Je koopt ook uggs dus verbaast me niksquote:
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Melk teef is nu al mijn favoriet
Nee joh, ze is hartstikke leuk. Mascha vind ik een gaar wijfquote:
Je moet je swag bijhoudenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je koopt ook uggs dus verbaast me niks
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee wij kregen altijd met kerst het nieuwe boek, en dan was het ruziën wie hem het eerst mocht lezen.En daarna niets spoileren oh oh oh oh.
En ik lees altijd alles binnen ~2 dagen uit, dus als mijn zusje er lang over deed, raakte ik echt gefrustreerd.
Serena is prettyyyyquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
VeraCamilla is zo'n toffe chick! En Serena van Beautylab ook
Ze veranderde tussen deel 2 en 3 ook wel best veelquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sibling rivalry
Mijn zusje leest toch niet dus dat was simpel.
Maar ik las pas vanaf boek 5, nadat ik film 3 had gezien in de bios. Was beetje verliefd op Emma Watson toen
Hehe, op haar infotab staat ook van dat het in het NL teef betekend en ze dat dus niet bedoeldquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Melk teef is nu al mijn favoriet
Ik ben nog steeds verliefd op Emma Watsonquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sibling rivalry
Maar ik las pas vanaf boek 5, nadat ik film 3 had gezien in de bios. Was beetje verliefd op Emma Watson toen
Ik zou er ook niet zomaar heen lopenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:14 schreef supersof het volgende:
ik heb vera camilla in het echt in een kruidvat gezien in anrhem
maar vriendinnen wilden niet naar haar toe want dat vonden ze raar en ik durfde niet alleen
maschaquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee joh, ze is hartstikke leuk. Mascha vind ik een gaar wijf
alles veranderde toenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze veranderde tussen deel 2 en 3 ook wel best veel
Ik haat die vlogsquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:15 schreef supersof het volgende:
[..]
maschaelke ochtend in bed dagelijks vlog kijken als ik wakker word
![]()
![]()
Echt?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:15 schreef supersof het volgende:
[..]
maschaelke ochtend in bed dagelijks vlog kijken als ik wakker word
![]()
![]()
Toen pas, jeetje.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sibling rivalry
ik weet niet, ze heeft iets raars. maar ik kijk alleen nog filmpjes op youtube. altijd zo overdreven doet zij.quote:
De verwijderde scenes waren ook niet 12+ meerquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
alles veranderde toen
ook ron en harry
en zelfs perkamentus
Ze zijn echt allemaal dom.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:15 schreef supersof het volgende:
[..]
ik weet niet, ze heeft iets raars. maar ik kijk alleen nog filmpjes op youtube. altijd zo overdreven doet zij.
DAT DIT KANquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
alles veranderde toen
ook ron en harry
en zelfs perkamentus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |