Dat valt wel mee eigenlijk. Ik heb eerder een dikke reet.quote:
Vergeleken met mij lijkt Miss Universe een lelijk eendje.quote:Op woensdag 6 april 2011 18:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Is ts wel knap genoeg voor panty's?
In madurodam natuurlijk!quote:Op woensdag 6 april 2011 18:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
1,67
Je woont zeker in de Efteling.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Football. Glorious football. Dont care what it looks like.
Vind je dat klein of groot?quote:Op woensdag 6 april 2011 18:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
1,67
Je woont zeker in de Efteling.
In Drenthe wonen en dan haten op Brabant.quote:Op woensdag 6 april 2011 18:38 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Vind je dat klein of groot?
Voor een man zou het klein zijn, maar voor vrouwen is het een redelijk gemiddelde lengte.
En ik woon in Drenthe. Ik moet er niet aan denken om naar klote Brabant te verhuizen.
pics ?quote:Op woensdag 6 april 2011 18:34 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Vergeleken met mij lijkt Miss Universe een lelijk eendje.![]()
Ik ben trouwens helemaal niet zo lang ... 1.67m ... en toch is het beengedeelte van de panty altijd te kort.
Bizar.
ok grquote:Op woensdag 6 april 2011 18:34 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik ben geen troll. Ik heb gewoon een hekel aan Brabant met hun achterlijke carnaval.quote:Op woensdag 6 april 2011 18:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
In Drenthe wonen en dan haten op Brabant.
Matige troll.
Carnavalquote:Op woensdag 6 april 2011 18:40 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik ben geen troll. Ik heb gewoon een hekel aan Brabant met hun achterlijke carnaval.
Ik ga geen pics posten trouwens.
eigenlijk is dit best wel viesquote:Je hoeft maar ergens tegenaan te stoten of je hebt een ladder in je panty.
Dat heb ik ook nou altijd en ik ben 1.62quote:Op woensdag 6 april 2011 18:34 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik ben trouwens helemaal niet zo lang ... 1.67m ... en toch is het beengedeelte van de panty altijd te kort.
Bizar.
I like big butts and cannot lie.quote:Op woensdag 6 april 2011 18:30 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat valt wel mee eigenlijk. Ik heb eerder een dikke reet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |