abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143129903
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 17:22 schreef scarymovie123 het volgende:

[..]

Wtf hoezo hebben ze nog steeds niks te eten gekregen?! ja en die kut maliki stopt zijn zakken vol met geld van de olie, hoezo is het zo moeilijk om wat winst van de olie eens aan je bevolking uit te geven inplaats voor je eigen luxe te kiezen.
Barzani en Talabani kunnen niks missen voor Koerdische vluchtelingen binnen Koerdistan?
pi_143129970
quote:
1s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 17:29 schreef Peunage het volgende:

[..]

Barzani en Talabani kunnen niks missen voor Koerdische vluchtelingen binnen Koerdistan?
talabani is geen president meer
pi_143130009
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 17:31 schreef scarymovie123 het volgende:

[..]

Ja, nou en? Is het geld opeens op?
pi_143130178
Probleem heeft nu niks met geld te maken. Wanneer ze de vluchtelingen konden bereiken, dan konden zelfs de middenklasse hun helpen.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_143130183
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 17:31 schreef scarymovie123 het volgende:

[..]

Hij is net twee weken geen president meer.
DolphinScreensaver.exe
  woensdag 6 augustus 2014 @ 17:47:40 #81
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_143130408
Peshmerge are in Shengal Mount. happening now.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 7% gewijzigd door UpsideDown op 06-08-2014 18:20:26 ]
Say what?
pi_143130976
trouwens wie kan hier wat koerdisch? in syrie heb ik wat koerdisch geleerd een beetje dan :P
pi_143131127
Is het waar dat die vijftigduizend Yezidi's op die berg zitten en omsingeld zijn door IS terroristen? Ik vind het zo'n vaag verhaal en die foto's die er van zijn.... Tja...
pi_143131138
quote:
1s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 17:33 schreef Peunage het volgende:

[..]

Ja, nou en? Is het geld opeens op?
volgens mij zitten ze in de sinjar gebergten omsingeld door isis ze kunnen ze nog niet bereiken
pi_143131211
quote:
1s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 18:09 schreef J0kkebr0k het volgende:
Is het waar dat die vijftigduizend Yezidi's op die berg zitten en omsingeld zijn door IS terroristen? Ik vind het zo'n vaag verhaal en die foto's die er van zijn.... Tja...
ja ze zitten in de val en kunnen nergens heen gaan, als ze weg gaan worden ze opgewacht door isis en zullen ze waarschijnlijk geëxecuteerd worden maar als ze blijven dreigen ze om te komen door honger en uitdroging. alleen er is al wat goed nieuws. de koerden hebben een succesvolle offensief gestart en isis wordt steeds meer een beetje verdreven uit koerdische gebieden
pi_143131388
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 18:12 schreef scarymovie123 het volgende:

[..]

ja ze zitten in de val en kunnen nergens heen gaan, als ze weg gaan worden ze opgewacht door isis en zullen ze waarschijnlijk geëxecuteerd worden maar als ze blijven dreigen ze om te komen door honger en uitdroging. alleen er is al wat goed nieuws. de koerden hebben een succesvolle offensief gestart en isis wordt steeds meer een beetje verdreven uit koerdische gebieden
Er zijn al kinderen daar gestorven door gebrek aan eten. :{
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_143131547
RudawEnglish twitterde op woensdag 06-08-2014 om 18:19:05 According to sources, large number of Peshmegas have arrived at #RudawShingal mountain. reageer retweet
:D goedzo!!
  woensdag 6 augustus 2014 @ 18:24:30 #90
165802 Reki
no comment.
pi_143131573

Het "Iraakse leger" gaat hen echt niet helpen hoor :') de peshmerga is hun laatste hoop.
zie ondertitel :)
pi_143131598
quote:
9s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 18:24 schreef Reki het volgende:

Het "Iraakse leger" gaat hen echt niet helpen hoor :') de peshmerga is hun laatste hoop.
volgens bronnen heeft de peshmerga de sinjar gebergten bereikt en bereid zich voor voor evacuaties!!!
  woensdag 6 augustus 2014 @ 18:27:59 #92
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_143131675
quote:
Lichaam Iraakse dictator Saddam Hoessein verplaatst

Soennitische bondgenoten van de geëxecuteerde Iraakse dictator Saddam Hoessein hebben diens lichaam acht maanden geleden uit het graf gehaald en verplaatst.

Dat melden Britse media woensdag, waaronder The Guardian.

Het lichaam is overgebracht naar een geheime plek om te voorkomen dat rivaliserende sjiieten het in handen zouden krijgen.

Een leider van de Al-Bu Nasir-stam en een politievertegenwoordiger verklaarden dat inmiddels is ingebroken in de graftombe in Hoesseins geboorteplaats Awja. Foto's van de dictator zouden van de wanden zijn gehaald en de ruimte zou in brand zijn gestoken.

Opgehangen
Hoessein werd in 2006 opgehangen nadat hij was veroordeeld voor misdaden tegen de mensheid en de moord op 148 sjiieten in 1982.

"We hebben het lichaam acht maanden geleden naar een veiliger plaats overgebracht. We waren bang dat er iets met hem zou gebeuren. Onze vrees bleek gegrond", sprak de lokale leider. "We hebben deze missie met zijn vieren uitgevoerd. De lichamen van Saddams zonen konden we niet verplaatsen. We zijn bang dat iemand die graven zal vernielen."

Het lichaam is verplaatst naar een plek "ver buiten het bereik van zijn vijanden".

Door: ANP/NU.nl
Say what?
pi_143131696
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 18:25 schreef scarymovie123 het volgende:

[..]

volgens bronnen heeft de peshmerga de sinjar gebergten bereikt en bereid zich voor voor evacuaties!!!
Dat is goed nieuws, hoewel in dit soort situaties eigenlijk gewoon de VN een Airborne troepenmacht zou moeten hebben. Dat gezegd hebbende ook de VS en/of Rusland hadden in deze situatie gemakkelijk paratroopers naar die berg kunnen sturen om die mensen te bevrijden en weg te halen of ten minste te bevoorraden. Ik vind het oprecht ziekelijk dat we weer terug zijn bij het 'eigen volk eerst' verhaal.
pi_143131766
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 18:28 schreef Nintex het volgende:

[..]

Dat is goed nieuws, hoewel in dit soort situaties eigenlijk gewoon de VN een Airborne troepenmacht zou moeten hebben. Dat gezegd hebbende ook de VS en/of Rusland hadden in deze situatie gemakkelijk paratroopers naar die berg kunnen sturen om die mensen te bevrijden en weg te halen of ten minste te bevoorraden. Ik vind het oprecht ziekelijk dat we weer terug zijn bij het 'eigen volk eerst' verhaal.
ja die amerikanen hebben dit allemaal veroorzaakt die stomme oorlog voor olie!
pi_143131768
quote:
9s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 18:24 schreef Reki het volgende:

Oh man, haar wanhoop raakt me.. Dat mensen hier zo lachwekkend kunnen reageren. :N
  woensdag 6 augustus 2014 @ 18:32:39 #96
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_143131824
Dat filmpje is hier nu ook al zo'n 10x gepost, zegt wel dat het mensen roert.
Say what?
pi_143131887
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 18:32 schreef UpsideDown het volgende:
Dat filmpje is hier nu ook al zo'n 10x gepost, zegt wel dat het mensen roert.
Ik las vanmorgen dat ze niet zo overdreven moest doen..

;(
pi_143131958
quote:
1s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 18:34 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Ik las vanmorgen dat ze niet zo overdreven moest doen..

;(
ja op youtube zag ik een reactie staan van ''drama queen'' toen dacht ik echt zo van wtf?? drama queen waar heb jij het over haar volk wordt uitgeroeid en daarom is ze een drama queen?
pi_143132143
Ik heb een video gevonden van dezelfde politicus die een tijd geleden arrogant deed en allerlei gebieden claimde als Koerdisch, en het had over onafhankelijkheid van Baghdad enzo.

Maar nu wel janken bij dezelfde personen die je zo veracht.
pi_143132200
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 18:42 schreef expans het volgende:
Ik heb een video gevonden van dezelfde politicus die een tijd geleden arrogant deed en allerlei gebieden claimde als Koerdisch, en het had over onafhankelijkheid van Baghdad enzo.

Maar nu wel janken bij dezelfde personen die je zo veracht.
Ja je hebt gelijk. Dat dat wijf zoiets kan beweren en nu om hulp vraagt.

Laat ze maar branden, want zoals je zei: we moeten de vruchten plukken van hun onzin.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')