker dat er een aantal goed in de buurt van de 130 zatenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 09:50 schreef Erasmo het volgende:
115En met een inhaalactie zit je daar zo op. En die R6 raakten we kwijt op dezelfde snelweg als waar de Ninja wel mee kwam(no offense Nero
)
En ja, weet ik wel. Maar ik moest ook 180 trekken op de snelweg om jullie bij te blijven toen
Is het zó erg om een keertje in zijn 3 te rijden dan?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 09:57 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Ik weet toch zeker dat er een aantal goed in de buurt van de 130 zatenEn ja, weet ik wel. Maar ik moest ook 180 trekken op de snelweg om jullie bij te blijven toen
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden![]()
Ik vind te hard rijden niet eens zo erg, maar 50+ in NL is gewoon spelen met me werk.. Zal voor meerderen toch wel zo zijn? Sowieso wil ik een schnitzel op me bord, en niet er zelf een worden op een blinde muur. Qua acceleratie zal ik niet achterblijven, maar 130+ op een 80 weg zal je me zeker niet zien doen
Waarom zou je daar al in z'n 3 zittenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 10:30 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Is het zó erg om een keertje in zijn 3 te rijden dan?
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Dat we die R6 kwijtraakten kwam omdat hij nog niet al te veel ervaring heeft en wel vrij ver achteraan reed. Voor hem ging het gewoon te snel, zeker op de snelweg, want daar zat ik inderdaad ook met 160 te gassen om weer een beetje bij te trekken. Evenals op die 80 weg, waar ik met 130 mocht inhalen om te zorgen dat we elkaar niet pas weer tegenkwamen bij de volgende brugMaargoed, die kerel is buschauffeur, dus die zal dan niet dat soort grappen uithalen en het risico lopen z'n rijbewijs kwijt te raken.
TLDR: combinatie van factoren, ging precies goed verkeerd![]()
Ik ga overigens niet mee, zit dat weekend in Groningen.I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.![]()
Ik heb wel het rijbewijs gehaald gisteren, maar kan toch niet meeKan andere afspraak niet meer verzetten....
Everything you want is on the other side of fear.
Thanks
Everything you want is on the other side of fear.
De route gaat nog een klein beetje aangepast worden, was vergeten dat het volgende week volksfeest is in Winterswijk. Of er moeten nog mensen erg graag op de draaimolen willen.![]()
misschien leuk voor Nero? Kan ie ook eens een snelle bocht makenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:50 schreef Erasmo het volgende:
De route gaat nog een klein beetje aangepast worden, was vergeten dat het volgende week volksfeest is in Winterswijk. Of er moeten nog mensen erg graag op de draaimolen willen.Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:57 schreef stinkie het volgende:
[..]
misschien leuk voor Nero? Kan ie ook eens een snelle bocht maken![]()
It's funny
McDonald's Doetinchem zaterdag? Googlemaps laad niet goed?
Nog mensen langs Gouda die mee willen rijden?Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Oke De meet manager Doet het Niet Bij mij, Maar ik ben er bij. Kan eindelijk een keer uitslapenmet een rit
![]()
5 kwartier vanaf Gouda.quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:38 schreef Maegrim het volgende:
das godnondeju driekwart wereldreis manDat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
15 met koffie en piesenquote:
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
je mag roken terwijl ik pis. Op mijn leeftijd gaat dat toch niet meer zo snelquote:Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
systeemhelm kopen..... als ik tijdens het rijden een perenijsje kan eten moet een peuk roken ook kunnen toch?quote:![]()
Kan Wel Maar dan Ben Je met 10sec Ook klaar met je peukquote:Op maandag 25 augustus 2014 11:28 schreef Salatrel het volgende:
[..]
systeemhelm kopen..... als ik tijdens het rijden een perenijsje kan eten moet een peuk roken ook kunnen toch?![]()
waarom heb ik vrijdag niet gelijk die slaapmat meegenomen?quote:Op maandag 25 augustus 2014 12:15 schreef Dekatria het volgende:
Ik ben er overigens andermaal niet bij deze keer - de Alp gaat dan voor kleppen en carbs![]()
That would be why, yesquote:Op maandag 25 augustus 2014 12:36 schreef Salatrel het volgende:
Inb4 omdat je je telefoon ook vergeten was..![]()
![]()
stinkie, ik kom langs Gouda. Is er net voorbij Gouda een benzinepomp oid waar we kunnen afspreken?Where facts are few, experts are many.![]()
Er is een Shell net voorbij Gouda.Historische meetplek vor alles wat langs Gouda komtquote:Op maandag 25 augustus 2014 14:29 schreef Atreidez het volgende:
stinkie, ik kom langs Gouda. Is er net voorbij Gouda een benzinepomp oid waar we kunnen afspreken?Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
De historische waarde van mijn A rijbewijs is nog niet zo grootRoep een tijd en ik zorg dat ik er sta.
Tijd hangt van jou af. Ik haal het wel binnen een uurquote:Op maandag 25 augustus 2014 15:24 schreef Atreidez het volgende:
De historische waarde van mijn A rijbewijs is nog niet zo grootRoep een tijd en ik zorg dat ik er sta.
![]()
Ik mik wel op 9.00 bij die Shell dan, ff bakkie doen en roken
Where facts are few, experts are many.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: