Dat had ik toen ik de pil gebruikte. Ook rode, schilferige plekjes bij m'n ogen. Toen kocht ik dagcrème, oogcrème en reinigingsmelk van Kruidvat en was het zo weg. Maar bij die acné heb ik alles al geprobeerd. Goedkope dingen, dure dingen. Facewash, reinigingsmelk, alleen water. Wel of geen dagcrème. Kutspul wil maar niet weg.quote:
dat heb ik te veel.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
moet je wel baardgroei voor hebben
elke dag scheren helaasquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik heb 1 haartje eens in de 3 maanden
oogcreme van de kruidvat krijg ik echt slechte huid vanquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat had ik toen ik de pil gebruikte. Ook rode, schilferige plekjes bij m'n ogen. Toen kocht ik dagcrème, oogcrème en reinigingsmelk van Kruidvat en was het zo weg. Maar bij die acné heb ik alles al geprobeerd. Goedkope dingen, dure dingen. Facewash, reinigingsmelk, alleen water. Wel of geen dagcrème. Kutspul wil maar niet weg.
Waarom laat je niet tijdje staan?quote:
Dat is het woord ja.quote:
It's not you, it's mequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee a-seksueel klinkt erg aardig wil je zeggen
Ik moest op m`n 14de al beginnen met scherenquote:
De schijnt wel te bleken. Niet zozeer je huid, maar wel op je kussen als je ermee gaat slapen of zo. Maar dat moet je dus op de puistjes zelf aanbrengen (niet op je hele huid) en dan zou het over moeten gaan. Maar het werkt niet bij iedereen. Het is wel een beetje het laatste wat ik zelf kan doen omdat je geen recept nodig hebt.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan maar alvast een afspraak inplannen voor een geslachtsoperatie.
[..]
Peroxide klinkt heel chemisch. Wat is het precies?
geen tijd om bij te houden en anders staat het echt pauperquote:
Echt bewezen? geloof dat nooitquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:58 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Een serum die bewezen is die echt werkt tegen lijntjes en rimpels.
13e.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik moest op m`n 14de al beginnen met scheren
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik moest op m`n 14de al beginnen met scheren
mijn haren groeien dan wel weer snelquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:00 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar verder geen haargroei bijna
relaxed leef
Wat hebben brandwonden er mee te maken danquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:00 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Zit spul in wat tegen brandwonden oid helpt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |