Stel je niet zo aan,quote:Op woensdag 6 augustus 2014 02:34 schreef Drxx het volgende:
Ik begrijp Israël echt niet. Ze doden 1.500(!!!) mensen, en het Westen blijft ze steunen. En nu komen ze met concentratiekampen?! Willen ze kijken hoever ze kunnen gaan voordat het Westen boos wordt? Dit is puur grenzen opzoeken en botweg provoceren
Wat is trouwens het alternatief?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 02:38 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan,
1: In een oorlog vallen nu eenmaal doden.
2: Het ging niet om concentratiekampen, maar om tentenkampen waar de mensen uit Gaza kunnen verblijven.
Alternatief voor wat precies?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 02:40 schreef agter het volgende:
[..]
Wat is trouwens het alternatief?
Alles wat in puin geschoten is, weer opnieuw opbouwen, met welk geld?
Over een paar jaar ligt het weer in puin...
Voor die tentenkampen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 02:41 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Alternatief voor wat precies?
Dat maakt mij niet uit?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 02:44 schreef agter het volgende:
[..]
Voor die tentenkampen.
Ik denk serieus dat als Hamas (of opvolger) raketten blijft afvuren, dat Israel wel blijft reageren.
En moeten die gebieden dan iedere paar jaar weer helemaal opnieuw opgebouwd worden?
Is geen beginnen aan.
Wie gaat dat betalen?
Ik ga geen geld storten. En ik hoop heel NL niet. Voor wederopbouw van Palestijns gebied.quote:
We geven een half miljoen .quote:Op woensdag 6 augustus 2014 02:48 schreef agter het volgende:
[..]
Ik ga geen geld storten. En ik hoop heel NL niet. Voor wederopbouw van Palestijns gebied.
Over een paar jaar ligt het weer in puin.
quote:
Grapjas.quote:Just the facts
Weet ik toch gekkie.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 02:50 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik geef bronnen, ik beweer nergens dat ik het met die bronnen eens ben.
Hoe kom jij trouwens zo pro-Israel? Wat is jouw motivatie?quote:
Pro-Israel?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 02:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hoe kom jij trouwens zo pro-Israel? Wat is jouw motivatie?
Nogal apart inderdaad dat mensen je direct zien als pro israel als je tegen Hamas bent.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 02:55 schreef agter het volgende:
[..]
Pro-Israel?
Ik vind Hamas gewoon erg dom / vooral eigen burgers slachtofferen voor niets.
En ik zie het einde niet in zicht, helaas.
Bizarre definitie van 'oorlog' hou jij erop na zeg. Zeer beangstigend.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 02:38 schreef theunderdog het volgende:
1: In een oorlog vallen nu eenmaal doden.
Hij wil ze geen zomervakantieoord aanbieden hè? Hij wil mensen van hun huizen verdrijven, in kampen herbergen en ze 'herlokaliseren' (lees: het land uitschoppen).quote:2: Het ging niet om concentratiekampen, maar om tentenkampen waar de mensen uit Gaza kunnen verblijven.
Palestina =/= Hamas.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 02:55 schreef agter het volgende:
[..]
Pro-Israel?
Ik vind Hamas gewoon erg dom / vooral eigen burgers slachtofferen voor niets.
En ik zie het einde niet in zicht, helaas.
1: Je hebt gelijk dat dit een oneerlijke strijd is, in de zin dat Palestina geen leger heeft.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 02:59 schreef Drxx het volgende:
[..]
Bizarre definitie van 'oorlog' hou jij erop na zeg. Zeer beangstigend.
[..]
Hij wil ze geen zomervakantieoord aanbieden hè? Hij wil mensen van hun huizen verdrijven, in kampen herbergen en ze 'herlokaliseren' (lees: het land uitschoppen).
Wie gaat de zoveelste wederopbouw van dat gebied betalen dan?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 02:59 schreef Drxx het volgende:
[..]
Bizarre definitie van 'oorlog' hou jij erop na zeg. Zeer beangstigend.
[..]
Hij wil ze geen zomervakantieoord aanbieden hè? Hij wil mensen van hun huizen verdrijven, in kampen herbergen en ze 'herlokaliseren' (lees: het land uitschoppen).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |