Als dat voor hem een ontspannen prettig tempo is, is er niets mis mee.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:10 schreef flipsen het volgende:
Net begonnen met hardlopen en dan 15 minuten op 5min/km willen lopen? Succes bij de fysio binnenkort
Snelheid is wel voor iedereen anders. De een loopt van nature al harder dan de ander. Aanleg en bouw doen een hoop. Dus wat voor de een rustig is, is voor de ander bijna een sprint.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:10 schreef flipsen het volgende:
Net begonnen met hardlopen en dan 15 minuten op 5min/km willen lopen? Succes bij de fysio binnenkort
Maar om in week 6 van je "begonnen met hardlopen" schema 3km in 15 minuten te willen doen lijkt me een beetje teveel van het goede. Daar hebben de meesten van de ervaren Fok-lopers al flink moeite mee, als ze het al halen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:23 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Snelheid is wel voor iedereen anders. De een loopt van nature al harder dan de ander. Aanleg en bouw doen een hoop. Dus wat voor de een rustig is, is voor de ander bijna een sprint.
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:29 schreef Ynske het volgende:
3km in 15 min![]()
man na mijn start to run deed ik 28 min over de 15 km
maar goed dat zal wel aan mij liggen
Da's best snel tochquote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:29 schreef Ynske het volgende:
3km in 15 min![]()
man na mijn start to run deed ik 28 min over de 15 km
maar goed dat zal wel aan mij liggen
quote:
Lol. dikke vingers enzoquote:
Als je dit nu al kunt, dan zul je tegen de tijd dat je aan marathons toe bent, ook makkelijk die snelheden halen. Maar dan moet je natuurlijk wel heel blijven om ook echt naar die marathons op te bouwenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:45 schreef KaiN het volgende:
na (of tijdens) het lopen nergens last van. Als ik nou spierpijn ofzo kreeg dan zou ik wel rustiger aan doen. Mijn conditie moet wel duidelijk verbeterd worden.
Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik me een beetje dood staar op mijn schoonvaders marathon snelheid van 13 a 13,5 km/u. Dus dat moet ik ook niet doen.
Ja, je weet er blijkbaar weinig vanquote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:28 schreef flipsen het volgende:
[..]
Maar om in week 6 van je "begonnen met hardlopen" schema 3km in 15 minuten te willen doen lijkt me een beetje teveel van het goede. Daar hebben de meesten van de ervaren Fok-lopers al flink moeite mee, als ze het al halen.
Ach, wat weet ik er ook van
Ik na 1,5 liter waterquote:
Ja maar, ja maar.... wat is er opeens gebeurd met alle "Je moet langzamer lopen om sneller te kunnen worden" adviezen hierquote:Op woensdag 6 augustus 2014 14:10 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ja, je weet er blijkbaar weinig vanMaar serieus. Staar je niet blind op tempo's van andere mensen. Hij heeft het misschien wel in zich om ooit 3.10 min/km te lopen op de marathon. Dan is dit niks bijzonders. Elk mens heeft andere tempo's.
Ik vraag me hetzelfde af.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 14:28 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar.... wat is er opeens gebeurd met alle "Je moet langzamer lopen om sneller te kunnen worden" adviezen hier![]()
Ja verdomme, loop ik dus mooi voor joker met mijn 7 min/km en mobiel in mijn spibelt, lurkend aan een wheyshakequote:Op woensdag 6 augustus 2014 14:31 schreef YUR het volgende:
Dat was gewoon een hype joh. Net zoals zonnewijzers, whey en Spibelts
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |