Meisje uit panama die dood is.quote:
2NutZ wil iets vragen 🙋quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
De hond wilde vandaag al drie keer met mij wandelen (in een tijdsbestek van drie uur). Gelukkig is het goed weer.
Wie ben jij?quote:
Vond haar toen knapper.quote:
watquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wie ben jij?
[..]
Vond haar toen knapper.
Dan nuquote:
johannes_vermeerquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wie ben jij?
[..]
Vond haar toen knapper.
Hoi WPquote:
Hoiquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
johannes_vermeer
[..]
Hoi WP
Is gewoon terecht.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Je schandalige gedrag in dit topic.
KLB / Panty's
Haha dit wou ik net zeggen. Ook buttbuddy als woordkeuzequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is gewoon terecht.
Maar ik kan jou dus dan de titel buttbuddy met Knut geven?
Wat is de schande? Was ook een gare kick.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
KLB / Panty's
Als jij dat wil.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is gewoon terecht.
Maar ik kan jou dus dan de titel buttbuddy met Knut geven?
Ik vond het een zeer rullevante kick.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:29 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Wat is de schande? Was ook een gare kick.
Ja wil ik wel.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als jij dat wil.
[..]
Ik vond het een zeer rullevante kick.
Dat was ook een kneiterrare kickquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
KLB / Panty's
Wij hadden het net over Madame_Paon dus als je dan iets posts in een topic over Madame_Paon is dat normaal.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja wil ik wel.
Heb je ook een argument voor je mening?
Normaal als in dit zijn de richtlijnen waar we ons op FO!K aan moeten houden? of...?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wij hadden het net over Madame_Paon dus als je dan iets posts in een topic over Madame_Paon is dat normaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |