Ik ga nergens van uit maar zou het wel leuk vinden als ik binnen 24 uur beval (of gaat een Z&G topic korter mee?)quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:42 schreef Stormqueen het volgende:
Ja Marel, spannend! Ga jij ook je eigen bevaltopic openen?
Wat voor kleurplaten maak je? Ik heb een zwangere vriendin een "kleurboek voor volwassenen" gestuurd als verlof-cadeautje, ben benieuwd of ze er aan begint! Het lijkt me echt ontspannend, maar ik haak/brei/naai liever.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:18 schreef kwakz0r het volgende:
Even een dikkevoor Cygn
Ik ben naast breien en haken begonnen met kleurplaten Hilmo. Ook zo enorm zen (ik heb sinds gewoon geen zin in t ene handwerk en dan werk in t andere... Erg. Maar goed.)
Wij eten vanavond stamppot andijvie. Nu al zin inBeetje winterkost maar boeiuh!
Zul je dr horen als jij straks nog voor haar wordt opgeroepen muhahahquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:20 schreef Stormqueen het volgende:
En ik heb dus om 17:00 een afspraak bij de vk...de vrouw naast me om 17:15 en die zit nu al te mopperen
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:07 schreef marel88 het volgende:
Gerustgesteld!
Echo met mooi kloppend hartje gezien. Weinig beweging kan meerdere oorzaken hebben. Kindje lag tamelijk opgevouwen, misschien was dat het. Maar ook mijn spanning (sinds gisteren toen ik flauw werd), of inderdaad voorteken van bevalling kan de oorzaak zijn. De vk maakte zich geen zorgen, adviseerde om lekker op de bank te gaan liggen en als ik vanmiddag 6 a 7 keer beweging voelde was het goed. Ik mocht ook naar het ziekenhuis voor CTG, maar ik denk dat ik daar niet echt relaxten van zou worden. Nou, ik zit al weer bijna aan die 6 keer beweging, denk dat het vooral spanning was. Opgelucht!
typischquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:20 schreef Stormqueen het volgende:
En ik heb dus om 17:00 een afspraak bij de vk...de vrouw naast me om 17:15 en die zit nu al te mopperen
ik heb dat in mijn ooglid somsquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:18 schreef Stormqueen het volgende:
Trouwens, over zwangerschapsdingetjes gesproken... Ik merk dat ik veel vaker last heb van een spastisch spiertje ergens in mijn lijf de laatste tijd. Dat mijn biceps ineens begint te jumpen ofzo. Is dat herkenbaar?
die heb ik ookquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:21 schreef marel88 het volgende:
[..]
Wat voor kleurplaten maak je? Ik heb een zwangere vriendin een "kleurboek voor volwassenen" gestuurd als verlof-cadeautje, ben benieuwd of ze er aan begint! Het lijkt me echt ontspannend, maar ik haak/brei/naai liever.
En andijviestamp vind ik juist een zomerse stamp (tenzij met rookworst, das wel winters).
ze was ook nog eerder hier dan ikquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:22 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Zul je dr horen als jij straks nog voor haar wordt opgeroepen muhahah
In Comic Sansquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |