HMF-Godquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wie kent HMF niet.
Obama, Putin, Bill Gates.
HMF kent ze allemaal PERSOONLIJK.
Omdat xD tamelijk infantiel is die wel passen bij die grapjesquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waarom typ je de hele typ xD? Zoveel smiley's hier je kunt gebruiken.
Er is geen fatsoenlijke vervanger voor xDquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waarom typ je de hele typ xD? Zoveel smiley's hier je kunt gebruiken.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Er is geen fatsoenlijke vervanger voor xD
Ohquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat xD tamelijk infantiel is die wel passen bij die grapjes
Ze hebben het zelf verkloot door dit topic niet serieus te nemen. Danny zijn reacties daarquote:
fixedquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Grootste troll baas van dit hele forum
Ik ken dat nietquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:28 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik heb ooit bij de Sumo de acht rondes weten te bereiken
Jezusquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:28 schreef Spaghettivreter het volgende:
WTF. Ik ontplof bij 4.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:28 schreef Spaghettivreter het volgende:
Dat is wel echt the place to be voor jouquote:
Ik hou wel van eten maar ik kan nooit zo heel veel opquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is wel echt the place to be voor jou
Bij de wok pak ik altijd kleinere porties. Kan ik vaker lopen en meer verschillende dingen eten.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:29 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben bij de wok ook altijd na 2x lopen al vol![]()
wist niet dat je een worstelaar wasquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:28 schreef Spaghettivreter het volgende:
Zag jou toch ook een keer met kanker schelden, niet op FOK! maar in een TC of zo best bizar dat je dan zo'n topic opentquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze hebben het zelf verkloot door dit topic niet serieus te nemen. Danny zijn reacties daar![]()
FB / Taalgebruik op ons Fok!
Ik eet altijd maar een klein hapje van alles en pak dan weer wat andersquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:29 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben bij de wok ook altijd na 2x lopen al vol![]()
Inderdaad. baas.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Blijft een goed filmpje van de Rotterdamse denker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |