En vind jij nu dat dat allemaal weer opnieuw aangelegd moet worden met internationale fondsen?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:54 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Er waren een vliegveld en een haven, de laatste mede aangelegd/betaald door Nederland. Jaren geleden al platgebulldozerd.
Het nut van teruggeven van Gaza aan de Palestijnen is inmiddels wel duidelijk.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:55 schreef Nintex het volgende:
Schade in Gaza in beeld gebracht met satteliet.
http://graphics.wsj.com/gaza-before-after/
Wat nou als ze niet zo makkelijk van Hamas afkomen.. ?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:54 schreef agter het volgende:
[..]
Ik weet het niet.
Maar iets opbouwen wat binnen een paar jaar weer in puin ligt, lijkt me niet erg zinvol.
Mss kunnen ze beter investeren in een toekomst waarin dit niet meer gebeurd, en Hamas de deur wijzen?
Wie is ze? Israel? Afgezien van vernietigen en bestrijden weet het land niet om te gaan met andersdenkenden. Zie vandaag in Trouw een klacht van een joodse Israelische over toenemende intolerantie in Israel. Ze beschrijft Duitse toestanden!quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:54 schreef agter het volgende:
[..]
Ik weet het niet.
Maar iets opbouwen wat binnen een paar jaar weer in puin ligt, lijkt me niet erg zinvol.
Mss kunnen ze beter investeren in een toekomst waarin dit niet meer gebeurd, en Hamas de deur wijzen?
Nou eigenlijk niet nee. Potje breken, potje betalen!quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:55 schreef agter het volgende:
[..]
En vind jij nu dat dat allemaal weer opnieuw aangelegd moet worden met internationale fondsen?
Het komt door generaties die zijn opgegroeid in haat, als de rollen omgedraaid waren qua machtsverhoudingen had Hamas wel ergere dingen gedaan.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:57 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Wie is ze? Israel? Afgezien van vernietigen en bestrijden weet het land niet om te gaan met andersdenkenden. Zie vandaag in Trouw een klacht van een joodse Israelische over toenemende intolerantie in Israel. Ze beschrijft Duitse toestanden!
Iets dat lijkt op Marshallhulp lijkt me zinvoller. De tegenstander serieus nemen als een mens met bestaansrecht en een afwijkende mening, is dat zo erg?
Met "ze" bedoel ik de Palestijnen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:57 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Wie is ze? Israel? Afgezien van vernietigen en bestrijden weet het land niet om te gaan met andersdenkenden. Zie vandaag in Trouw een klacht van een joodse Israelische over toenemende intolerantie in Israel. Ze beschrijft Duitse toestanden!
Iets dat lijkt op Marshallhulp lijkt me zinvoller. De tegenstander serieus nemen als een mens met bestaansrecht en een afwijkende mening, is dat zo erg?
De Palestijnen? Denk je dat er geen steun is voor Hamas?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:57 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wat nou als ze niet zo makkelijk van Hamas afkomen.. ?
Jawel maar was er een betere optie volgens hen ? Zijn ze misschien niet compleet wanhopig ?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:59 schreef agter het volgende:
[..]
De Palestijnen? Denk je dat er geen steun is voor Hamas?
Erger dan vrouwen en kinderen bombarderen? Wat dan? Honden en katten bombarderen?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:58 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het komt door generaties die zijn opgegroeid in haat, als de rollen omgedraaid waren qua machtsverhoudingen had Hamas wel ergere dingen gedaan.
Ik haat niemand en ben noch Pro-Israël noch Pro-Palestina.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:00 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Erger dan vrouwen en kinderen bombarderen? Wat dan? Honden en katten bombarderen?
Wat lul je nou vanuit je eigen haat? Doe daar wat aan: tegen allerlei fobieën zijn er passende therapieën.
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:00 schreef Smoofie het volgende:
Hamas die hun eigen bevolking als schild gebruikt Isräel die stelselmatig Palestijnen vermoordt en iedereen die het maar accepteert, dat is nog triest ook.
Er zijn altijd andere wegen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:00 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Jawel maar was er een betere optie volgens hen ? Zijn ze misschien niet compleet wanhopig ?
Dus je eigen bevolking als schild gebruiken ontken je? Ze schieten vanuit dichtbevolkte gebieden en schuilen niet bij burgers?quote:
Dat verwijt is gelul en dat weet je ook.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:00 schreef Smoofie het volgende:
Hamas die hun eigen bevolking als schild gebruikt en iedereen die het maar accepteert, dat is nog triest ook.
Ah, vandaar je avatar?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik haat niemand en ben noch Pro-Israël noch Pro-Palestina.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |