Met jou altijd.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:14 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Oh Lienekien, wil je met me trouwen?
quote:
Groetjes aan je vrouw.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:17 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]![]()
Deze man gaat vanavond fluitend naar huis, dank je wel!
Die loopt vanavond een hersenschudding op denk ik, of hij moet even het hoofdeinde van het bed af schroeven voordat hij met jou in z'n gedachtes thuis 'komt'...quote:
quote:
Haha!quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die loopt vanavond een hersenschudding op denk ik, of hij moet even het hoofdeinde van het bed af schroeven voordat hij met jou in z'n gedachtes thuis 'komt'...
Ik heb er een die haar langste tijd wel heeft gehad.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:25 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
[..]
Haha!
Maar nee, ik heb geen vrouw, of man.
Wel twee katten, schatten van katten zelfs.
Ik ga er vanuit dat ze een prachtig leven heeft gehad Lienekien.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik heb er een die haar langste tijd wel heeft gehad.
Ik wil nooit weer een kat.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:41 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat ze een prachtig leven heeft gehad Lienekien.
Geen idee. Daar hoor ik namelijk niemand over. Is blijkbaar niet interessant genoeg om het over te hebbenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja nou, Esprit is toch ook een hartstikke geil merk voor sexy vrouwen?
Voor een advocaat ben je wel erg slecht in Nederlands!quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:16 schreef Sophietje79 het volgende:
Ik ben 35 en zeker niet uitgerangeerd, qua uiterlijk en innerlijk. Hij is 30. Ik heb 10 jaar met de vader van de oudste gehad en 7 jaar met die van de jongste....dus ook niet zomaar even one night stands. Ondanks dat het niet werkten, kan ik het prima met hen vinden en eten we regelmatig samen. Wie kan dat tegenwoordig zeggen. Na een scheiding is het vaak haat en nijd kan ik uit professionele ervaring spreken.
Ik heb mijn hoop in mannen zeker niet verloren, maar wordt alleen niet snel verliefd. En nu ben ik een keer verliefd....misschien ben ik ook niets gewend.
De belangrijkste reden dat ik niet in zijn appartement mag komen is, omdat hij gestalkt wordt door een meisje daar met wie hij naar bed is geweest en hem ook nog eens het leven zuur probeert te maken.
Idd ik wil geen 3 kinderen bij 3 vaders. Mijn dochters zijn 10 en 4 en het is goed zo + dat ik ooit een eigen kantoor wil. Ik heb al gezegd tegen hem dat het voor mij beter is om het nu te beëindigen, dan over -tig maanden of jaren en dan echt van hem houdt.
Ik las ergens "ik wordt."quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:00 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Voor een advocaat ben je wel erg slecht in Nederlands!
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:56 schreef Sophietje79 het volgende:ondanks dat we bijvorbeeld een totaal verschillend opleidingsniveau hebben.
In wat voor soap zit jij. Hij verkoopt zielige verhaaltjes en die slik jij als zoete koek.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:58 schreef Sophietje79 het volgende:
Ja ja ja sm kelder/ wietplantage...ook iemand op het idee gekomen dat die stalkster nog contact heeft met zijn ex? Ex die dochter weghoudt bij hem om niets en alles tegen hem gebruikt. Gelukkig is Jeugdzorg nu in beeld en heeft hij dankzij hen weer een bezoekregeling met dochter.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:50 schreef Seven. het volgende:
Ik heb King Louie gegoogled.
Leuk sjaaltje erbij, spijkerjasje, regenlaarzen en je bent de coolste moeder op het plein.
LEKKER KEK!
Godverdommequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:56 schreef Sophietje79 het volgende:
Daar ik advocaat familierecht en ook nog eens ervaring uit eigen doos (2 dochters uit 2 relaties, maar prima contact met de vaders)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |