abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143093660
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 17:27 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Tja, niet mijn ding, maar wtf is daar extremistisch aan?
Sharia is extremistisch, als je dat niet ziet...
pi_143093682
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 17:28 schreef oksel12 het volgende:

[..]

Sharia is extremistisch, als je dat niet ziet...
Jouw versie van de sharia is extremistisch.
pi_143093708
Walgelijk filmpje weer.

Vraag me overigens wel af waar alle protesten plaatsvinden, er zijn tenslotte al meer dan 170.000 mensen gestorven in Syrië. Ondertussen wel massaal de straat op tegen Israël.

Je gaat je haast afvragen of er een omerta binnen de moslimgemeenschap leeft.
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 17:33:23 #29
359067 Leafeon672
Verzuurde twintiger
pi_143093802
quote:
Het zijn allemaal ook wel erg reële plannen. :')
Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
pi_143093864
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 17:29 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Jouw versie van de sharia is extremistisch.
Wat ben jij wereldvreemd zeg.
pi_143093881
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 16:19 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Yup... dat doen veel moslims regelmatig ja. Geweld van geloofsgenoten bagatelliseren en zelfs goedpraten komt daar vaak nog eens bovenop.
Weet niet zeker in hoeverre het allemaal klopt, maar ik heb toch in meerdere artikelen gelezen dat de Islam zo onderhand, alles bij elkaar opgeteld de grootste moordmachine is uit de geschiedenis:
http://www.americanthinke(...)hine_in_history.html

De andere geloven en ideologieën, zoals fascisme, het Christendom, Jodendom etc. hebben allemaal een 'piek' gekent. De opmars van de verschillende stromingen van de Islam zijn vaak met grof geweld gegaan en gaan vandaag de dag nog steeds door. Vandaar dat er in de meeste gebieden helemaal geen Christenen, Joden en andere volkeren meer wonen. De vraag is alleen in hoeverre de aanleiding 'Islam' was en in hoeverre nationalisme of andere stromingen.
pi_143093906
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 17:33 schreef Leafeon672 het volgende:

[..]

Het zijn allemaal ook wel erg reële plannen. :')
Communisme 2.0 maar dan inclusief vervolging van 'gematigde' moslims en niet-moslims.
pi_143093996
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 17:35 schreef oksel12 het volgende:

[..]

Wat ben jij wereldvreemd zeg.
Ah, de argumenten zijn nu al op. De sharia is allesbehalve eenstemmig dus kan er ook niet gesproken worden over de 'sharia' en het evenmin verwerpen omdat de 'sharia'. Bepaalde uitspraken kun je op z'n best verwerpelijk vinden omdat ze extremistisch of gewelddadig zijn.
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 17:41:11 #34
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_143094067
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 17:39 schreef Xa1pt het volgende:
De sharia is allesbehalve eenstemmig dus kan er ook niet gesproken worden over de 'sharia' en het evenmin verwerpen omdat de 'sharia'.
Natuurlijk wel.
Ik verwerp elk systeem wat gebaseerd is op een religie, goed of kwaad, ik wil er gewoon niks mee te maken hebben.
pi_143094099
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 17:39 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ah, de argumenten zijn nu al op. De sharia is allesbehalve eenstemmig dus kan er ook niet gesproken worden over de 'sharia' en het evenmin verwerpen omdat de 'sharia'. Bepaalde uitspraken kun je op z'n best verwerpelijk vinden omdat ze extremistisch of gewelddadig zijn.
De sharia staat sowieso voor het verminderen van de rechten van niet-moslims en het vervolgen van homo's.
Die twee zijn meer dan genoeg om het als extremistisch te bestempelen.
pi_143094100
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 17:36 schreef oksel12 het volgende:

[..]

Communisme 2.0 maar dan inclusief vervolging van 'gematigde' moslims en niet-moslims.
Wellicht kun je je bij hen aansluiten, je deelt immers dezelfde opvattingen en idealen.
pi_143094120
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 17:42 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Wellicht kun je je bij hen aansluiten, je deelt immers dezelfde opvattingen en idealen.
Ik heb nergens gezegd dat ik moslims wil vervolgen.
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 17:43:22 #38
359067 Leafeon672
Verzuurde twintiger
pi_143094136
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 17:42 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Tu quoque?
pi_143094219
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 17:42 schreef oksel12 het volgende:

[..]

De sharia staat sowieso voor het verminderen van de rechten van niet-moslims en het vervolgen van homo's.
Die twee zijn meer dan genoeg om het als extremistisch te bestempelen.
Met die redenering is een democratie ook extremistisch. Er hoeven immers maar genoeg mensen in een democratie te wonen en homo's minder rechten te willen geven en je hebt een extremistische democratie. Zo werd er tenminste 50 jaar geleden nog anders over homoseksualiteit gedacht hier.

Overigens is Israël dan ook een extremistische staat. Daar hebben niet-Joden en homo's eveneens minder rechten.
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 17:46:20 #40
359067 Leafeon672
Verzuurde twintiger
pi_143094247
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 17:45 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Met die redenering is een democratie ook extremistisch. Er hoeven immers maar genoeg mensen in een democratie te wonen en homo's minder rechten te willen geven en je hebt een extremistische democratie. Zo werd er tenminste 50 jaar geleden nog anders over homoseksualiteit gedacht hier.

Overigens is Israël dan ook een extremistische staat. Daar hebben niet-Joden en homo's eveneens minder rechten.
Rode haring.
pi_143094248
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 17:42 schreef oksel12 het volgende:

[..]

Ik heb nergens gezegd dat ik moslims wil vervolgen.
Je zegt dat er geen gematigde moslims bestaan.
pi_143094448
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 17:35 schreef Nintex het volgende:

[..]

Weet niet zeker in hoeverre het allemaal klopt, maar ik heb toch in meerdere artikelen gelezen dat de Islam zo onderhand, alles bij elkaar opgeteld de grootste moordmachine is uit de geschiedenis:
http://www.americanthinke(...)hine_in_history.html

De andere geloven en ideologieën, zoals fascisme, het Christendom, Jodendom etc. hebben allemaal een 'piek' gekent. De opmars van de verschillende stromingen van de Islam zijn vaak met grof geweld gegaan en gaan vandaag de dag nog steeds door. Vandaar dat er in de meeste gebieden helemaal geen Christenen, Joden en andere volkeren meer wonen. De vraag is alleen in hoeverre de aanleiding 'Islam' was en in hoeverre nationalisme of andere stromingen.
Is het aantal moorden uit de islam al het aantal moorden uit het christendom overstegen? Dan doet de islam het bar slecht, ook gezien de islam 600 jaar jonger dan het christendom is en dus "minder tijd" om te moorden heeft gehad.

De ratio (aantal geloofsgerelateerde moorden / bestaansgeschiedenis in jaren) per godsdienst is dan ook zeer interessant om te bekijken.
pi_143094543
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 17:27 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Tja, niet mijn ding, maar wtf is daar extremistisch aan?
De sharia discrimineert tussen moslims en niet-moslims. Juist linksmensen zoals jij zouden tegen facisme moeten zijn, net zoals er in moslimlanden ook "linksmensen" zijn die tegen discriminatie zijn.
pi_143094789
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 17:55 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

De sharia discrimineert tussen moslims en niet-moslims. Juist linksmensen zoals jij zouden tegen facisme moeten zijn, net zoals er in moslimlanden ook "linksmensen" zijn die tegen discriminatie zijn.
Er wordt in Canada bijvoorbeeld gewoon volgens sharia recht gesproken als een vorm van mediation. Wat is daar fascistisch aan als beide partijen daarmee instemmen?
pi_143094836
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 18:04 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Er wordt in Canada bijvoorbeeld gewoon volgens sharia recht gesproken als een vorm van mediation. Wat is daar fascistisch aan als beide partijen daarmee instemmen?
Dat is niet de vorm van sharia waar desbetreffende user het over had - want daar hadden we het over. Hij verdedigde al eerder de jizya (niet-moslims moeten belasting betalen).
pi_143094884
Het geloven in een god is bij voorbaat al extremisme.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_143094955
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 18:06 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Dat is niet de vorm van sharia waar desbetreffende user het over had - want daar hadden we het over. Hij verdedigde al eerder de jizya (niet-moslims moeten belasting betalen).
Ik lees niets fascistisch of extremistisch in zijn post. In die van anderen daarentegen waarin fundamentalisme tot norm wordt verheven en de 'gematigden' worden gemarginaliseerd en bestempeld als afvalligen echter wel.
pi_143094979
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 18:08 schreef firefly3 het volgende:
Het geloven in een god is bij voorbaat al extremisme.
Je roes uitslapen ook.
pi_143095058
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 18:10 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ik lees niets fascistisch of extremistisch in zijn post. In die van anderen daarentegen waarin fundamentalisme tot norm wordt verheven en de 'gematigden' worden gemarginaliseerd en bestempeld als afvalligen echter wel.
Wellicht niet in die post maar wel in zijn andere post. In dit topic verdedigt hij de jizya (wat zijn recht is natuurlijk): Moslims eisen belasting van christenen

De jizya discrimineert tussen niet-moslims en moslims. Juist linksmensen als jij moeten daar afstand van doen en dergelijke ideeen verwerpen.
pi_143095135
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 17:45 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Met die redenering is een democratie ook extremistisch. Er hoeven immers maar genoeg mensen in een democratie te wonen en homo's minder rechten te willen geven en je hebt een extremistische democratie. Zo werd er tenminste 50 jaar geleden nog anders over homoseksualiteit gedacht hier
De sharia houdt in dat je je religie opdringt en op basis van dat sprookjesverhaal wil je niet-moslims minder rechten geven en homo's vervolgen, dat noemt het overgrote deel van de Nederlanders extremistisch. Je bent wereldvreemd indien je dat niet doet.

quote:
Niet-joden hebben evenveel rechten en homo's mogen alleen niet trouwen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')