Impliceer je nu dat ik nog geen shirt van Lenin heb?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:59 schreef hoink581 het volgende:
[..]
De echten hebben er een van Lenin.
Zag laatst ook een aantal MH17 shirts voorbijkomenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:58 schreef deadprez het volgende:
Walgelijk wel, kapitalisten die misbruik maken van zo'n communistische grootheid.
Che heb ik helemaal niks mee, omhoog gevallen rebel zonder enig moraal.quote:
Misschien als je tussen de regels doorleest.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Impliceer je nu dat ik nog geen shirt van Lenin heb?
PFLP voor de ekten.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:05 schreef TwisterNederland het volgende:
Naja, hamas wil israel en alle joden dood hebben. Lees het hamas manifest er maar op na.
En tja, wie haat zaait zal oogsten.
Dit gaat net zo goed op voor Israël trouwens.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:05 schreef TwisterNederland het volgende:
In ieder geval is nog nooit vastgesteld dat Hamas' idealen ook daadwerkelijk racistisch zijn.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:05 schreef TwisterNederland het volgende:
Naja, hamas wil israel en alle joden dood hebben. Lees het hamas manifest er maar op na.
Het is een vicieuze cirkel.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dit gaat net zo goed op voor Israël trouwens.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:07 schreef voederbietel het volgende:
[..]
In ieder geval is nog nooit vastgesteld dat Hamas' idealen ook daadwerkelijk racistisch zijn.
Het opheffen van de staat Israël is iets heel anders dan de Israëliërs vermoorden.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:10 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Het is een vicieuze cirkel.
En hamas en israel versterken dat allebei.
Hoewel ik het israel niet kwalijk neem dat ze nooit rustig zal gaan slapen wanneer hun buurman hamas zweert om ze te vermoorden.
Zionisme is volgens de VN gewoon racisme hoor.quote:
Dit wil het PFLP. Mooi streven, of niet?quote:Het Volksfront heeft als doel de opheffing van de staat Israël en de oprichting van een seculiere staat in diens plaats waar verschillende religies en volkeren naast elkaar zouden moeten bestaan.
Ik heb gehoord dat de NOS hier tegen is omdat ze dan de 8 uur journaals niet meer gevuld krijgen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dit wil het PFLP. Mooi streven, of niet?
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:40 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat de NOS hier tegen is omdat ze dan de 8 uur journaals niet meer gevuld krijgen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |