abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143111698
quote:
1s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 01:06 schreef Dr.Schnautzer het volgende:

[..]

Nee, ondernemingszin of slordigheid zegt niets over je overlevingskansen
Ben ik niet helemaal met je eens. Als je niet zo slordig bent en alle zaken goed overdenkt is ook de voorbereiding op een reis beter. Hierdoor stijgen je overlevingskansen als het mis gaat.
pi_143111716
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 01:08 schreef Rubella het volgende:

[..]

Ben ik niet helemaal met je eens. Als je niet zo slordig bent en alle zaken goed overdenkt is ook de voorbereiding op een reis beter. Hierdoor stijgen je overlevingskansen als het mis gaat.
Ik ben slordig, maar overdenk zaken en bereid me ook voor als het aankomt op nieuwe situaties. Rare combinatie.
pi_143111739
http://www.panamaamerica.(...)o-haber-manipulacion

In de Engelse vertaling op WS wordt nu gesproken over 'vegetation' op de donkere foto's?
pi_143111745
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 01:08 schreef Rubella het volgende:

[..]

Ik zie het andersom. Ik denk dat een extraverter, ondernemender type ook eerder aan bepaalde dingen denkt.

In het geval Kris met rugzak, zou niet alles zo netjes zijn en in het geval Lisanne met rugzak wel.
In het geval Kris met rugzak (en dus tools) zou ze misschien wel doortastender zijn geweest.

Maar goed, dat is psychologie (wat beide meiden trouwens studeerden, HBO, Hogeschool Utrecht) van de koude grond.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_143111777
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 01:09 schreef Yaaar het volgende:

[..]

Ik ben slordig, maar overdenk zaken en bereid me ook voor als het aankomt op nieuwe situaties. Rare combinatie.
Ja, maar dan bedenk je ook dat doc. Martens Timberlands niet echt geschikt zijn om een natte hiking trail te gaan lopen en dat je beter kunt kiezen in de jungle voor een paar Palladiums.
pi_143111802
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 01:12 schreef Rubella het volgende:

[..]

Ja, maar dan bedenk je ook dat doc. Martens Timberlands niet echt geschikt zijn om een natte hiking trail te gaan lopen en dat je beter kunt kiezen in de jungle voor een paar Palladiums.
Ik geloof ook niet dat die blauwe schoenen van Kris waren.

Die ouders hebben die blauwe schoen onder ogen gekregen toen ze in shock waren over het bekkenbot en de schoen van Lisanne.

Als je de foto's erbijpakt klopt die blauwe schoen van geen kant met de bruinige die Kris draagt. Bergschoenen, misschien ook wel Wildebeast, net als haar vriendin..
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_143111813
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 01:12 schreef Rubella het volgende:

[..]

Serieus? Ik vind Timberlands zo stabiel, zou er zo een trail op lopen (serieus). Vind ik ook mooier staan.
pi_143111828
quote:
4s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 01:14 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik geloof ook niet dat die blauwe schoenen van Kris waren.

Die ouders hebben die blauwe schoen onder ogen gekregen toen ze in schock waren over het bekkenbot en de schoen van Lisanne.

Als je de foto's erbijpakt klopt die blauwe schoen van geen kant met de bruinige die Kris draagt. Bergschoenen, misschien ook wel Wildebeast, net als haar vriendin..
Check, had ik ook al gezien. Roept meteen de akelige vraag op van wie dan de blauwe schoen is die gevonden is.
pi_143111847
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 01:08 schreef Yaaar het volgende:

[..]

Wel? We weten toch niet hoe die meiden echt zijn en hoe ze reageren in zulke situaties.
nee, dat is ook mijn punt. De topicstarter denkt daar anders over
pi_143111871
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 01:15 schreef Rubella het volgende:

[..]

Check, had ik ook al gezien. Roept meteen de akelige vraag op van wie dan de blauwe schoen is die gevonden is.
Ik zie dezelfde schoen maar de kleur lijkt anders vanwege de belichting
pi_143111875
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 01:14 schreef Yaaar het volgende:

[..]

Serieus? Ik vind Timberlands zo stabiel, zou er zo een trail op lopen (serieus). Vind ik ook mooier staan.
Het jammere is dat ze van leer zijn en in de jungle is alles snel nat/vochtig. Zelf heb ik ook op een leren bergschoen in de jungle gelopen, maar als die schoen nat wordt dan wordt hij de eerste dagen niet meer droog.
pi_143111894
quote:
1s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 01:16 schreef Dr.Schnautzer het volgende:

[..]

nee, dat is ook mijn punt. De topicstarter denkt daar anders over
Nee, ik WEET dat niet, ik speculeer. Net als anderen hier.

Wat zei je ook alweer over bitch fights? :*

pi_143111898
Agregó que “no podemos explicarnos cómo se dice que se perdieron cuando nosotros hemos caminado el lugar el jueves 31 con guías de Boquete y es muy difícil perderse y salirse del camino, y qué decir que siete días después de esa última foto aparezcan en la cámara fotografías solo de vegetación tomadas aproximadamente entre la 1:00 a.m. y 4:00 a.m.”, explicó Hans Kremers.

Mata wat staat hier nu over die foto's tussen 1 en 4?
pi_143111913
quote:
1s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 01:17 schreef Dr.Schnautzer het volgende:

[..]

De meeste bergschoenen zijn niet glad aan de neus. Die hebben meestal een rubberen stootrand met een groter gedeelte op de neus.
pi_143111940
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 01:18 schreef SAJ het volgende:
Agregó que “no podemos explicarnos cómo se dice que se perdieron cuando nosotros hemos caminado el lugar el jueves 31 con guías de Boquete y es muy difícil perderse y salirse del camino, y qué decir que siete días después de esa última foto aparezcan en la cámara fotografías solo de vegetación tomadas aproximadamente entre la 1:00 a.m. y 4:00 a.m.”, explicó Hans Kremers.

Mata wat staat hier nu over die foto's tussen 1 en 4?
Niks nieuws. vegetatie op de foto's. Wisten we al.

pi_143111956
Ik vermoed ook dat ze elkaar kwijt zijn geraakt, of dat de een de ander moest achterlaten. Je verwacht namelijk ten minste een stukje van elkaar op de foto te zien en het zou verklaren hoe de resten zo verspreid gevonden zijn.

Wat verbaast is hoe traag ze zijn geweest. Je moet of in rondjes lopen of nauwelijks mobiel zijn.
Het bellen met de telefoon sluit voor mij een misdaad, van 11 dagen lang.. uit.

Toch zit ik nog met opmerkingen/vragen over de mobiele telefoons en camera's:
- ze hebben dus resp 11 en 8 dagen volgehouden qua batterij (door zuinig gebruik?)
- in wat voor situatie of gemoedstoestand zou jij niet op je telefoon een bericht (of foto) achterlaten over de oorzaak van de verdwijning? En ook geen afscheidsbericht?
- als je nog een extra Sandisk geheugenkaartje hebt, schiet je dan niet allebei vol? Of hou je het bij één?

Verder kan ik me niet voorstellen hoe ik er aan toe zou zijn na een week onbeschermd in de jungle, nauwelijks gegeten of gedronken. Na één nacht doorhalen (met voldoende voedsel, vocht en een dak) voel ik me aan het eind van dag 2 al zwak en labiel. Na een week ben je een wrak, en een serie vreemde foto's in de nacht is dan zo gemaakt. Was de lens misschien al vies?

De mogelijkheid dat ze kort na de top, bv omdat één gewond was, een week lang ergens hebben kunnen verblijven zonder gevonden te worden is wrang. Een gelukkige helicopter had hen kunnen spotten...
pi_143111958
quote:
19s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 01:19 schreef El_Matador het volgende:

[..]

En hier ? ;-)

"Vamos a esperar las experticias que se están realizando en este momento. Se habla de que hubo llamadas de emergencia y están esperando que el 911 confirme las llamadas entrantes y salientes... se va por buen camino", afirmó.
pi_143111959
quote:
1s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 01:17 schreef Dr.Schnautzer het volgende:

[..]

Ook op de Chipshol foto?

pi_143111971
Dit lijkt idd wel een bruine schoen en geen blauwe.

http://i.imgur.com/sGQFONX.jpg
pi_143111975
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 01:20 schreef Stupidisco het volgende:

[..]

En hier ? ;-)

"Vamos a esperar las experticias que se están realizando en este momento. Se habla de que hubo llamadas de emergencia y están esperando que el 911 confirme las llamadas entrantes y salientes... se va por buen camino", afirmó.
Ze gaan checken met 911 (de nooddienst dus) of er inkomende en uitgaande gesprekken waren.

pi_143112001
quote:
18s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 01:18 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nee, ik WEET dat niet, ik speculeer. Net als anderen hier.

Wat zei je ook alweer over bitch fights? :*
Ik weet niet wat mijn opmerking te maken heeft met bitch fights. Ik reageer gewoon op wat jij stelt en wat je in mijn ogen niet kan weten
pi_143112015
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 01:20 schreef caracamel68 het volgende:
Dit lijkt idd wel een bruine schoen en geen blauwe.

http://i.imgur.com/sGQFONX.jpg
Jep, vergelijk de bruine rotsen en het (licht weliswaar)-blauwe broekje. Is bruinig, niet blauw.

Familie was in shock toen die schoen gevonden werd.

Panamese Prutsers: "Is deze schoen van Kris (geen DNA-sporen!)?"
Huilend: "Jaaaa, Kris heeft oohook zulke schoenen...."
Panamese Prutsers: "Dat is bevestigd"

pi_143112020
quote:
19s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 01:20 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ze gaan checken met 911 (de nooddienst dus) of er inkomende en uitgaande gesprekken waren.
Merci!
pi_143112029
quote:
1s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 01:21 schreef Dr.Schnautzer het volgende:

[..]

Ik weet niet wat mijn opmerking te maken heeft met bitch fights. Ik reageer gewoon op wat jij stelt en wat je in mijn ogen niet kan weten
Ik zeg ook niet dat ik het weet, maar dat het speculeren van de koude grond is. ;)

pi_143112052
quote:
19s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 01:19 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dank, ik zat nog in het scenario met 87 zwarte foto's. Nu dus vegetatie erop.
Ik ga 's even wachten tot er feitelijke informatie via betrouwbare kanalen naar buiten komt. Er komt nu veel te veel info naar buiten die later weer niet blijkt te kloppen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')