abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143126753
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 15:56 schreef Michielos het volgende:

[..]

Ik kan prima lezen op mijn 7.9 inch tablet met retina scherm, geen enkel probleem. Batterij houdt het ook dagen uit en Nvidia k1 processor erin voor als ik wil gamen, geen probleem _O_
Mijn moeder zweer bij zo een e-reader though en ik moet zeggen, het is heel handig.
Nogmaals, iedereen z'n smaak. Ik vind tables te star. het zijn geen echte PCs. Laptops ook niet. Daarom thuis een IBM Desktop met 2 schermen.
Als er iemand onzin verkondigt ben jij dat. Dat je moeder ermee kan werken snap ik. Nieuwe spullen zijn voor domme mensen. Ga me nou niet vertellen wat goeie spullen zijn zeg.
  woensdag 6 augustus 2014 @ 16:03:13 #62
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_143126829
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 16:01 schreef niels0 het volgende:

[..]

Nogmaals, iedereen z'n smaak. Ik vind tables te star. het zijn geen echte PCs. Laptops ook niet. Daarom thuis een IBM Desktop met 2 schermen.
Als er iemand onzin verkondigd ben jij dat. Dat je moeder ermee kan werken snap ik. Nieuwe spullen zijn voor domme mensen. Ga me nou niet vertellen wat goeie spullen zijn zeg.
???? :D
a) wat zijn tables?
b) waar heb ik gesteld dat tables echte PC's zijn?
c) waar heb ik gesteld dat laptops echte PC's zijn?
d) chique dat je een IBM desktop hebt. Mag ik nu ook opscheppen over mijn dikke game PC met 2 schermen? Waarom doet dit uberhaupt ter zake? :D
e) waar verkondig ik onzin?
f) Ik heb het over e-readers mbt mijn moeder, niet over tablets?
g) Waarom zijn nieuwe spullen voor domme mensen?
h) waarom mag ik jou niet vertellen wat goede spullen zijn? Bedoel, jij bent degene die een C kwaliteit tablet vergelijkt (samsung 10.1) met een A kwaliteit tablet (Apple Ipad)? :') Ik stel enkel dat die vergelijking hetzelfde is als Nathan Rutjens vergelijken met Lionel Messi. Neem dan een Android tablet van het kaliber C. Ronaldo. Dan kun je vergelijken :) Meer zei ik echt niet :P
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_143126907
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 16:03 schreef Michielos het volgende:

[..]

???? :D
a) wat zijn tables?
b) waar heb ik gesteld dat tables echte PC's zijn?
c) waar heb ik gesteld dat laptops echte PC's zijn?
d) chique dat je een IBM desktop hebt. Mag ik nu ook opscheppen over mijn dikke game PC met 2 schermen? Waarom doet dit uberhaupt ter zake? :D
e) waar verkondig ik onzin?
f) Ik heb het over e-readers mbt mijn moeder, niet over tablets?
g) Waarom zijn nieuwe spullen voor domme mensen?
h) waarom mag ik jou niet vertellen wat goede spullen zijn?
Zeg jij het maar. Industriële handel is nog steeds IBM. :W
  woensdag 6 augustus 2014 @ 16:05:35 #64
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_143126942
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 16:04 schreef niels0 het volgende:

[..]

Zeg jij het maar. Industriële handel is nog steeds IBM. :W
waar heb je het over?? waarom haal je er IBM opeens bij? :D Ben je dronken ofzo? :D :D
pi_143127030
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 12:02 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik heb zelf de kobo aura, geweldig ding. Bij de mediamarkt ligt hij nu voor 99,-, twee jaar garantie en hij leest alles. Wifi erop, updates van kobo, led lampjes erin, batterij gaat lang mee... Ik vind hem geweldig.
De Kobo aura heb ik ook. Ik ben zeer tevreden.
pi_143127043
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 16:05 schreef Michielos het volgende:

[..]

waar heb je het over?? waarom haal je er IBM opeens bij? :D Ben je dronken ofzo? :D :D
Omdat dat de beste zooi is. Ik werk met industriële techniek. Ga hier maar ''ns tegenin.
  woensdag 6 augustus 2014 @ 16:09:11 #67
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_143127085
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 16:08 schreef niels0 het volgende:

[..]

Omdat dat de beste zooi is. Ik werk met industriële techniek. Ga hier maar ''ns tegenin.
?? :')
maar.. maar...?? we hadden het over Samsung Tab2 10.1 vs een Apple Ipad wat imo een slechte vergelijking was?
Het topic gaat over e-readers?? :')
pi_143127245
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 16:09 schreef Michielos het volgende:

[..]

?? :')
maar.. maar...?? we hadden het over Samsung Tab2 10.1 vs een Apple Ipad wat geen vergelijking is over wat beter is?
Jij begon over snelle Hardware in combinatie met OS en toepassingen. Ik zeg dat dat onzin is als je het alleen als database gebruikt.
Ik vind tablets nogal beperkt. Om slechts te lezen of om datasheets op te vragen zijn ze echter prima.
De mobiliteit is wel goed te noemen. Ik doe iets van 8 uur op een batterij met zo'n ding. Echter, normale operations vind ik waardeloos met die dingen. Ze zijn leuk om te lezen, Youtube en Gmail. That's it.
Meer heb jij ook niet nodig. Ik wel.

[ Bericht 2% gewijzigd door niels0 op 06-08-2014 16:41:43 ]
pi_143127257
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 15:39 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

op de site 120 of zo geloof ik.
In Maastricht lag een hele bak vol aura's voor 99,-.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  woensdag 6 augustus 2014 @ 16:44:13 #70
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_143128388
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 16:13 schreef niels0 het volgende:

[..]

Jij begon over snelle Hardware in combinatie met OS en toepassingen. Ik zeg dat dat onzin is als je het alleen als database gebruikt.
Ik vind tablets nogal beperkt. Om slechts te lezen of om datasheets op te vragen zijn ze echter prima.
De mobiliteit is wel goed te noemen. Ik doe iets van 8 uur op een batterij met zo'n ding. Echter, normale operations vind ik waardeloos met die dingen. Ze zijn leuk om te lezen, Youtube en Gmail. That's it.
Meer heb jij ook niet nodig. Ik wel.
hoezo heb ik niet meer nodig? :) Waar komt die insinuatie nu weer vandaan? :D
pi_143128701
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 16:44 schreef Michielos het volgende:

[..]

hoezo heb ik niet meer nodig? :) Waar komt die insinuatie nu weer vandaan? :D
Ik denk dat, omdat ik verwacht dat het zo is. Bewijs maar het tegendeel.
Denken dat een tablet, maakt niet uit welke, zich kan meten met een PC. :')
  woensdag 6 augustus 2014 @ 16:57:16 #72
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_143128893
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 16:52 schreef niels0 het volgende:

[..]

Ik denk dat, omdat ik verwacht dat het zo is. Bewijs maar het tegendeel.
Denken dat een tablet, maakt niet uit welke, zich kan meten met een PC. :')
waar heb ik dat uberhaupt gesteld autist? :D
pi_143128947
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 16:57 schreef Michielos het volgende:

[..]

waar heb ik dat uberhaupt gesteld autist? :D
Het stond tussen de regels. Eigen expertise. Val me toch 'ns terug aan met je kennis.
  woensdag 6 augustus 2014 @ 17:06:10 #74
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_143129239
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 16:58 schreef niels0 het volgende:

[..]

Het stond tussen de regels. Eigen expertise. Val me toch 'ns terug aan met je kennis.
DDude, ik game dik. Dat gaat niet op een tablet, dat doe k op mijn pc. Ik gebruik mijn tablet alleen voor die dingen wat je aangaf.. Ow ja en voor films en muziek. Af en toe poker en schaak :)

Ben het niet oneens met je, vind alleen een tab 2 nog steeds een langzaam bagger ding :D
pi_143129298
Ik heb een Sony trs 1.prima ding. Leest veel fijner dan een tablet. Ding kan allerlei formaten aan, hij zet pdf ook om qua formaat geloof ik. De Sony is wel wat traag als je iets anders doet dan lezen. Zal bij nieuwe modellen beter zijn. Kobo hoor ik anderen positief over.
Whatever...
pi_143129460
quote:
1s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 17:06 schreef Michielos het volgende:

[..]

DDude, ik game dik. Dat gaat niet op een tablet, dat doe k op mijn pc. Ik gebruik mijn tablet alleen voor die dingen wat je aangaf.. Ow ja en voor films en muziek. Af en toe poker en schaak :)

Ben het niet oneens met je, vind alleen een tab 2 nog steeds een langzaam bagger ding :D
Akkoord. M'n complimenten hoe je je eruitredt (dit woord ziet er verkeerd uit. Zal denk ik niet kloppen.) Ik zei toch zelf dat ik die van Apple beter vond? Jij gaat voor de Android omdat je een nieuwere hebt denk ik. Best hoor. Ben zelf aardig anti-Apple. Vond het niet leuk om te zeggen. Toch prima als je bepaalt dat er tegenwoordig betere Android-systemen zijn.
pi_143129661
Hmm. Gaat nu tussen de Kobo Glo en Kobo Aura (HD). Bedankt voor alle input tot nu toe ^O^
pi_143130045
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 17:21 schreef MAHL het volgende:
Hmm. Gaat nu tussen de Kobo Glo en Kobo Aura (HD). Bedankt voor alle input tot nu toe ^O^
Gewoon degene kiezen met beste specs. Ze zijn niet zo gek duur :)
Whatever...
pi_143206535
Heb nu de Kobo Aura (dus niet de Aura HD) in huis. Werkt prima, pakt ook pdf zonder problemen, dus het 2083 manifest kan ik zometeen lekker in bed lezen :)
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 18:07:56 #80
415517 Aberella
Ja dit is een Remqo
pi_143206615
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 18:05 schreef MAHL het volgende:
Heb nu de Kobo Aura (dus niet de Aura HD) in huis. Werkt prima, pakt ook pdf zonder problemen, dus het 2083 manifest kan ik zometeen lekker in bed lezen :)
Het is 18.00.
pi_143206654
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 18:07 schreef Aberella het volgende:

[..]

Het is 18.00.
Bij wijze van spreken.
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 18:09:38 #82
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_143206671
Papier leest toch het fijnst. Al lezen die readers wel beter dan van een normaal beeldscherm.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 18:15:33 #83
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_143206924
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 18:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
Papier leest toch het fijnst. Al lezen die readers wel beter dan van een normaal beeldscherm.
qua lezen wellicht wel.. alleen lees ik veel hobby of studieboeken en dan is het noodzakelijk om een handeling uit te voeren. Paperback boeken hebben de zieke neiging dicht te klappen als je het boek loslaat. Ben je wat aan het oefenen, klapt het boek dicht.. zooo irritant :) Met een tablet of een ereader heb je dat natuurlijk niet :)
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 18:17:05 #84
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_143206989
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 18:15 schreef Michielos het volgende:

[..]

qua lezen wellicht wel.. alleen lees ik veel hobby of studieboeken en dan is het noodzakelijk om een handeling uit te voeren. Paperback boeken hebben de zieke neiging dicht te klappen als je het boek loslaat. Ben je wat aan het oefenen, klapt het boek dicht.. zooo irritant :) Met een tablet of een ereader heb je dat natuurlijk niet :)
Alleen van papier krijg ik geen hoofdpijn, van zo'n reader op een gegeven moment wel. En daarnaast ook het totaalplaatje: de geur van papier, als je het boek leest en openslaat. De plek in de boekenkast. Dat hoort er allemaal bij.
pi_143207018
Ik zou sowieso geen Kobo Glo pakken, ongeveer 10 procent van die apparaten komen terug. De Kobo Aura glanst wat meer in de zon. Daarom Aura HD, betere resolutie, grotere opslag (4GB ipv 2GB) en hoeft zijn scherm minder vaak te verversen.
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 18:19:04 #86
415517 Aberella
Ja dit is een Remqo
pi_143207064
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 18:17 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Alleen van papier krijg ik geen hoofdpijn, van zo'n reader op een gegeven moment wel. En daarnaast ook het totaalplaatje: de geur van papier, als je het boek leest en openslaat. De plek in de boekenkast. Dat hoort er allemaal bij.
Ik ben wel benieuwd naar de inhoud van uw boekenkast, meneer D.
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 18:19:51 #87
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_143207086
quote:

[..]

ik heb een grote boekenkast, alleen lees ik net zo graag van een tablet dan van uit een boek. En voor die hoofdpijn bestaan apps die de kleuren beter maken voor je hoofd. Denk hierbij bv. aan Twilight app :)
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 18:20:11 #88
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_143207094
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 18:19 schreef Aberella het volgende:

[..]

Ik ben wel benieuwd naar de inhoud van uw boekenkast, meneer D.
Daar staat van alles in. Van wetenschappelijk tot fictie. Behalve Nederlandse schrijvers (een uitzondering daargelaten) want Nederlandse schrijvers zijn zeikschrijvers.
pi_143207107
quote:

[..]

Hoofdpijn heb je niet, ereaders zijn hele rustige schermen met e-ink zegmaar. Totaal niet te vergelijken met lezen vanaf pc of een tablet.

Dat andere, tja, dat heb ik ook, maar soms zie je van die dure boeken ergens staan maar wil je ze eerst even 'uittesten' voor je ze koopt. Of vind je het geld niet waard. En met een ereader kan je ze nog wel gewoon lezen dan.
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 18:17 schreef vanBommel6 het volgende:
Ik zou sowieso geen Kobo Glo pakken, ongeveer 10 procent van die apparaten komen terug. De Kobo Aura glanst wat meer in de zon. Daarom Aura HD, betere resolutie, grotere opslag (4GB ipv 2GB) en hoeft zijn scherm minder vaak te verversen.
Aura HD scheen beter te zijn idd maar was wel 50 euro duurder. En die extra opslag doet er niet echt toe, heb met 2GB en evt extra 32GB via SD slot toch al genoeg ruimte om alle boeken ooit geschreven erop te zetten :P

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-08-2014 18:21:08 ]
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 18:22:20 #90
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_143207179
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 18:19 schreef Michielos het volgende:

[..]

ik heb een grote boekenkast, alleen lees ik net zo graag van een tablet dan van uit een boek. En voor die hoofdpijn bestaan apps die de kleuren beter maken voor je hoofd. Denk hierbij bv. aan Twilight app :)
Dat zegt me allemaal vrij weinig. Ik vind het zonde dat mensen zoiets digitaal lezen. Een boek is compleet. Het begint met de geur, daarna het leesgenot tot slot een mooi plekje in de kast. Dit download je en gooi je er weer vanaf, alsof het er nooit was. Zelfde heb ik met muziekalbums. Maar goed, misschien moet ik eens accepteren dat tijden veranderen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')