Bite mequote:
Waarom denkt iedereen toch dat ik wel even tickets ga betalen. En dan ook nog hiervoor?quote:
Fixed that for ya, broquote:
Eensch, ook al is Cz een redelijk mooi ziekenhuisquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:47 schreef missbehavin het volgende:
Bah, ik kan het ziekenhuis niet meer zien onderhand
Ik geef het enkel als voorstelquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:31 schreef Barbusse het volgende:
Waarom denkt iedereen toch dat ik wel even tickets ga betalen. En dan ook nog hiervoor?
Dat doet vrijwel iedereenquote:
Met die van jouw bruiloft?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:37 schreef stbabylon het volgende:
Mijn broertje heeft 'iets'
Voor het eerst (zover ik weet)
Herpes?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:37 schreef stbabylon het volgende:
Mijn broertje heeft 'iets'
Voor het eerst (zover ik weet)
Had het net gemeld in het vorige topicquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:41 schreef HeatWave het volgende:
Kost dat ook alweer, retourtje Malta?.
We kunnen wel bij jou crashen toch Barb?.
Ik de motivatiegebrek-na-een-rondje-park-from-hellquote:
Zo'n gast ben ik niet natuurlijkquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Had het net gemeld in het vorige topicEn bij mij crashen? Dat kan, zolang je niet al mijn bier opdrinkt. En moet het wel even met m'n vriendin overleggen natuurlijk
Waarom in hemelsnaam bier drinken terwijl we ook je whiskeykast kunnen plunderen. Geen probleem dude.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Had het net gemeld in het vorige topicEn bij mij crashen? Dat kan, zolang je niet al mijn bier opdrinkt. En moet het wel even met m'n vriendin overleggen natuurlijk
Wat ouderwets.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En moet het wel even met m'n vriendin overleggen natuurlijk
1 keer op een bruiloft een meisje leren kennen, nog een maand of 9 iets mee gehad ookquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Yup
Van een bruiloft, komt een bruiloft (of zoiets)
Ok. Stbabs' box has been unticked from the guestlist.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waarom in hemelsnaam bier drinken terwijl we ook je whiskeykast kunnen plunderen. Geen probleem dude.
Das heel fideel van jequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zo'n gast ben ik niet natuurlijk. Drinks are on me
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |