quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:45 schreef Crack_ het volgende:
Sommige verzekeringen hebben dat wanneer je een paar jaar niet naar controle bent geweest bij de tandarts en dan weer na die aantal jaren weer wel en je hebt allemala gaatjes dan vergoeden ze dat niet ookal valt dat eigenlijk wel in je verzekering.. omdat je dus niet naar controles bent gegaan
quote:Dan gelden er acceptatievoorwaarden. Zo kijken we bijvoorbeeld of u regelmatig uw gebit laat controleren
Ik had dat ook toen ik uit huis ging.. ook 2 jaar niet geweest ofzo en bij mij was er nog niks aan de handquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, dat hoorde ik. Daarom ga ik weer. Ik ben in 2011 nog geweest. Dus alleen 2012 en 2013 niet. Hopelijk is het nog niet te laat.
Wtf, dat is zuur. Is het lang geleden? En hebben jullie lang iets gehad? Wacht, dat is misschien best lomp om te vragen, je hoeft het er uiteraard niet over te hebbenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:45 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Nee, hij zei ineens dat hij niet meer verliefd op mij was
Out of the bleu, en ik hield nog wel van hem.
Dus tja.
Hij werd wakker en hield niet meer van mij.
nee maar die losse handjes welquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat ik o.a. van voetbal houd, maakt mij nog geen man, wp
Dat is nog niet eens echt aan bod gekomen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja toch
Kopje thee er bij koekje en lekker klagen over je PMS
Vrouwen die van voetbal houdenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat ik o.a. van voetbal houd, maakt mij nog geen man, wp
Jij als SP'er zal toch ook wel je twijfels hebben... Als je nog ooit komt protesteren moet je het maar even melden. We hoeven natuurlijk niet per se op zondag samen naar de kerk. God luistert ook in zijn vrije tijd naar onze gebedenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:43 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Euh, den Haag?
Ben er nog nooit geweest.
Hoor ouders veel klagen over de hoge heren uit DH, maar die zeiken overal over.
Ahw. Sorry babe.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee maar die losse handjes wel
altijd blauwe plekken
Nou het is net een half jaar geleden en we hebben een half jaar wat gehad.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wtf, dat is zuur. Is het lang geleden? En hebben jullie lang iets gehad? Wacht, dat is misschien best lomp om te vragen, je hoeft het er uiteraard niet over te hebben. Ben gewoon nieuwsgierig, omdat ik je eigenlijk alleen nog herinner van toen je 18 was. Kan me herinneren dat je toen niet echt iets van jongens moest hebben
.
Volgens mij valt het wel mee. In ieder geval nergens last van. Maar ik wacht nog wel tot ik ben verhuisd. Ik moet toch een nieuwe tandarts zoeken.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik had dat ook toen ik uit huis ging.. ook 2 jaar niet geweest ofzo en bij mij was er nog niks aan de hand. Hopelijk bij jou ook niet.. anders kutje
.
Verstand komt met de jaren HAHAHAHAquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:49 schreef RockNijntje het volgende:
Ik begin voetbal steeds meer te waarderen, dat had ik echt nooit verwacht.
Dat komt omdat het voetbal van Psv geen voetbal valt te noemen. Jij houdt gewoon van leedvermaak.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:49 schreef RockNijntje het volgende:
Ik begin voetbal steeds meer te waarderen, dat had ik echt nooit verwacht.
Ik ben wel een beetje zoquote:
Hmm oke. Dan is het inderdaad echt lullig als iemand ineens zoiets zegtquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:49 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Nou het is net een half jaar geleden en we hebben een half jaar wat gehad.
Daarvoor waren we vrienden en nu nog steeds.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |