quote:Raikkonen to be father
Kimi Raikkonen looks set to race into the world of fatherhood.
Currently vacationing on his yacht off the Mediterranean island of Corsica, photos have emerged of the Finn’s girlfriend Minttu appearing apparently pregnant.
And Minttu has added a photo of the couple to her Instagram account including the hashtags ‘babyonboard’ and ‘momanddadtobe’.
Raikkonen’s spokesman, Riku Kuvaja, is quoted by the Finnish newspaper Turun Sanomat: “Minttu and Kimi hope, above all, for peace from the media in this joyous time.”
Dat moest ze ook, er stond een keizersnee gepland voor 15 augustus, dus ik denk dat de werkelijke uitgerekende datum ergens rond 1 september lag.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:18 schreef Sunshine1982 het volgende:
Katie Price geeft haar ex-man Kieran Hayler een tweede kans. Het model, dat gisteren beviel van hun tweede kindje, laat aan OK! Magazine weten dat zij en Kieran per dag bekijken hoe het tussen hen gaat.
Ze is dus ook al bevallen. Dacht dat ze nog veel langer moest
quote:'Christina Ricci bevallen van zoontje'
Christina Ricci en haar man James Heerdegen zijn de trotse ouders geworden van een zoontje.
'Christina Ricci bevallen van zoontje'
Bronnen bevestigen aan Us Weekly de geboorte van het eerste kindje van het stel.
De naam van de baby is nog niet bekend. Het is ook nog niet helemaal duidelijk op welke dag Ricci precies is bevallen.
Ricci en Heerdegen stapten vorig jaar oktober in het huwelijksbootje. De actrice ontmoette haar man op de set van de tv-serie Pan Am in 2011. Hij was een van de crewleden.
Begin 2012 kwam naar buiten dat de twee een relatie hadden. In mei werd bekend dat Ricci in verwachting was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
quote:Op maandag 11 augustus 2014 10:09 schreef ChipsZak. het volgende:
Dus... de vriendin van Omarion is bevallen van:Wat een stomme naam, wel een leuke foto.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]know'm sayin?
word? word.
Dat is wel waar, de foto is leuk inderdaad!quote:Op maandag 11 augustus 2014 10:11 schreef alors het volgende:
[..]
Wat een stomme naam, wel een leuke foto.
Volgens de instagramlink zelfs een thuisbevalling.... uitzonderlijk voor de VS.twitter:1Omarion twitterde op vrijdag 08-08-2014 om 08:38:43World. 🌍. Allow me to introduce. MEGAA OMARI GRANDBERRY. He is 7 pounds. 4oz & 20 inches long. My… http://t.co/gl056GUonp reageer retweet
twitter:1Omarion twitterde op woensdag 06-08-2014 om 18:14:53Babe @aprylsjones (💦) just broke. 😅 😬 😢. #abouttobeafather #mylilME&herlilHIM 🙌💯 wish us health.… http://t.co/3dEKuZL9di reageer retweet
quote:'Zoon Sylvie Meis zorgt voor verzoening met Sabia Engizek'
Meis en Sabia Engizek kunnen weer met elkaar door één deur. En dat is te danken aan de kleine Damián (8), het zoontje van Sylvie en haar ex Rafael van der Vaart.
Dat meldt De Telegraaf.
Zijn hulp bij de verzoening zou zelfs leiden tot een 'beloning' in de vorm van een halfbroertje of -zusje.Nadat Meis en Rafael van der Vaart begin 2013 uit elkaar waren gegaan en Sabia de HSV-voetballer aan de haak had geslagen, was het oorlog tussen de twee voormalige hartsvriendinnen. Maar op beelden die de krant eerder deze week publiceerde, lijken Meis en Engizek het eindelijk weer goed met elkaar te kunnen vinden.
De twee zouden de strijdbijl hebben begraven omdat ze vanwege Damián hoe dan ook met elkaar door moeten. "Het was ook Damián die er in zijn kinderlijke onschuld vaak op aandrong dat zijn vader en moeder elkaar weer zouden zien, in de vele maanden dat er zélfs geen telefonisch contact tussen vader en moeder was en alle contact via de nanny verliep", schrijft de krant. Na de ontmoeting die door fotografen is vastgelegd, is de kou uit de lucht.
"In Hamburg wordt voorzichtig gefluisterd dat Sabia opnieuw in verwachting is, maar nog zeker een maand zou willen wachten met het naar buiten brengen van dat blijde nieuws", weet De Telegraaf.
ik zie op de achtsrgrond van die eerste foto zelfs een bevalbad staan! Nice.quote:Op maandag 11 augustus 2014 12:53 schreef Leandra het volgende:
Met een achternaam als Grandberry lijkt een voornaam als "Megaa" me niet zo'n hele slimme keuze idd![]()
Ik dacht even dat het misschien een spelfout was, en dat het eigenlijk Megan moest zijn, maar dat lijkt me voor een jongen ook geen voor de hand liggende naamVolgens de instagramlink zelfs een thuisbevalling.... uitzonderlijk voor de VS.twitter:1Omarion twitterde op vrijdag 08-08-2014 om 08:38:43World. 🌍. Allow me to introduce. MEGAA OMARI GRANDBERRY. He is 7 pounds. 4oz & 20 inches long. My… http://t.co/gl056GUonp reageer retweet
En deze is humor, vooral het plaatje bij het praatjetwitter:1Omarion twitterde op woensdag 06-08-2014 om 18:14:53Babe @aprylsjones (💦) just broke. 😅 😬 😢. #abouttobeafather #mylilME&herlilHIM 🙌💯 wish us health.… http://t.co/3dEKuZL9di reageer retweet
quote:Amanda Krabbé (40) heeft bevestigd dat ze ruim drie maanden in verwachting is van haar vijfde kindje.
Aan Shownieuws vertelt de ex-vrouw van Martijn Krabbé dat zij en haar nieuwe vriend erg gelukkig zijn met de zwangerschap.
“Ik heb gisteren een echo gehad en het ziet er allemaal goed uit. Het is natuurlijk altijd nog een risico, zeker ook op mijn leeftijd. Je weet maar nooit”, vertelt Amanda. "Je kunt een miskraam krijgen of andere complicaties, dus ik wil er heel voorzichtig mee omgaan.”
Amanda Krabbé heeft al vier kinderen met haar presentator Martijn, met wie ze momenteel in scheiding ligt. Kort na de bekendmaking van de breuk was er alweer een nieuwe man in haar leven, de 51-jarige Harrie Kolen.
Martijn wil tegenover Shownieuws niet reageren op de zwangerschap van zijn ex.
quote:Hadewych Minis is zwanger
Hadewych Minis is in verwachting van haar tweede kindje.
Dat maakte de Gouden Kalf-winnares vrijdagochtend bekend.
Op Instagram deelt Hadewych, die momenteel drie maanden zwanger is, een foto van haar echo. "Ik ga gewoon twee keer bevallen binnen een half jaar… Eerst begin oktober m'n tweede album en daarna ons tweede kindje!", schrijft de trotse moeder die in februari 2015 is uitgerekend.
De actrice/zangeres beviel begin 2012 van haar eerste kindje, zoontje Salvador.
Of de relatie is een stuk minder pril dan we allemaal denkenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, wie zei dat nou laatst ergens?
Goed bezig trouwens met zo'n prille relatie.
quote:Daphne Koster bevallen van een dochter
Ajax-voetbalster Daphne Koster is vrijdag bevallen van een dochter.
Dat bevestigt haar manager aan RTL. "Het meisje heet Sanne en weegt bijna acht pond. Moeder en dochter maken het goed."
Vriend Niels: "De afgelopen dagen waren erg spannend. Daphne was op 1 augustus uitgerekend, maar de bevalling liet nogal op zich wachten. Gisteren hebben de artsen daarom besloten om de bevalling in te leiden. Dat is uiteindelijk vanmorgen gebeurd."
De aanvoerster van het Nederlands elftal gaf in januari aan in verwachting te zijn. Om die reden besloot ze direct te stoppen met wedstrijden spelen voor Ajax en het Nederlands voetbalelftal.
Daphne gaf eerder aan eerst te willen genieten van haar 'kleine wereldwonder', om vervolgens de eerste seizoenshelft te gebruiken om weer fit te worden. "Ik wil namelijk weer voor Ajax voetballen, want Ajax is mijn club. Daarnaast plaatsen we ons met Oranje hopelijk voor het WK van 2015 in Canada. Deelname aan het WK, blijft op mijn lijstje staan."
quote:Derde kleinkind voor Jack van Gelder
Jack van Gelder heeft voor de derde keer een kleinkind kunnen verwelkomen.
Hij is de trotse opa van Luke. Het jongetje kwam vrijdag ter wereld. "Wat een heerlijke dag," schrijft de Nederlandse sportverslaggever op Twitter.
De presentator heeft al een kleinzoon van vijf en een kleindochter van zeven.
twitter:jackvangelder twitterde op vrijdag 15-08-2014 om 23:12:58Hi Luke. Welkom in de familie. Een derde kleinkind. Wat een heerlijke dag reageer retweet
Niels, Daphne en Sanne, dat past ook echt alsof het uit een boekje komtquote:
Ja he. Ik houd wel van echte Hollandsche namenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Niels, Daphne en Sanne, dat past ook echt alsof het uit een boekje komt
quote:Dochter voor Dennis van der Geest
Oud-judoka Dennis van der Geest heeft zaterdag een dochter mogen verwelkomen. Hij heeft al twee zoontjes.
Het meisje heet Deza, zo laat de sportman en dj weten op Twitter. "Ik ben de koning te rijk."
Dennis is getrouwd met Zaina. Samen hebben ze twee zoons: Bjorn en Fynn.
quote:Christina Aguilera‘s baby girl has arrived!
The Voice coach and fiancé Matt Rutler welcomed a daughter on Saturday, Aug. 16 in Los Angeles, her rep confirms to PEOPLE.
This is the second child for Aguilera, 33, who is already mom to a 6½-year-old son, Max Liron, from her previous marriage to Jordan Bratman.
The popstar’s pregnancy was revealed in February, a week after Aguilera had announced her engagement to Rutler, a film producer whom she had met on the set of Burlesque in 2010.
quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Not maar hopen dat ze niet in Den Haag wonen...
Welke is van jou?
Deza
Die?
Nee, Deza!
quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:54 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Kind heeft nog geluk, ze had ook Zaden kunnen heten dan
Hahahahaquote:Op zondag 17 augustus 2014 22:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Welke is van jou?
Deza
Die?
Nee, Deza!
Toepasselijk met het weer van vandaagquote:Op maandag 18 augustus 2014 07:47 schreef DonnaRush het volgende:
Summer Rain heet de dochter van Christina Aguilera
Nice!quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:54 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Welke is van jou?
Deza
Die?
Nee, Deza!
quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:54 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
quote:Vrijgezelle Sandra Schuurhof zwanger
van onze redactie
Sandra Schuurhof (42) is zwanger van haar eerste kindje. En de presentatrice heeft onlangs haar relatie verbroken...
„Het kindje is zeer welkom en ik ben dan ook erg blij met deze zwangerschap, ook al hebben mijn partner en ik in goed overleg, een paar maanden geleden, onze relatie beëindigd”, zegt ze tegen Shownieuws.
Sandra, die in december is uitgerekend, blijft voorlopig aan het werk voor SBS. „Ik voel me heel goed en energiek. Pas daarna ga ik in alle rust genieten van een nieuwe fase in mijn leven”.
Sandra's ex-partner is Hans Luiken. Hij heeft een bedrijf in Groningen, waardoor ze niet continu bij elkaar over de vloer kwamen. Afgelopen zomer waren de twee nog samen op Ibiza. Toen was Sandra al in verwachting.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |