Hoi Patrick.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:46 schreef thethoryd het volgende:
Waarom hoor je alleen maar slechte dingen over Israël en niet over Hamas?
Waar kan ik zo'n Stalinshirt bestellen?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:50 schreef hottentot het volgende:
Links regeert de media.
Tevens is het modern om voor de Palestijnen te zijn, is onwetendheid, net als een Thai met een Hitler shirt of een Hollander met een shirt van Stalin.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:46 schreef thethoryd het volgende:
Ze hebben de afgelopen jaren Israël platgebombardeerd.
Het geweld van Israël is ook niet in verhouding met het geweld van Hamas.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:51 schreef thethoryd het volgende:
Tuurlijk hoor je wel wat over Hamas, maar je begrijpt zelf ook wel dat het niet in verhouding staat tot de haat naar Israël. Tenminste, dat denk ik
http://www.zazzle.nl/stalin+tshirtsquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
Waar kan ik zo'n Stalinshirt bestellen?
Oke sorryquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:51 schreef DR010 het volgende:
[..]![]()
Trouwens, inderdaad... ben je net terug van Mars gekomen ??? Deze discussie is al talloze keren gevoerd , dus alles wat je zegt is al of gedebunked of all kapotgediscussieerd....
Als ik deze topic zou openen zou ik direct geband worden...
En ik kan met minstens 10 filmpjes komen die alles wat jij nu hier neerzet vol tegenspreken... met succes...
Dus ga ergens anders janken ..
Dank je.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:53 schreef hottentot het volgende:
[..]
http://www.zazzle.nl/stalin+tshirts
Zitten leuke tussen, doen het ook zeer goed op vakantie in het oostblokquote:
Moet ik voor jou ook zo'n shirt van Stalin bestellen? Delen we de verzendkosten, zoals hij dat graag zou zien.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:55 schreef voederbietel het volgende:
Hamas heeft het recht zich te beschermen.
Impliceer je nu dat ik nog geen Stalin shirts heb?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
Moet ik voor jou ook zo'n shirt van Stalin bestellen? Delen we de verzendkosten, zoals hij dat graag zou zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
De echten hebben er een van Lenin.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:57 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Impliceer je nu dat ik nog geen Stalin shirts heb?
Vergeet Che niet.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:59 schreef hoink581 het volgende:
[..]
De echten hebben er een van Lenin.
Impliceer je nu dat ik nog geen shirt van Lenin heb?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:59 schreef hoink581 het volgende:
[..]
De echten hebben er een van Lenin.
Zag laatst ook een aantal MH17 shirts voorbijkomenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:58 schreef deadprez het volgende:
Walgelijk wel, kapitalisten die misbruik maken van zo'n communistische grootheid.
Che heb ik helemaal niks mee, omhoog gevallen rebel zonder enig moraal.quote:
Misschien als je tussen de regels doorleest.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Impliceer je nu dat ik nog geen shirt van Lenin heb?
PFLP voor de ekten.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:05 schreef TwisterNederland het volgende:
Naja, hamas wil israel en alle joden dood hebben. Lees het hamas manifest er maar op na.
En tja, wie haat zaait zal oogsten.
Dit gaat net zo goed op voor Israël trouwens.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:05 schreef TwisterNederland het volgende:
In ieder geval is nog nooit vastgesteld dat Hamas' idealen ook daadwerkelijk racistisch zijn.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:05 schreef TwisterNederland het volgende:
Naja, hamas wil israel en alle joden dood hebben. Lees het hamas manifest er maar op na.
Het is een vicieuze cirkel.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dit gaat net zo goed op voor Israël trouwens.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:07 schreef voederbietel het volgende:
[..]
In ieder geval is nog nooit vastgesteld dat Hamas' idealen ook daadwerkelijk racistisch zijn.
Het opheffen van de staat Israël is iets heel anders dan de Israëliërs vermoorden.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:10 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Het is een vicieuze cirkel.
En hamas en israel versterken dat allebei.
Hoewel ik het israel niet kwalijk neem dat ze nooit rustig zal gaan slapen wanneer hun buurman hamas zweert om ze te vermoorden.
Zionisme is volgens de VN gewoon racisme hoor.quote:
Dit wil het PFLP. Mooi streven, of niet?quote:Het Volksfront heeft als doel de opheffing van de staat Israël en de oprichting van een seculiere staat in diens plaats waar verschillende religies en volkeren naast elkaar zouden moeten bestaan.
Ik heb gehoord dat de NOS hier tegen is omdat ze dan de 8 uur journaals niet meer gevuld krijgen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dit wil het PFLP. Mooi streven, of niet?
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:40 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat de NOS hier tegen is omdat ze dan de 8 uur journaals niet meer gevuld krijgen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |