quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik eet altijd maar een klein hapje van alles en pak dan weer wat anders
Ok dit keer rustiger aandoen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:29 schreef Fera het volgende:
Bij de wok pak ik altijd kleinere porties. Kan ik vaker lopen en meer verschillende dingen eten.
hoezo nietquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:30 schreef Crack_ het volgende:
Ik stop gewoon wanneer de rest stopt, want in je eentje verder eten doe je toch niet
Tuurlijk wel. Als je nog honger hebt, is toch zondequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:30 schreef Crack_ het volgende:
Ik stop gewoon wanneer de rest stopt, want in je eentje verder eten doe je toch niet
Buffetten = aids.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hou niet zo van buffetten, bestel liever wat in restaurant. Betere kwaliteit eten ook nog meestal
Je moet er ook heen gaan voor de rest vna de gerechtenquote:
Dan heb je mijn tante nooit meegemaakt, zaten wij aan het toetje begon zij aan haar 7e voorgerechtquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:30 schreef Crack_ het volgende:
Oh dat zou me niks boeienquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:30 schreef Crack_ het volgende:
sushibuffet is vaak van ok-ish kwaliteit.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hou niet zo van buffetten, bestel liever wat in restaurant. Betere kwaliteit eten ook nog meestal
quote:
Geen ideequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Als je nog honger hebt, is toch zonde
Ik dacht echt dat jij niet veel at.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:30 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb één vriendin en zij kan net zo vele eten als ik en dat is echt fuuuuuuuuuuuuuuuuucking chill. Ik ken niemand die zoveel kan eten als zij.
Wat voor een?quote:
Ja, 9 van de 10 wel.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:31 schreef Amarantha het volgende:
Zien jullie de wok ook als buffetten? Ja zeker
Waarom?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Fok-it, ik moest aan je denken toen ik langs de Mac in aanbouw fietste daarnet
wel sushi gegeten?quote:
Jaquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:31 schreef Amarantha het volgende:
Zien jullie de wok ook als buffetten? Ja zeker
iets met visquote:
inderdaad, ik eet liever echt iets lekkersquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ook fucking pauper die vreetschuren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |