SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door kurk_droog op 05-08-2014 21:17:42 ]![]()
Hij heeft het over die 3 voor 1 positie en er zit toch wat inquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:25 schreef Silenus het volgende:
[..]
Gelukkig bepaal jij dat niet, en daarnaast staat Klaassen natuurlijk gewoon ook op het middenveld. Het heeft dus weinig zin om dit constant te blijven roepen, want het beleid van Ajax is er nu toch op gericht om geen aankopen meer te doen.![]()
Klaassen en Blind zijn inderdaad goed op het middenveld, maar met twee goede middenvelders red je het niet. Je selectie moet ook in de breedte sterk zijn. Als je ziet dat spelers als Serero, Duarte, Sana en Andersen de alternatieven zijn, word je er niet vrolijk van.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:25 schreef Silenus het volgende:
[..]
Gelukkig bepaal jij dat niet, en daarnaast staat Klaassen natuurlijk gewoon ook op het middenveld. Het heeft dus weinig zin om dit constant te blijven roepen, want het beleid van Ajax is er nu toch op gericht om geen aankopen meer te doen.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Klopt, maar los van het feit of je Serero of Duarte goed of kut vindt...je kan nu wel gaan roepen dat Ajax snel moet opschieten etc...maar we weten hoe de kaarten liggen. Er komt niemand meer bij, tenzij Blind wordt verkocht. Ik bedoel dus dat het weinig zin heeft om dat te blijven herhalen.Gourmetten of steengrillen?![]()
Daar ben jij kennelijk van overtuigd, maar ik nietquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:31 schreef Silenus het volgende:
Klopt, maar los van het feit of je Serero of Duarte goed of kut vindt...je kan nu wel gaan roepen dat Ajax snel moet opschieten etc...maar we weten hoe de kaarten liggen. Er komt niemand meer bij, tenzij Blind wordt verkocht. Ik bedoel dus dat het weinig zin heeft om dat te blijven herhalen.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Klaassen vind ik ook niet erg overtuigend op die periode na waarin alles wat hij aanraakte in goud veranderde. Hopelijk gaat die het wel maken![]()
Hopelijk gaan alle selectiespelers van Ajax het maken.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Klaassen vind ik ook niet erg overtuigend op die periode na waarin alles wat hij aanraakte in goud veranderde. Hopelijk gaat die het wel makenOh.![]()
Klaassen is een beetje als De Jong. Tijdens de wedstrijd lijkt hij totaal onzichtbaar, maar aan het einde van de wedstrijd blijkt hij toch weer belangrijk te zijn geweest.![]()
Klaassen heeft veel meer kwaliteit dan De Jongquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:27 schreef Mavcovic het volgende:
Klaassen is een beetje als De Jong. Tijdens de wedstrijd lijkt hij totaal onzichtbaar, maar aan het einde van de wedstrijd blijkt hij toch weer belangrijk te zijn geweest.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
JR is het hier niet mee eensquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:27 schreef Mavcovic het volgende:
Klaassen is een beetje als De Jong. Tijdens de wedstrijd lijkt hij totaal onzichtbaar, maar aan het einde van de wedstrijd blijkt hij toch weer belangrijk te zijn geweest.![]()
Ik vind het vooral opmerkelijk hoe zeker Klaassen al van zijn plek is bij Frank. In alles de opvolger van Siem..quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Klaassen vind ik ook niet erg overtuigend op die periode na waarin alles wat hij aanraakte in goud veranderde. Hopelijk gaat die het wel makenSnelle Egel![]()
Siem is heel belangrijk geweest op de juiste momenten, voetbaltechnisch vind ik Klaassen beter.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:28 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Klaassen heeft veel meer kwaliteit dan De JongOpgezegd![]()
‘Ajax informeert in Italië naar Uruguayaanse routinier van zes miljoen’
Ajax heeft volgens LaLazioSiamoNoi geďnformeerd naar de beschikbaarheid van Álvaro González, een 29-jarige middenvelder van Lazio. De Uruguayaan zou in Amsterdam dezelfde rol moeten vertolken als Christian Poulsen, die na twee seizoenen vertrok bij de regerend kampioen van Nederland.
González verlengde in februari 2013 zijn contract in Stadio Olimpico tot de zomer van 2017 en is dan ook niet goedkoop; hij zou ongeveer zes miljoen euro moeten kosten. El Tata, zoals hij ook wel wordt genoemd, staat ook in de belangstelling van West Ham United, Torino en het Southampton van Ronald Koeman. Lazio wil nog een verdediger kopen en kan het geld dan ook goed gebruiken.
González, een 47-voudig international die ook op het WK in Brazilië actief was, staat voor zijn vijfde seizoen in dienst van Lazio. In het afgelopen voetbaljaar was de ex-speler van Defensor, Nacional en Boca Juniors goed voor 25 wedstrijden in de Serie A en één doelpunt![]()
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:28 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Klaassen heeft veel meer kwaliteit dan De JongOh.![]()
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Leuk die Jetro Willems gifs in de OP xD
was te verwachten natuurlijkIk ben inmiddels overleden![]()
Op zich is er nog wel ruimte voor Ziyech. Serero speelde in zijn eerste periode altijd als rechtshalf, die kan dan mooi de concurrentie aan proberen te gaan met Klaassen. Duarte laten vertrekken of Andersen verhuren en dan degene die overblijft als back-up achter Ziyech gebruiken.![]()
Ziyech kan je echt wel uit je hoofd zetten. Die gaat naar Twente of Feyenoord, of blijft nog lekker een jaar bij Heerenveen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:40 schreef Dale__Cooper het volgende:
Op zich is er nog wel ruimte voor Ziyech. Serero speelde in zijn eerste periode altijd als rechtshalf, die kan dan mooi de concurrentie aan proberen te gaan met Klaassen. Duarte laten vertrekken of Andersen verhuren en dan degene die overblijft als back-up achter Ziyech gebruiken.Oh.![]()
Zal nu wel naar Twente gaan ja.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ziyech kan je echt wel uit je hoofd zetten. Die gaat naar Twente of Feyenoord, of blijft nog lekker een jaar bij Heerenveen.![]()
Zeker nu Promes weggaat ja.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:14 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Zal nu wel naar Twente gaan ja.Oh.![]()
fixquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Leuk die Jetro Willems gifs in de OP xD![]()
Weet niet of Twente al dat geld kan herinvesteren, ze staan nog onder toezicht bij de KNVB. Ik denk dat ie bij Heerenveen blijft en eind komend seizoen een contract bij Feyenoord of Twente tekent. Ajax heeft die knul helemaal niet nodig. Ik denk juist dat spelers zoals Duarte, Serero en Andersen zich gaan laten zien. Weer een seizoentje verder, meer ervaring, etc. Lekker aan koning Frank over latenquote:![]()
![]()
Volgens mij krijgt Twente boven de 10 miljoen voor Promes en Ziyech met 1 jaar contract kost denk ik 2/3 miljoen ofzo. Kunnen ze wel betalenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:08 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Weet niet of Twente al dat geld kan herinvesteren, ze staan nog onder toezicht bij de KNVB. Ik denk dat ie bij Heerenveen blijft en eind komend seizoen een contract bij Feyenoord of Twente tekent. Ajax heeft die knul helemaal niet nodig. Ik denk juist dat spelers zoals Duarte, Serero en Andersen zich gaan laten zien. Weer een seizoentje verder, meer ervaring, etc. Lekker aan koning Frank over latenOh.![]()
Sowieso niet naar Feyenoord, dat is geen sportieve vooruitgang. Ik zie Heerenveen nog wel hoger eindigen dan Feyenoord.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ziyech kan je echt wel uit je hoofd zetten. Die gaat naar Twente of Feyenoord, of blijft nog lekker een jaar bij Heerenveen.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Bilal ging toch ook naar Feyenoord.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:13 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Sowieso niet naar Feyenoord, dat is geen sportieve vooruitgang. Ik zie Heerenveen nog wel hoger eindigen dan Feyenoord.Oh.![]()
Ik acht Ziyech een stuk verstandiger.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bilal ging toch ook naar Feyenoord.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Als die in de Kuip meer kan verdienen gaat hij ook gewoon hoor.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:19 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik acht Ziyech een stuk verstandiger.Oh.![]()
Zou kunnen in potentie maar ze lijken wel op elkaar al heeft Klaassen een betere aanname, nu had Siem het geluk lang met Eriksen te spelen die de ballen wel op tijd en op maat gaf, met Blind op cvm zal Klaasen ook wel weer wat beter renderen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:28 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Klaassen heeft veel meer kwaliteit dan De Jong![]()
Godverdomme Frank en Marc, dat leg je toch gelijk neer voor zo`n gozer. Wat de fuck zijn jullie aan het doen.quote:Na PSV en Ajax mengt FC Twente zich steeds nadrukkelijker in de strijd om Kamohelo Mokotjo. "Twente heeft zich inderdaad bij de zaakwaarnemer van Kamo gemeld. De volgende stap is dat ze bij ons gaan aankloppen, denk ik", zegt Gerard Nijkamp, technisch directeur van PEC Zwolle. De 'Blauwvingers' vragen 1,5 miljoen euro voor de Zuid-Afrikaanse middenvelder.![]()
![]()
Dit werkt lekker prijsopdrijvend ja. Ajax had hem eigenlijk gewoon al voor bekerfinale vast moeten leggen...quote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Godverdomme Frank en Marc, dat leg je toch gelijk neer voor zo`n gozer. Wat de fuck zijn jullie aan het doen.![]()
Anderhalf miljoen, das echt peanuts. Ze lopen echt te slapen daaro. Ideale versterking voor het middenveld, Duarte lekker verhuren of beter nog verkopen, of Serero die er niks van kan verkopen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dit werkt lekker prijsopdrijvend ja. Ajax had hem eigenlijk gewoon al voor bekerfinale vast moeten leggen...![]()
Als ze idd moeilijk gaan doen om het salaris van 2 weken van een speler in engeland dan is het echt tever doorgeslagen.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
quote:Ajax en PSV hebben oogje op Uruguyaans international
Ajax en PSV hebben een oogje laten vallen op de Uruguyaans international Alvaro Gonzalez van Lazio Roma. Althans dat meldt La Repubblica. De 29-jarige ervaren middenvelder, die nog voor drie jaar onder contract staat in Rome, zou volgens de krant zo'n zes miljoen euro moeten kosten. Ook Southampton, Torino en West Ham United zouden belangstelling hebben voor Gonzalez, die op het recente WK alle duels voor Uruguay speelde.![]()
PSV versla je wel, de rest geeft gewoon 2 keer het salarisquote:.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Dafuq? 1,5 miljoen voor Mokotjo? Waar wacht Marc Netto op?
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Tot er plek is voor hem. Lijkt me nogal logischquote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:39 schreef StarGazer het volgende:
Dafuq? 1,5 miljoen voor Mokotjo? Waar wacht Marc Netto op?![]()
Twente mengt zich er nu ook in, ze zitten wel te slapen soms hoor. Maar goed, voor hetzelfde geld zijn ze natuurlijk allang rond.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Simpel, Serero lekker transfervrij laten gaan en Duarte terugsturen naar Heracles. Problem solved.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Tot er plek is voor hem. Lijkt me nogal logisch![]()
Inderdaad. Lekker wachten tot Moisander en Blind worden verkocht en dan pas actie ondernemen. Oh wacht, dan is hij al naar FC Twente.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Tot er plek is voor hem. Lijkt me nogal logisch'Wish I was old and a little sentimental'
Verstandig beleid dus. Je kunt wel van alles en nog wat kopen maar dan krijg je en een te volle selectie en ontevreden spelers.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:53 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Inderdaad. Lekker wachten tot Moisander en Blind worden verkocht en dan pas actie ondernemen. Oh wacht, dan is hij al naar FC Twente.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Sja dat schijnt de nieuwe trend te zijn bij Ajax.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:53 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Inderdaad. Lekker wachten tot Moisander en Blind worden verkocht en dan pas actie ondernemen. Oh wacht, dan is hij al naar FC Twente.![]()
Ik zie Mokotje wel als een jongen die wel een jaartje wil wennen met veel invalbeurten en basisplaatsen in de beker plus wanneer er een geblesseerde is om het jaar daarop de plek volledig over te nemen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:10 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Verstandig beleid dus. Je kunt wel van alles en nog wat kopen maar dan krijg je en een te volle selectie en ontevreden spelers."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Vandaar dat Viergever al gekocht is.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sja dat schijnt de nieuwe trend te zijn bij Ajax.![]()
We hadden toch ook maar een 6? Lijkt me niet zo raar dat hij is gehaald nadat Poulsen weg ging.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:18 schreef Tyron het volgende:
[..]
Vandaar dat Viergever al gekocht is.![]()
Ja, hij is gehaald omdat hij op meerdere posities uit de voeten kan, dus mocht Moisander weg gaan kan hij daar spelenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
We hadden toch ook maar een 6? Lijkt me niet zo raar dat hij is gehaald nadat Poulsen weg ging.![]()
Dat is mooiquote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:24 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ja, hij is gehaald omdat hij op meerdere posities uit de voeten kan, dus mocht Moisander weg gaan kan hij daar spelen![]()
Het is vrij evident dat of Blind of Moisander nog vertrekken. Dan kan het in mijn optiek geen kwaad om alvast te anticiperen en Mokotjo op te pikken.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:10 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Verstandig beleid dus. Je kunt wel van alles en nog wat kopen maar dan krijg je en een te volle selectie en ontevreden spelers.'Wish I was old and a little sentimental'
ik zou mokotjo ook gewoon kopen voor 1.5 miljoen, mocht hij tegenvallen heeft hij niet veel gekost en heb je zat geld op de bank![]()
Ik vraag me af of hij komt als je hem niets kan beloven en hij als 3e cvm aansluitHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Nieuw bewijs dat krachttraining nutteloos is voor voetballers.
http://mobiel.nu.nl/gezon(...)bij-voetballers.html
Serero en Andersen lekker licht en wendbaar houden. Heb je een snel en dynamisch middenveld mee.![]()
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:34 schreef 16meter het volgende:
Nieuw bewijs dat krachttraining nutteloos is voor voetballers.
http://mobiel.nu.nl/gezon(...)bij-voetballers.html
Serero en Andersen lekker licht en wendbaar houden. Heb je een snel en dynamisch middenveld mee.![]()
![]()
Met Leonardo is het destijds niet gelukt, nu een nieuwe poging.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:28 schreef Lastpost het volgende:
Afdankertje van Feyenoord moet de nieuwe held worden?
Ik vind het overigens nog steeds jammer dat Charisteas bij jullie niet de nieuwe held is geworden. Haha die reacties destijds op fok, geweldig
Ze kunnen nu Sightorsson mooi overnemen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:51 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Met Leonardo is het destijds niet gelukt, nu een nieuwe poging.
Ik vind het overigens nog steeds jammer dat Charisteas bij jullie niet de nieuwe held is geworden. Haha die reacties destijds op fok, geweldig![]()
Mokotjo kan je er gewoon altijd bij hebben.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:10 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Verstandig beleid dus. Je kunt wel van alles en nog wat kopen maar dan krijg je en een te volle selectie en ontevreden spelers.![]()
hij heeft ooit een discussie met iemand over fysieke kracht gehad en heeft daar nu overduidelijk een trauma aan over gehoudenquote:![]()
Bedankt voor de ophelderingquote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:56 schreef Tyron het volgende:
[..]
hij heeft ooit een discussie met iemand over fysieke kracht gehad en heeft daar nu overduidelijk een trauma aan over gehouden. Niet serieus nemen dus.
![]()
Leonardo.. die was ik al haast vergeten.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:51 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Met Leonardo is het destijds niet gelukt, nu een nieuwe poging.
Ik vind het overigens nog steeds jammer dat Charisteas bij jullie niet de nieuwe held is geworden. Haha die reacties destijds op fok, geweldig
Alleen als zijn naam genoemd wordt, dan moet ik meteen aan dit moment denken:
![]()
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 14:05 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Leonardo.. die was ik al haast vergeten.
Alleen als zijn naam genoemd wordt, dan moet ik meteen aan dit moment denken:![]()
Pijnlijk hč.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 14:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
Eigenlijk best lang terug dat Ajax een kwartfinale van een Europees toernooi heeft gehaald![]()
![]()
2002-2003quote:Op woensdag 6 augustus 2014 14:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
Eigenlijk best lang terug dat Ajax een kwartfinale van een Europees toernooi heeft gehaald
Marseille en Spartak Moskou was namelijk de laatste 16
Waren er tegen Marseille toen wel dichtbij, speelde we echt goed met ons kaboutermiddenveldquote:
Gingen we er ook zo knullig uit
Oh.![]()
Dat is toch triest als je ziet dat zelfs een AZ het vaker is gelukt de laatste jaren.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 14:36 schreef StarGazer het volgende:
[..]
2002-2003
Marseille en Spartak Moskou was namelijk de laatste 16Oh.![]()
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:26 schreef Tyron het volgende:
ik zou mokotjo ook gewoon kopen voor 1.5 miljoen, mocht hij tegenvallen heeft hij niet veel gekost en heb je zat geld op de bankIk weet niet waar die 1,5 mil vandaan komt. VI noemt dat bedrag zonder bron en het lijkt me véél te weinig. Enige optie die ik kan bedenken is een afkoopclausule van dat bedrag. Zou wel zonde zijn, want met een doorverkooppercentage van Feyenoord verdient Zwolle er geen fuck aanquote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:27 schreef GGMM het volgende:
Ja, als het echt 1,5 mil. is dan kan je die gok wel nemen ja.![]()
![]()
Scoorde Enoh de 1-0, stond het binnen een minuut alweer gelijkquote:Op woensdag 6 augustus 2014 14:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waren er tegen Marseille toen wel dichtbij, speelde we echt goed met ons kaboutermiddenveld
Gingen we er ook zo knullig uit
Wel een prachtige voorbereidende actie van Suarez bij de 2-1 van Mickey.'Wish I was old and a little sentimental'
Suarezquote:Op woensdag 6 augustus 2014 14:38 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Scoorde Enoh de 1-0, stond het binnen een minuut alweer gelijk
Wel een prachtige voorbereidende actie van Suarez bij de 2-1 van Mickey.![]()
Sulejmani die toen arrogant ging doen
Oh.![]()
Die europese campagne was wel een hoogtepunt in een verder dramatisch seizoen zegquote:Op woensdag 6 augustus 2014 14:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Suarez![]()
Sulejmani die toen arrogant ging doen
quote:De Boer polst Van der Vaart tevergeefs over terugkeer
Ajax-trainer Frank de Boer heeft Rafael van der Vaart (31) twee weken geleden telefonisch gepolst over een eventuele terugkeer naar Amsterdam. Dat bevestigt Robert Geerlings, de zaakwaarnemer van de aanvallende middenvelder.
Van der Vaart heeft echter aangegeven bij Hamburger SV te willen blijven. Daar loopt zijn contract nog een jaar door.
Na een dramatisch vorig seizoen, waarin de club ternauwernood aan degradatie ontsnapte, heeft de Oranje-international vertrouwen in een ommekeer. HSV is organisatorisch een nieuwe weg ingeslagen en heeft na een financiële injectie van suikeroom Klaus-Michael Kühne 17 miljoen euro voor aankopen ter beschikking. Onder andere Ajax-verdediger Niklas Moisander staat in de belangstelling van de Hamburgse club.
Van der Vaart doorliep de jeugdopleiding bij Ajax en speelde tot de zomer van 2005 in de hoofdmacht, waarna hij naar HSV vertrok. Daar keerde hij via Real Madrid en Tottenham Hotspur twee jaar geleden terug.![]()
Die zware nederlagen in de provincie allemaalquote:Op woensdag 6 augustus 2014 14:42 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Die europese campagne was wel een hoogtepunt in een verder dramatisch seizoen zeg![]()
En dat te bedenken dat we nu zeuren omdat het spel te saai is, nou liever dit dan die kansloosheid toen
Dan blijft hij toch lekker daar. Het is graag of niet.quote:Oh.![]()
Dat doet hij ook.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 14:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan blijft hij toch lekker daar. Het is graag of niet.![]()
Ja het opportunisme viert weer hoogtij, zo'n bijzondere speler is het niet al is 1,5 miljoen ook weinig, maar als je dan toch een speler erbij wilt halen, neem dan Ziyech.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:28 schreef Lastpost het volgende:
Afdankertje van Feyenoord moet de nieuwe held worden?![]()
Gelukkig. Die jongen is helemaal op. Die kan zelfs met stilstaand voetbal nog maar met moeite 90 minuten mee. Als het tempo omhoog gaat dan haalt hij ter nauwer nood nog 70 minuten.quote:![]()
dat zou net genoeg zijn als valse spits, zeker op het niveau hierquote:Op woensdag 6 augustus 2014 14:54 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Gelukkig. Die jongen is helemaal op. Die kan zelfs met stilstaand voetbal nog maar met moeite 90 minuten mee. Als het tempo omhoog gaat dan haalt hij ter nauwer nood nog 70 minuten.![]()
Las op Ajax Netwerk dat Heerenveen supporters die Ziyech liever kwijt willen omdat hij zo flegmatiek bezig was de laatste tijd.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 14:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja het opportunisme viert weer hoogtij, zo'n bijzondere speler is het niet al is 1,5 miljoen ook weinig, maar als je dan toch een speler erbij wilt halen, neem dan Ziyech.Oh.![]()
Die moet naar een hoger niveauquote:Op woensdag 6 augustus 2014 14:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Las op Ajax Netwerk dat Heerenveen supporters die Ziyech liever kwijt willen omdat hij zo flegmatiek bezig was de laatste tijd.![]()
Lekker daar blijven, uiteraard doettie dat om z'n salaris, en met die 17 miljoen kan je natuurlijk ook geen speler kopen die direct van veel toegevoegd waarde isquote:![]()
Heerenveen - Ajax 5-2quote:Op woensdag 6 augustus 2014 14:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die zware nederlagen in de provincie allemaal![]()
En dat te bedenken dat we nu zeuren omdat het spel te saai is, nou liever dit dan die kansloosheid toen
Vitesse - Ajax 4-1
PSV - Ajax 6-2
Sparta - Ajax 4-0
Dafuq
Maar ja, wat wil je ook met spelers als Oleguer en Wielaert in je verdediging
Ik weet niet of ze daar het geld voor hebben, 1,5 miljoen zal wel lukkenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gaat vast naar Twente.
En die halen ook Mokotjo op.![]()
Wielaert die alleen maar stoer ging kijken en wijzen want hij was aangekocht als leiderquote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:05 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Heerenveen - Ajax 5-2
Vitesse - Ajax 4-1
PSV - Ajax 6-2
Sparta - Ajax 4-0
Dafuq
Maar ja, wat wil je ook met spelers als Oleguer en Wielaert in je verdedigingen Oleguer was alleen maar bezig met waar hij dat weekend nu weer tegen ging protesteren
Oh.![]()
Promes weg voor boven de 10 miljoen. Met hulp van Doyen dan weer herinvesteren. Mokotjo en Ziyech kosten samen dan 4,5 miljoen. Moet kunnen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze daar het geld voor hebben, 1,5 miljoen zal wel lukkenOh.![]()
Oleguerquote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wielaert die alleen maar stoer ging kijken en wijzen want hij was aangekocht als leideren Oleguer was alleen maar bezig met waar hij dat weekend nu weer tegen ging protesteren
![]()
![]()
Ik moet het nog zien wat er allemaal kan daar, maar het is al heel wat tegenwoordig als zulke jongens in NL blijven voetballenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Promes weg voor boven de 10 miljoen. Met hulp van Doyen dan weer herinvesteren. Mokotjo en Ziyech kosten samen dan 4,5 miljoen. Moet kunnen.![]()
Ziyech had sowieso voorkeur voor binnenlandse club (al weet je dat nooit) en Mokotjo zal ook wel eerst hier een stap willen maken denk. Voor zijn ontwikkeling.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik moet het nog zien wat er allemaal kan daar, maar het is al heel wat tegenwoordig als zulke jongens in NL blijven voetballenOh.![]()
Dat soort praatjes kennen we wel, eerst maar eens zienquote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ziyech had sowieso voorkeur voor binnenlandse club (al weet je dat nooit) en Mokotjo zal ook wel eerst hier een stap willen maken denk. Voor zijn ontwikkeling.![]()
Of Ziyech blijft gewoon nog jaar bij Heerenveen en komt dan volgend jaar misschien gratis naar Ajax als opvolger Serero/Duartequote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat soort praatjes kennen we wel, eerst maar eens zienOh.![]()
Gelukkig kon Wielaert na de 4-3 in Eindhoven meteen opkrassen van Jol. Wat een pauper aankoop was dat zegquote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wielaert die alleen maar stoer ging kijken en wijzen want hij was aangekocht als leideren Oleguer was alleen maar bezig met waar hij dat weekend nu weer tegen ging protesteren
Ik hoop eigenlijk dat zo'n jongen als Andersen het gaat redden, een fitte Fischer zou het volgens mij ook kunnenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of Ziyech blijft gewoon nog jaar bij Heerenveen en komt dan volgend jaar misschien gratis naar Ajax als opvolger Serero/Duarte![]()
Al die aankopen dat seizoen waren echt bagger.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:24 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Gelukkig kon Wielaert na de 4-3 in Eindhoven meteen opkrassen van Jol. Wat een pauper aankoop was dat zeg
Dus mocht Marco ooit terugkeren, laat hem a.u.b. niet zeggen wie er gehaald moeten worden.Dat hopen we allemaal. Maar een beetje concurrentie is nooit weg.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk dat zo'n jongen als Andersen het gaat redden, een fitte Fischer zou het volgens mij ook kunnen
Fischer vind ik meer een aanvaller.Oh.![]()
Fischer is een beetje ertussen in, aanvallende middenvelder, aanvaller is hij ook niet echt, maar hij is wel het gevaarlijkst als hij van het middenveld afkomtquote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al die aankopen dat seizoen waren echt bagger.
Dus mocht Marco ooit terugkeren, laat hem a.u.b. niet zeggen wie er gehaald moeten worden.
[..]
Dat hopen we allemaal. Maar een beetje concurrentie is nooit weg.
Fischer vind ik meer een aanvaller.![]()
Issyquote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al die aankopen dat seizoen waren echt bagger.
Dus mocht Marco ooit terugkeren, laat hem a.u.b. niet zeggen wie er gehaald moeten worden.
Maar inderdaad, ook Aissati heeft het niet geweldig gedaan. Hoewel hij in 2011-2012 nog wel z'n nut had.'Wish I was old and a little sentimental'
Meer een echte nummer 10 wat dat betreft. Alleen we spelen zonder "10" .quote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Fischer is een beetje ertussen in, aanvallende middenvelder, aanvaller is hij ook niet echt, maar hij is wel het gevaarlijkst als hij van het middenveld afkomtOh.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: