quote:Op woensdag 6 augustus 2014 10:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
dat LIF geval.WiejooowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Monstertje danquote:
ratjequote:
Homofielenshop de roze vlinder is een goed begin.quote:
nigger je denkt toch niet voor mij he gvdquote:Op woensdag 6 augustus 2014 10:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Homofielenshop de roze vlinder is een goed begin.
Uiteraard niet. Ik koop ook regelmatig een yogabroek voor "vrienden"quote:Op woensdag 6 augustus 2014 10:54 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
nigger je denkt toch niet voor mij he gvd
ga je echt slaan zodra ik klaar ben met huilenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 10:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Uiteraard niet. Ik koop ook regelmatig een yogabroek voor "vrienden"
Hahahaquote:Op woensdag 6 augustus 2014 10:56 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
ga je echt slaan zodra ik klaar ben met huilen
En nog vragen stellen of het not done isquote:
Hoe kom je hierbij?quote:
Ben jij een zomeralcoholist?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:13 schreef niels0 het volgende:
Goedemorgen. Toch nog weer bier gehaald gisteraaf. Half uur met die hindoestaanse gekletst en een gepensioneerde dame. Misschien ben ik te eenzaam. Ik vind het altijd wel leuk om te socializen.
Om de 1 of andere reden heb ik als hollander weinig aansluiting bij die belgen. Nouja. Het lukt wel. Ik ben hier in de buurt een graag geziene gast, en ik hoop dat het met **** gaat lukken.quote:
bwhahaha, kom hierquote:
quote:
Is dat nou een beer? Dat zijn wel bazenbeesten. 1 haal met z'n klauw en je hoofd ligt eraf.quote:
Ja, beer.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:41 schreef niels0 het volgende:
[..]
Is dat nou een beer? Dat zijn wel bazenbeesten. 1 haal met z'n klauw en je hoofd ligt eraf.
Wildlife is te gek. Niet mee dollen. Dat niet. Ik ben vaak genoeg in de jungle geweest.
Ik ben 2 keer in Noorwegen wezen survivallen. Daar schijnen ze te zitten, maar ik ben ze nooit tegengekomen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, beer.
In de jungle zijn geen beren. Hooguit een kleinere soort.
Ga naar de logopedist om jezelf een zachte G aan te leren.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:13 schreef niels0 het volgende:
Goedemorgen. Toch nog weer bier gehaald gisteraaf. Half uur met die hindoestaanse gekletst en een gepensioneerde dame. Misschien ben ik te eenzaam. Ik vind het altijd wel leuk om te socializen.
Alleen beren met aids zijn gevaarlijk andere behaarde nichten kun je gewoon knuffelen als je daarvan houdt.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:47 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik ben 2 keer in Noorwegen wezen survivallen. Daar schijnen ze te zitten, maar ik ben ze nooit tegengekomen.
In de jungle wel te maken gehad met krokodillen, slangen, insekten enzo.
Dat lukt me al heel aardig. Ik neem gemakkelijk dialect over.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:47 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ga naar de logopedist om jezelf een zachte G aan te leren.
Hard verhaalquote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:47 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik ben 2 keer in Noorwegen wezen survivallen. Daar schijnen ze te zitten, maar ik ben ze nooit tegengekomen.
In de jungle wel te maken gehad met krokodillen, slangen, insekten enzo.
tuurlijk weer een ZWARTE beer die de buurt onveilig maaktquote:
Ik mag jou wel. Vanaf nu ben jij gangster Henk.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:28 schreef niels0 het volgende:
[..]
Om de 1 of andere reden heb ik als hollander weinig aansluiting bij die belgen. Nouja. Het lukt wel. Ik ben hier in de buurt een graag geziene gast, en ik hoop dat het met **** gaat lukken.
Ik moet natuurlijk niet over mezelf gaan klagen. Heb m'n leven zelf in de hand.
Het zal die stress van de laatste maanden misschien wel zijn.
Onveilig? hij checkt de buurt op gevaar toch?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:02 schreef wise het volgende:
[..]
tuurlijk weer een ZWARTE beer die de buurt onveilig maakt
is ze gebanned? ik dacht dat ze hier gewoon weinig tot niet meer kwamquote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:10 schreef 2NutZ het volgende:
Tot wanneer is chai gebanned eigenlijk?
die verbazing dat chai weer gebanned is..quote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is ze gebanned? ik dacht dat ze hier gewoon weinig tot niet meer kwam
Ben jij wel 'ns gebanned? Ik 1 keer door Frutsel een paar jaar geleden. Was wel terecht. Beetje te ruige uitspraken gedaan.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:10 schreef 2NutZ het volgende:
Tot wanneer is chai gebanned eigenlijk?
Ja ook een keer. Maar was maar voor een week dacht ik.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:13 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ben jij wel 'ns gebanned? Ik 1 keer door Frutsel een paar jaar geleden. Was wel terecht. Beetje te ruige uitspraken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah. Houden zo. Je voelt je echt in je kruis getast als je opeens niet meer kunt posten. Althans, zo voelde dat bij mij.quote:
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:16 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ah. Houden zo. Je voelt je echt in je kruis getast als je opeens niet meer kunt posten. Althans, zo voelde dat bij mij.
Ligt er aan. Als het enigzins terecht zou zijn, zou ik het wel tolereren.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:16 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ah. Houden zo. Je voelt je echt in je kruis getast als je opeens niet meer kunt posten. Althans, zo voelde dat bij mij.
Lief dat je me mag, maar wil je me ajb geen gangster noemen? Dat leven ligt ver achter me. Wil ik niets meer mee te maken hebben.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:04 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ik mag jou wel. Vanaf nu ben jij gangster Henk.
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik wist niet dat ze een ban had.
Zo interessant vind ik dat ook weer niet.quote:
Is goed Henk. Wat voor torries heb je gezet?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:19 schreef niels0 het volgende:
[..]
Lief dat je me mag, maar wil je me ajb geen gangster noemen? Dat leven ligt ver achter me. Wil ik niets meer mee te maken hebben.
Drugshandel (wiet, coke, XTC, GHB) en heling. Nooit veroordeeld gelukkig.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:21 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Is goed Henk. Wat voor torries heb je gezet?
Je bent kennelijk wel goed anders was je al gepakt. Maar het is het 9 vd 10 keer niet waard denk ik.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:24 schreef niels0 het volgende:
[..]
Drugshandel (wiet, coke, XTC, GHB) en heling. Nooit veroordeeld gelukkig.
Ookal zou ik willen. Ik kan dat niet meer maken. Teveel te verliezen.
Als je altijd cool bent zoals ik boeit het geen flikkerquote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:29 schreef tetouaribo het volgende:
Gaat trouwens weer lekekr afkoelen komende week
Started from degrassi in a chairquote:
ben jij ook niet, maar dat ga ik toch ook niet zitten melden hierquote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo interessant vind ik dat ook weer niet.
Stoertjequote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:50 schreef wise het volgende:
[..]
ben jij ook niet, maar dat ga ik toch ook niet zitten melden hier
Beter blijven ze liggen voor de Israëlische ambassade.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:58 schreef Gridlok het volgende:
Wat is dat toch met die gaza demonstraties, ze doen net alsof Israël alleen maar loopt te schieten, lieve Palestijnen doen niks nee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ik had een keer met drie vrienden een kilo dope gekocht van een Russische matroos zodat we alle vier in één keer van al onze sociale problemen af zouden zijn. Ik zou een deel van het geld aan m'n moeder geven en daarna aan mezelf gaan werken. We gingen heen met de bus, ik was het kaartspel vergeten. In de bus nam ik mijn laatste shot heroïne. Aangekomen op plaats van bestemming werd de dope getest door een junkie. We hebben onderhandeld over de prijs, hij had gelijk door dat wij opportunisten waren. De eerste dag daarna hebben we onze handel gevierd. We zijn de kroeg in gegaan, een van m'n vrienden bewerkte een man met een bierpul. Ik had expres weinig gedronken. Die nacht was iedereen in een drank coma behalve ik. Ik nam een glas water en besloot al het geld te stelen en te vluchten. Een van m'n vrienden werd wakker, hij was bang. Ik pakte de tas met geld en ging er van door. Ik koos voor het leven.quote:
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Beter blijven ze liggen voor de Israëlische ambassade.
Dan kom ik er wel even over heen rijden met een tank
Ofzo.Snap dat volk echt niet, te dom om te poepen en niemand van ze weet waarom ze er staan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat dat het enige is wat ze kunnen. Groepen vormen en bleren.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:05 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Snap dat volk echt niet, te dom om te poepen en niemand van ze weet waarom ze er staan.
Zit je weer Carry slee boeken te lezen?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:04 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik had een keer met drie vrienden een kilo dope gekocht van een Russische matroos zodat we alle vier in één keer van al onze sociale problemen af zouden zijn. Ik zou een deel van het geld aan m'n moeder geven en daarna aan mezelf gaan werken. We gingen heen met de bus, ik was het kaartspel vergeten. In de bus nam ik mijn laatste shot heroïne. Aangekomen op plaats van bestemming werd de dope getest door een junkie. We hebben onderhandeld over de prijs, hij had gelijk door dat wij opportunisten waren. De eerste dag daarna hebben we onze handel gevierd. We zijn de kroeg in gegaan, een van m'n vrienden bewerkte een man met een bierpul. Ik had expres weinig gedronken. Die nacht was iedereen in een drank coma behalve ik. Ik nam een glas water en besloot al het geld te stelen en te vluchten. Een van m'n vrienden werd wakker, hij was bang. Ik pakte de tas met geld en ging er van door. Ik koos voor het leven.
Eerste les Engelse literatuur niet?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:05 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zit je weer Carry slee boeken te lezen?
Ja, maar dat afgeschoren haar aan de zijkant kan eigenlijk niet.quote:
quote:
kan welquote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar dat afgeschoren haar aan de zijkant kan eigenlijk niet.
Rollin in the deep (mud)quote:
die zegt ookquote:
quote:
Alles kanquote:
wij ookżquote:
Wij kan..quote:
Ja, wel een aardige serie.quote:
jij maakt nooit af waar je aan begintquote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, wel een aardige serie.
Ik heb hem alleen niet afgekeken
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:11 schreef wise het volgende:
[..]
jij maakt nooit af waar je aan begint
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Je hebt het hier niet tegen je moeder hoor, kweenie
quote:
Eigenlijk niet. Maar zij wel.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar dat afgeschoren haar aan de zijkant kan eigenlijk niet.
Stel je voor dat adele dat deedquote:
quote:
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Stel je voor dat adele dat deed
Dik mormel.quote:
Nohhhquote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Stel je voor dat adele dat deed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |