Je mist er weinig aan.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deze spoiler heb ik ook al heel vaak gehoord. Het is overigens nog altijd een spoiler voor mij.
Oh je kunt wel eens gelijk hebben. Dacht dat ik deze nog maar net had maar Instagram zegt me dat ik hem in April gekocht heb en hij is nog niet opquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:08 schreef Snowbells het volgende:
[..]
50 ml zou je minstens 3 maanden mee kunnen doen als je gewoon normaal gebruikt
Ja wel. Hij is de badguy uit Die Hard 1. Verder zal ik het niet toelichten voor de Die Hard fans sinds vorige week.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij weet niet eens wie Snape is zeker
Parabenen zijn conserveringsmiddelen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:11 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Wat doen parabenen dan?Sulfaten strippen je haar
Beautygloss, misslipgloss etc.? Noem eens wat. Ken ze allemaal wel denk ikquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:11 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ze zijn echt stuk voor stuk chill, u want some?
Nee wij kregen altijd met kerst het nieuwe boek, en dan was het ruziën wie hem het eerst mocht lezen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar wel hilarisch.
[..]
Ja, je hebt maar een paar tellen.
[..]
Nog steeds toch?
[..]
Stond jij ook om middernacht in de rij?
ik deed dat ook toen ik 16/17 was. nu echt geen zin meer inquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:09 schreef Snowbells het volgende:
7 beautyblogs volgen werpt zijn vruchten af
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja wel. Hij is de badguy uit Die Hard 1. Verder zal ik het niet toelichten voor de Die Hard fans sinds vorige week.
Mijn linkje nog gezien?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Beautygloss, misslipgloss etc.? Noem eens wat. Ken ze allemaal wel denk ik
kom maar op.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:11 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ze zijn echt stuk voor stuk chill, u want some?
Dit was ook zo bij ons jaquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee wij kregen altijd met kerst het nieuwe boek, en dan was het ruziën wie hem het eerst mocht lezen.En daarna niets spoileren oh oh oh oh.
En ik lees altijd alles binnen ~2 dagen uit, dus als mijn zusje er lang over deed, raakte ik echt gefrustreerd.
beautygloss.nlquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Beautygloss, misslipgloss etc.? Noem eens wat. Ken ze allemaal wel denk ik
hoezo ken ik die allemaalquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:12 schreef Snowbells het volgende:
[..]
beautygloss.nl
misslipgloss.nl
veracamilla.nl
teskuh.nl
byaranka.nl
beautylab.nl
beautyscene.nl
milkteef.com
VeraCamilla is zo'n toffe chick! En Serena van Beautylab ookquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:12 schreef Snowbells het volgende:
[..]
beautygloss.nl
misslipgloss.nl
veracamilla.nl
teskuh.nl
byaranka.nl
beautylab.nl
beautyscene.nl
milkteef.com
Melk teef is nu al mijn favorietquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:12 schreef Snowbells het volgende:
[..]
beautygloss.nl
misslipgloss.nl
veracamilla.nl
teskuh.nl
byaranka.nl
beautylab.nl
beautyscene.nl
milkteef.com
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja wel. Hij is de badguy uit Die Hard 1. Verder zal ik het niet toelichten voor de Die Hard fans sinds vorige week.
Stiekem had het ook wel wat, een nieuw boek met kerst.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit was ook zo bij ons jaecht 1 boek per gezin
![]()
Vreselijk frustrerend.
Oké.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Uhm ja van net bedoel je? Die heb ik gecheckt ja
serenaquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:12 schreef Snowbells het volgende:
[..]
beautygloss.nl
misslipgloss.nl
veracamilla.nl