Ik vind badderen echt heerlijk. Douchen ook. Bij Hep thuis hebben ze zo'n enorme regendouche.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat vind ik nog minder fijn omdat ik het dan snel heel warm heb of weer te koud.
Zwemmen vind ik dan wel weer fijn.. maar misschien omdat je dan iets doet ofzo zeg maar
Ai, dat is wel heel pijnlijkquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:53 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk hou ik nog best van hem.
En (dit klinkt best fout) dit is de enige manier om bij hem te zijn. (behalve hem vastbinden in de kelder)
Ik gebruik nu vaak droogshampoo. En twee keer per week normaal en conditionerquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:53 schreef Snowbells het volgende:
[..]
DouchenIk was mijn haar niet al te vaak omdat ik het anders weer er aan laat wennen en dan wordt het snel vettig
Ik zou geen idee hebben moet ik eerlijk zeggen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Sp is juist de partij die het minst bereikt
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind badderen echt heerlijk. Douchen ook. Bij Hep thuis hebben ze zo'n enorme regendouche.Dat is echt geweldig.
maak een topic aanquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik voelde je aanwezigheid vandaag. Zo dichtbij was ik.
Ik stijl mijn haar zo nu en dan ook dus dan is het chill als dat de volgende dag en soms de dag er op ook nog zo zit.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jaa, dat doe ik ook! Mijn haar werd ook vet snel vet, echt gewoon na één dag. Dus moest het eerst iedere dag wassen maa rtoen zei de kapper dat je dat juist niet moet doen en dat helpt wel echt ja
Die shit gebruik ik alleen op festivals, dat is echt troepquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik gebruik nu vaak droogshampoo. En twee keer per week normaal en conditioner
Droogshampoo is ideaal hequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik gebruik nu vaak droogshampoo. En twee keer per week normaal en conditioner
Bij mij helpt dat niet.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jaa, dat doe ik ook! Mijn haar werd ook vet snel vet, echt gewoon na één dag. Dus moest het eerst iedere dag wassen maa rtoen zei de kapper dat je dat juist niet moet doen en dat helpt wel echt ja
ik was in Arnhem en jij in Nijmegen, dat is nog best een eindje :squote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik voelde je aanwezigheid vandaag. Zo dichtbij was ik.
Uhuh. Komt er niet meer van, weet ik ook wel, want hij heeft zelfs een andere vriendin gehad net een maand na mij.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ai, dat is wel heel pijnlijk. Ook nog steeds de hoop dat jullie ooit weer een relatie krijgen dan?
Kwam langs je plaats jwzquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:55 schreef supersof het volgende:
[..]
ik was in Arnhem en jij in Nijmegen, dat is nog best een eindje :s
Wat is er mis mee?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Die shit gebruik ik alleen op festivals, dat is echt troep.
Ja, na twee dagen bij mij ook hoor.. maar eerst was dat dus één dag. Dus als ik 'n avond niet had gedoucht dan was het vetquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Bij mij helpt dat niet.Blijft gewoon spekjevet worden na twee dagen.
Buiten douchen lijkt me ook nog wel eens lekker om te douchen. Op een warme zomeravond.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
. Kan me voorstellen dat dat heerlijk is als je van douchen houdt ja
.
Badderen is echt een leuk woord.
ik kwam langs utrecht, ik voelde de aanwezigheid van misschien wel 100 fokkersquote:
Ik weet niet of het echt schadelijk is voor je haar.. maar mijn haar wordt daar ontzettend stug van.. en wit en het is tering ontvlambaar.quote:
Retweet.quote:
Ah oke. Maar hoe houd je dit vol dan? Ik heb het namelijk ook een tijdje geprobeerd, maar het sloopte me compleetquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:55 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Uhuh. Komt er niet meer van, weet ik ook wel, want hij heeft zelfs een andere vriendin gehad net een maand na mij.
Ja, dat vind ik ook wel fijn trouwensquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Buiten douchen lijkt me ook nog wel eens lekker om te douchen. Op een warme zomeravond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |