Ben ik niet helemaal met je eens. Als je niet zo slordig bent en alle zaken goed overdenkt is ook de voorbereiding op een reis beter. Hierdoor stijgen je overlevingskansen als het mis gaat.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:06 schreef Dr.Schnautzer het volgende:
[..]
Nee, ondernemingszin of slordigheid zegt niets over je overlevingskansen
Ik ben slordig, maar overdenk zaken en bereid me ook voor als het aankomt op nieuwe situaties. Rare combinatie.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:08 schreef Rubella het volgende:
[..]
Ben ik niet helemaal met je eens. Als je niet zo slordig bent en alle zaken goed overdenkt is ook de voorbereiding op een reis beter. Hierdoor stijgen je overlevingskansen als het mis gaat.
Ik zie het andersom. Ik denk dat een extraverter, ondernemender type ook eerder aan bepaalde dingen denkt.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:08 schreef Rubella het volgende:
[..]
Ben ik niet helemaal met je eens. Als je niet zo slordig bent en alle zaken goed overdenkt is ook de voorbereiding op een reis beter. Hierdoor stijgen je overlevingskansen als het mis gaat.
Ja, maar dan bedenk je ook dat doc. Martens Timberlands niet echt geschikt zijn om een natte hiking trail te gaan lopen en dat je beter kunt kiezen in de jungle voor een paar Palladiums.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:09 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Ik ben slordig, maar overdenk zaken en bereid me ook voor als het aankomt op nieuwe situaties. Rare combinatie.
Ik geloof ook niet dat die blauwe schoenen van Kris waren.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:12 schreef Rubella het volgende:
[..]
Ja, maar dan bedenk je ook dat doc. Martens Timberlands niet echt geschikt zijn om een natte hiking trail te gaan lopen en dat je beter kunt kiezen in de jungle voor een paar Palladiums.
Serieus? Ik vind Timberlands zo stabiel, zou er zo een trail op lopen (serieus). Vind ik ook mooier staan.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:12 schreef Rubella het volgende:
[..]
Ja, maar dan bedenk je ook dat doc. Martens Timberlands niet echt geschikt zijn om een natte hiking trail te gaan lopen en dat je beter kunt kiezen in de jungle voor een paar Palladiums.
Check, had ik ook al gezien. Roept meteen de akelige vraag op van wie dan de blauwe schoen is die gevonden is.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik geloof ook niet dat die blauwe schoenen van Kris waren.
Die ouders hebben die blauwe schoen onder ogen gekregen toen ze in schock waren over het bekkenbot en de schoen van Lisanne.
Als je de foto's erbijpakt klopt die blauwe schoen van geen kant met de bruinige die Kris draagt. Bergschoenen, misschien ook wel Wildebeast, net als haar vriendin..
nee, dat is ook mijn punt. De topicstarter denkt daar anders overquote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:08 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Wel? We weten toch niet hoe die meiden echt zijn en hoe ze reageren in zulke situaties.
Ik zie dezelfde schoen maar de kleur lijkt anders vanwege de belichtingquote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:15 schreef Rubella het volgende:
[..]
Check, had ik ook al gezien. Roept meteen de akelige vraag op van wie dan de blauwe schoen is die gevonden is.
Het jammere is dat ze van leer zijn en in de jungle is alles snel nat/vochtig. Zelf heb ik ook op een leren bergschoen in de jungle gelopen, maar als die schoen nat wordt dan wordt hij de eerste dagen niet meer droog.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:14 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Serieus? Ik vind Timberlands zo stabiel, zou er zo een trail op lopen (serieus). Vind ik ook mooier staan.
Nee, ik WEET dat niet, ik speculeer. Net als anderen hier.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:16 schreef Dr.Schnautzer het volgende:
[..]
nee, dat is ook mijn punt. De topicstarter denkt daar anders over
De meeste bergschoenen zijn niet glad aan de neus. Die hebben meestal een rubberen stootrand met een groter gedeelte op de neus.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:17 schreef Dr.Schnautzer het volgende:
[..]
Ik zie dezelfde schoen maar de kleur lijkt anders vanwege de belichting
Niks nieuws. vegetatie op de foto's. Wisten we al.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:18 schreef SAJ het volgende:
Agregó que “no podemos explicarnos cómo se dice que se perdieron cuando nosotros hemos caminado el lugar el jueves 31 con guías de Boquete y es muy difícil perderse y salirse del camino, y qué decir que siete días después de esa última foto aparezcan en la cámara fotografías solo de vegetación tomadas aproximadamente entre la 1:00 a.m. y 4:00 a.m.”, explicó Hans Kremers.
Mata wat staat hier nu over die foto's tussen 1 en 4?
En hier ? ;-)quote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Niks nieuws. vegetatie op de foto's. Wisten we al.
Ook op de Chipshol foto?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:17 schreef Dr.Schnautzer het volgende:
[..]
Ik zie dezelfde schoen maar de kleur lijkt anders vanwege de belichting
Ze gaan checken met 911 (de nooddienst dus) of er inkomende en uitgaande gesprekken waren.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:20 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
En hier ? ;-)
"Vamos a esperar las experticias que se están realizando en este momento. Se habla de que hubo llamadas de emergencia y están esperando que el 911 confirme las llamadas entrantes y salientes... se va por buen camino", afirmó.
Ik weet niet wat mijn opmerking te maken heeft met bitch fights. Ik reageer gewoon op wat jij stelt en wat je in mijn ogen niet kan wetenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, ik WEET dat niet, ik speculeer. Net als anderen hier.
Wat zei je ook alweer over bitch fights?
Jep, vergelijk de bruine rotsen en het (licht weliswaar)-blauwe broekje. Is bruinig, niet blauw.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:20 schreef caracamel68 het volgende:
Dit lijkt idd wel een bruine schoen en geen blauwe.
http://i.imgur.com/sGQFONX.jpg
Merci!quote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ze gaan checken met 911 (de nooddienst dus) of er inkomende en uitgaande gesprekken waren.
Ik zeg ook niet dat ik het weet, maar dat het speculeren van de koude grond is.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:21 schreef Dr.Schnautzer het volgende:
[..]
Ik weet niet wat mijn opmerking te maken heeft met bitch fights. Ik reageer gewoon op wat jij stelt en wat je in mijn ogen niet kan weten
Dank, ik zat nog in het scenario met 87 zwarte foto's. Nu dus vegetatie erop.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Niks nieuws. vegetatie op de foto's. Wisten we al.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |