Dat heb ik ook nou altijd en ik ben 1.62quote:Op woensdag 6 april 2011 18:34 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Vergeleken met mij lijkt Miss Universe een lelijk eendje.![]()
Ik ben trouwens helemaal niet zo lang ... 1.67m ... en toch is het beengedeelte van de panty altijd te kort.
Bizar.
I like big butts and cannot lie.quote:Op woensdag 6 april 2011 18:30 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat valt wel mee eigenlijk. Ik heb eerder een dikke reet.
WAT ZEG JE DAAR NU?quote:Op woensdag 6 april 2011 18:52 schreef Bloempje. het volgende:
Verder zijn panty's toch ook gewoon onwijs niet sexy?
Ja, alleen niet bij jouquote:Op woensdag 6 april 2011 18:52 schreef Bloempje. het volgende:
Verder zijn panty's toch ook gewoon onwijs niet sexy?
Ja, maar die zijn dan weer zo koud in de winter.quote:Op woensdag 6 april 2011 18:55 schreef seasushi het volgende:
kousen met jarretelles kopen? of hold-ups? nooit te kort
quote:Op woensdag 6 april 2011 18:55 schreef seasushi het volgende:
kousen met jarretelles kopen? of hold-ups? nooit te kort
Alsof een panty warm isquote:Op woensdag 6 april 2011 18:57 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ja, maar die zijn dan weer zo koud in de winter.
In de zomer draag ik geen panty's, maar in de winter wel.
Fijn om te weten, schimmelkutje.quote:Op woensdag 6 april 2011 18:59 schreef seasushi het volgende:
[..]
Alsof een panty warm isJe krijgt er hoogstens een zwetend kruis van
hallo pics van je natte kruisquote:Op woensdag 6 april 2011 18:59 schreef seasushi het volgende:
[..]
Alsof een panty warm isJe krijgt er hoogstens een zwetend kruis van
dat bedoel ik. bedenk er bij de gemiddelde vrouw ook nog een slipje en een inlegkruisje bij...quote:Op woensdag 6 april 2011 19:00 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Fijn om te weten, schimmelkutje.![]()
.
Achterlijke onnodige kickquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 13:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik zou liever helpen met het opruimen van een vliegtuigramp dan naar TS in panty kijken.
Vooral een groot kruisquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |