Ik zie geen reden waarom niet. Als je lekker kunt slapen en alles accepteren, is er toch ook geen probleem?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:30 schreef Jian het volgende:
[..]
Jammer, maar ik denk dat ik toch wel kan slapen vannacht ......
Mag ik een TT wijziging aanraden voordat de poppen aan het dansen gaan.quote:
Haha!quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:36 schreef Burner82 het volgende:
Liesje mag TT aanpassen van mij hoor[ afbeelding ]
Jij wel, het is tenslotte jouw TT.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:36 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Mag ik een TT wijziging aanraden voordat de poppen aan het dansen gaan.
Nu niet? Zijn de regeltjes veranderd? ik hang aan je lippen???? (niet letterlijk, je bent een vrouw)quote:
Doe dan maar: Niet seks onder dwang.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jij wel, het is tenslotte jouw TT.
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:37 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Doe dan maar: Niet seks onder dwang.
Gelukkig neem jij het iets minder serieus.quote:
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:37 schreef isax het volgende:
ik vind wel dat dit alles slaat zelfs voor een sc zonder wetten en regels.
Wat is er allemaal aan de hand? Doe eens rustig uitleggen?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:37 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nu niet? Zijn de regeltjes veranderd? ik hang aan je lippen???? (niet letterlijk, je bent een vrouw)
Dit bevestigt maar weer hoe kansloos Utopia en bijna alle aanhangers zijnquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:37 schreef isax het volgende:
ik vind wel dat dit alles slaat zelfs voor een sc zonder wetten en regels.
quote:
Ow, ik dacht dat Modjes wel eens TT's aanpasten. Zo niet, my badquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat is er allemaal aan de hand? Doe eens rustig uitleggen?
User maakt een TT, andere user vraagt of ik dat wil aanpassen, ik zie geen reden dus zeg nee. TS vraagt het, dan wel.
ben ik kansloos?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:39 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dit bevestigt maar weer hoe kansloos Utopia en bijna alle aanhangers zijn
Oke nu ga ik weer gr gr
Haha !quote:
Doe dat. In de COS vinden ze die heel leukquote:
Wanneer policy overschrijdend, op verzoek van TS en soms wanneer topickaap in de SC, maar dat hangt er een beetje vanaf.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:40 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat Modjes wel eens TT's aanpasten. Zo niet, my bad
Ik kom alleen in VBL SC en heel af en toe hier.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:41 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Doe dat. In de COS vinden ze die heel leuk![]()
Wist je dat een berg schuimpjes dat leuk vinden? Bij gebrek aan eigen leven denk ikquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:40 schreef Voxs het volgende:
[..]
Haha !
Wist je trouwens dat Billy-hond gaat trouwen met Ransaap?
ik ga eens de kleine letters lezenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wanneer policy overschrijdend, op verzoek van TS en soms wanneer topickaap in de SC, maar dat hangt er een beetje vanaf.
Ow, ok. Dus een mod in de TT betrekken mag gewoon. Coolquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wanneer policy overschrijdend, op verzoek van TS en soms wanneer topickaap in de SC, maar dat hangt er een beetje vanaf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |