quote:Op woensdag 6 augustus 2014 10:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
dat LIF geval.WiejooowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Monstertje danquote:
ratjequote:
Homofielenshop de roze vlinder is een goed begin.quote:
nigger je denkt toch niet voor mij he gvdquote:Op woensdag 6 augustus 2014 10:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Homofielenshop de roze vlinder is een goed begin.
Uiteraard niet. Ik koop ook regelmatig een yogabroek voor "vrienden"quote:Op woensdag 6 augustus 2014 10:54 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
nigger je denkt toch niet voor mij he gvd
ga je echt slaan zodra ik klaar ben met huilenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 10:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Uiteraard niet. Ik koop ook regelmatig een yogabroek voor "vrienden"
Hahahaquote:Op woensdag 6 augustus 2014 10:56 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
ga je echt slaan zodra ik klaar ben met huilen
En nog vragen stellen of het not done isquote:
Hoe kom je hierbij?quote:
Ben jij een zomeralcoholist?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:13 schreef niels0 het volgende:
Goedemorgen. Toch nog weer bier gehaald gisteraaf. Half uur met die hindoestaanse gekletst en een gepensioneerde dame. Misschien ben ik te eenzaam. Ik vind het altijd wel leuk om te socializen.
Om de 1 of andere reden heb ik als hollander weinig aansluiting bij die belgen. Nouja. Het lukt wel. Ik ben hier in de buurt een graag geziene gast, en ik hoop dat het met **** gaat lukken.quote:
bwhahaha, kom hierquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |