Nou nou nou.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 04:59 schreef Teydelyk het volgende:
Ik zal jou eens doubleren TS, met je stomme opmerkingen.
Was het maar zo makkelijk. Nachtje doorhalen denk ik, kan ik morgen/vandaag weer normaal naar bed.quote:
Niks mis meequote:Op woensdag 6 augustus 2014 05:10 schreef flufffy het volgende:
kan die altijd nog carriére maken bij de burgerking
Ah, vakantie ritme, zit ik ook in nu.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 05:07 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Was het maar zo makkelijk. Nachtje doorhalen denk ik, kan ik morgen/vandaag weer normaal naar bed.
Werk ritme. Altijd tot 3/4 uur... Vanuit mijn eigen werkkamer, nota bene!quote:Op woensdag 6 augustus 2014 05:31 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ah, vakantie ritme, zit ik ook in nu.
Om kwart voor vijf in de nacht omdat je je verveeltquote:Op woensdag 6 augustus 2014 05:48 schreef HighVolume het volgende:
Je met de opvoeding van je buurjongen bemoeien
En als ie nou eerst de Havo had gedaan en direct daarna het VWO had ie het het hele mooie cijfers gehaald.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 04:43 schreef Broodje_Koe het volgende:
Mijn buurjongen is dus voor de tweede keer gezakt voor zn vwo examen, helaas blijken paps en mams het maar niet te kunnen accepteren dat hun golden boy geen vwo diploma zal kunnen halen. Zo werd mijn advies om dan gewoon havo te doen als redelijk beledigend opgevat
Klacht: mensen die de capaciteiten van hun kinderen niet willen accepteren. Zo kan iedereen wel een diploma halen na 3000 keer doubleren.
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |