Verklaar je nader?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:41 schreef Maanvis het volgende:
maargoed we zijn uitgepraat theunderdog. je liegt en bedriegt om je gelijk in deze discussie te halen en verzint feiten.
flikker op met jou ben ik klaar hier.quote:
Zo snel op je teentjes getrapt, waarom toch?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:43 schreef Maanvis het volgende:
[..]
flikker op met jou ben ik klaar hier.
omdat de wereld verneukt wordt door geweldzuchtig gajes als jij.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:43 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Zo snel op je teentjes getrapt, waarom toch?
Eigenlijk zouden we heel veel respect moeten hebben voor Israël voor het geduld wat ze weten op te brengen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:33 schreef Karrs het volgende:
[..]
Inderdaad, zeg. Als er iemand tegen burgerbevolking tekeer is gegaan, zonder enige scrupules, dan waren wij het wel.
Sterker nog, heb ik ook al wel eens gezegd... ik denk dat Nederland nog niet half zo veel geduld had gehad met Palestijnen dan Israël.
Ik ben niet degene die hysterisch aan het schelden is.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]
omdat de wereld verneukt wordt door geweldzuchtig gajes als jij.
Ja klopt, en Hitler had eigenlijk de nobelprijs voor de vrede verdiend omdat ie pas na een aantal jaren begon met het uitmoorden van joden.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:45 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden we heel veel respect moeten hebben voor Israël voor het geduld wat ze weten op te brengen.
Vertel straks maar tegen je kinderen waarom ze in zo'n kutwereld leven.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:45 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik ben niet degene die hysterisch aan het schelden is.
Kom op schatje, adem in adem uit en probeer eens te argumenteren.
Ik heb geen kinderen, dus dat gaat lastig.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:46 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Vertel straks maar tegen je kinderen waarom ze in zo'n kutwereld leven.
Het blijft lachwekkend tochquote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:45 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden we heel veel respect moeten hebben voor Israël voor het geduld wat ze weten op te brengen.
quote:Speaking at this year’s Christians United for Israel gala, Israeli ambassador to the United States Ron Dermer claimed that, contrary to what human rights groups and the United Nations have claimed, the Israeli Defense Force (IDF) has conducted its assault on Hamas in Gaza with such caution and care for civilian lives that it deserves a Nobel Peace Prize for “unimaginable restraint.”
Mooi, zou ik ook niet krijgen als ik jou was. De wereld wordt echt niet de moeite waard voor mensen met jouw instelling.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:48 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik heb geen kinderen, dus dat gaat lastig.
Zelden zo'n onzin gehoord.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:37 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Niet voor niets zitten in afghanistan nu nederlanders die de amerikanen beletten om soortgelijke gruweldaden te plegen.
dat kan niemand bewijzen, want het is niet waar.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:50 schreef theunderdog het volgende:
Is er nog iemand die wel kan bewijzen dat Israël opzettelijk veel burgerslachtoffers wil maken?
Oke schatje, ik wens jou wel veel geluk.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:50 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Mooi, zou ik ook niet krijgen als ik jou was. De wereld wordt echt niet de moeite waard voor mensen met jouw instelling.
oh en jij kent mensen die er zitten?quote:
Ze doen niet echt iets om dat te voorkomen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:50 schreef theunderdog het volgende:
Is er nog iemand die wel kan bewijzen dat Israël opzettelijk veel burgerslachtoffers wil maken?
Dat kan ook niet in een gebied waar mensen bijna op elkaar wonen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:51 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ze doen niet echt iets om dat te voorkomen.
Een bron kan helpen. Waar was dit van?quote:
Omdat het ongelofelijk dom zou zijn om zo'n foto te maken, of zie je het aan iets concreets? Het ziet er behoorlijk echt uit, en domme Israëlische soldaten zijn er vast ook genoeg.quote:
Niet perse "dom", het is eigenlijk te walgelijk.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:52 schreef Drxx het volgende:
[..]
Een bron kan helpen. Waar was dit van?
[..]
Omdat het ongelofelijk dom zou zijn om zo'n foto te maken, of zie je het aan iets concreets? Het ziet er behoorlijk echt uit, en domme Israëlische soldaten zijn er vast ook genoeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |