abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 12:56:33 #1
432271 Sophietje79
Moeder, juriste, vrij en blij
pi_143084805
Begin juni vertelde een jongen (ouders wonen bij mij in de straat) aan mijn overbuurvrouw verteld dat hij problemen had met zijn ex in verband met omgang met zijn dochtertje van bijna 3. Daar ik advocaat familierecht en ook nog eens ervaring uit eigen doos (2 dochters uit 2 relaties, maar prima contact met de vaders), gaf buurvrouw aan dat hij eens met mij moest praten. Zo gezegd, zo gegaan en stond hij ineens voor mijn deur. Helaas kon ik hem vanwege een vriendinnenafspraak niet helpen en kwam hij 2 dagen later terug.

Ik ben niet snel onder de indruk van een man, maar hij blies me echt omver. Wat een leuke, lieve, eerlijke jongen, ondanks dat we bijvorbeeld een totaal verschillend opleidingsniveau hebben.
Na een week hebben we met elkaar gezoend en weer een paar dagen later zijn we met elkaar naar bed geweest. Het ging ergens te snel voor me, maar het voelde ergens ook heel goed.
Na weken heel erg intensief contact, merk ik dingen die eigenaardig zijn, niet kloppen en me daardoor niet lekker zitten.

Zo weet ik dat ik nooit bij hem thuis mag komen, om verschillende redenen. Hier kan ik nog mee leven, maar leuk is anders. Waar ik meer mee zit, is dat hij soms of heel veel geeft en soms weer totaal niets. Zijn moeder zegt, dat hij erg veel om me geeft, hij daarom het gevoel krijg dat ik te dichtbij hem kom en dat het voor hem echt moeilijk is om een nieuwe relatie aan te gaan. Hij is namelijk in 2 relaties flink, maar dan ook flink vernederd. Ik merk dat ook wel eens aan zijn opmerkingen. Zo is hij er tijdens zijn eerste relatie achtergekomen, dat zij zich op alle parkeerplaatsen in de Randstad heeft laten uitwonen. Als ik nu wel eens op mijn telefoon kijk, is het van: "Oooh ben je aan het daten?" Niet grappig, omdat ik zo totaal niet ben en ik nog meer huiverig zou moeten zijn, omdat hij als vrijgezel wel regelmatig van bil ging met menig vrouw.

Aan de ene kant wil hij geen relatie, terwijl mijn vriendinnen heel stellig en kordaat zijn: "Als je neukt met elkaar en je hebt nu al meer aan elkaar verteld, dan menig stel in hun hele leven, dan spreek je weldegelijk van een relatie hoor." en aan de andere kant wil hij heel graag kinderen met me. Dit terwijl ik daar niet mee bezig ben en ik het onderwerp kinderen krijgen voor mezelf afgesloten had.

Ik ben meer van het evenwicht, doe maar eerst gewoon en geniet van de simpele dingen.
Aangezien zijn ouders op vakantie zijn, verblijft hij nu daar.....200 meter van mij vandaan. Afspreken wil hij amper, wel Whats appen.........hij is vaak te moe vanwege zijn werk om nog af te spreken (Hallo....ik werk soms ook meer dan 40 uur per week + ik neem het gros van de opvoeding van mijn dochters op me) en ik vind appen zo onpersoonlijk met een afstand van niets. En als hij niet moe is, verzint hij wel andere dingen om niet af te spreken ("De drank is op" ja lekker interessant).

Als....als we samen zijn, is het superleuk, maar een afspraak maken is een drama. Hebben we om 18.00 uur afgesproken om te eten, bel ik om 18.30 uur of hij nog komt, zegt hij: Oh ja ik heb al bij mijn ouders gegeten. Dat je dat doet, geen probleem, maar bel dan ff denk ik dan....kleine moeite toch. Ik heb nu een radiostilte ingelast, eerst wil ik weten wat hij wil en mag hij terugkomen..............pff niet makkelijk, maar ik weet dat ik mezelf en mijn dochters anders voorbij loop.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-08-2014 13:02:04 ]
pi_143085056
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 12:56 schreef Sophietje79 het volgende:
Zo weet ik dat ik nooit bij hem thuis mag komen, om verschillende redenen.
En die redenen zijn?
quote:
Hebben we om 18.00 uur afgesproken om te eten, bel ik om 18.30 uur of hij nog komt, zegt hij: Oh ja ik heb al bij mijn ouders gegeten.
Wat een lapzwans.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_143085083
quote:
ervaring uit eigen doos (2 dochters uit 2 relaties, maar prima contact met de vaders)
Tuurlijk niet joh..
quote:
Ik ben niet snel onder de indruk van een man
pi_143085090
Ik ga ook advocaat familierecht worden. Makke lammetjes die hartgebroken bij mij komen "troosten" wink wink nudge nudge ;) ;)
pi_143085171
Als hij je niet wil zien en afspraken niet nakomt zegt dat genoeg denk ik
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_143085197
quote:
99s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 13:04 schreef Prof_Hoax het volgende:
Ik ga ook advocaat familierecht worden. Makke lammetjes die hartgebroken bij mij komen "troosten" wink wink nudge nudge ;) ;)
Net waar je zin in hebt, uitgerangeerde dames van middelbare leeftijd die een hekel hebben gekregen aan mannen....
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_143085227
Tja je bent wel heel makkelijk bezig
Zie!
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 13:07:19 #8
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_143085232
Maarre, even los van de matige OP, hoe oud is die kerel?
pi_143085258
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 13:06 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Net waar je zin in hebt, uitgerangeerde dames van middelbare leeftijd die een hekel hebben gekregen aan mannen....
:D Vrouwen die zogenaamd een hekel hebben aan mannen. Die zijn meestal gewoon (aandachts)geil.
pi_143085279
quote:
Aan de ene kant wil hij geen relatie, terwijl mijn vriendinnen heel stellig en kordaat zijn: "Als je neukt met elkaar en je hebt nu al meer aan elkaar verteld, dan menig stel in hun hele leven, dan spreek je weldegelijk van een relatie hoor."
Je vriendinnen zijn een beetje raar. Verder komt het nogal over of hij niet zo ''into you'' is. Kan verschillende redenen hebben, maar om aan te komen kakken met de drank die op is, zegt wel genoeg :')
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_143085340
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 13:08 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Je vriendinnen zijn een beetje raar. Verder komt het nogal over of hij niet zo ''into you'' is. Kan verschillende redenen hebben, maar om aan te komen kakken met de drank die op is, zegt wel genoeg :')
Inderdaad. Als je iemand leuk vind wil je die toch zien? Heus niet elke dag maar als je praktisch naast elkaar woont zou ik toch wel eens langs gaan
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_143085452
Wat een verhaal.

Ik vertrouw hem nu al niet :P

Waarom mag je niet bij hem thuis komen? Afspraken die op het laatste moment niet doorgaan?

Kom op zeg :P Dan ben je volgens mij niet de enige waarmee hij op dit moment aan het rommelen / scharrelen is.

"Zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten".

Met zijn "Oooh ben je aan het daten?" :')

PS:
Je spreekt pas van een relatie als je het daar beiden over eens bent. Maakt niet uit wat je allemaal uitspookt met elkaar. De intenties zijn veel belangrijker dan de daden.

Dus als hij geen relatie wil, dan is dat zo. Jammer, maar helaas. Hij vond blijkbaar de aandacht en de seks wel fijn, maar wil verder niks.

[ Bericht 4% gewijzigd door BadObsession op 05-08-2014 13:20:01 ]
Monkey see, monkey do.
  Forum Admin dinsdag 5 augustus 2014 @ 13:29:49 #13
240730 crew  Opa.Bakkebaard
Heeft een huisje.
pi_143086009
Je klinkt gewoon als een neukertje voor de kerel ongeacht wat zijn moeder zegt. Die hoopt waarschijnlijk dat haar zoon weer eens gaat settelen en je klinkt als een prima partij. Hoe meer je de nadruk op een eventuele relatie gaat leggen hoe meer afstand hij zal nemen.
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 13:39:03 #14
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_143086339
quote:
Ik ben niet snel onder de indruk van een man, maar hij blies me echt omver. Wat een leuke, lieve, eerlijke jongen, ondanks dat we bijvorbeeld een totaal verschillend opleidingsniveau hebben.
Na een week hebben we met elkaar gezoend en weer een paar dagen later zijn we met elkaar naar bed geweest.

Daar ik advocaat familierecht en ook nog eens ervaring uit eigen doos (2 dochters uit 2 relaties, maar prima contact met de vaders), gaf buurvrouw aan dat hij eens met mij moest praten.
Gvd :') _O- gestopt met lezen.
Binnenkort 3 kinderen van 3 mannen :')
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 13:47:31 #15
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_143086629
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 13:39 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Gvd :') _O- gestopt met lezen.
Binnenkort 3 kinderen van 3 mannen :')
Hij heeft inderdaad al gezegd dat hij wel kinderen met haar wil.

TS, ben je nou echt niet wijzer?
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 14:03:11 #16
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_143087135
Sorry, maar voor een boven intelligente vrouw én advocaat familierecht vind ik je wel erg naïef.
Misschien is dat je roze bril?

Hij had een probleem en een dip en met je aanwezigheid heb je hem hier doorheen geholpen. Jij wil verder, maar hij is van zijn dip af en vind het eigenlijk wel best.
Iets anders lees ik hier echt niet in.

En als die man niet toe is aan een relatie, gaat hij dat volgende week of de week erna wel zijn?
En is dat over 2 weken wel, je zegt zelf dat je nu al irritaties hebt.
Zullen die weggaan denk je?
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 14:03:52 #17
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_143087160
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 13:47 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Hij heeft inderdaad al gezegd dat hij wel kinderen met haar wil.

TS, ben je nou echt niet wijzer?
Verrassend :') _O-
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 14:07:55 #18
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_143087301
Mag ik al?
The love you take is equal to the love you make.
pi_143087376
quote:
Na weken heel erg intensief contact...

vs.

aan de andere kant wil hij heel graag kinderen met me.
En dat terwijl je al 2 kinderen van 2 verschillende vaders hebt.

Succes ermee.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_143087480
He's just not that into you.
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 14:16:22 #21
432271 Sophietje79
Moeder, juriste, vrij en blij
pi_143087555
Ik ben 35 en zeker niet uitgerangeerd, qua uiterlijk en innerlijk. Hij is 30. Ik heb 10 jaar met de vader van de oudste gehad en 7 jaar met die van de jongste....dus ook niet zomaar even one night stands. Ondanks dat het niet werkten, kan ik het prima met hen vinden en eten we regelmatig samen. Wie kan dat tegenwoordig zeggen. Na een scheiding is het vaak haat en nijd kan ik uit professionele ervaring spreken.
Ik heb mijn hoop in mannen zeker niet verloren, maar wordt alleen niet snel verliefd. En nu ben ik een keer verliefd....misschien ben ik ook niets gewend.
De belangrijkste reden dat ik niet in zijn appartement mag komen is, omdat hij gestalkt wordt door een meisje daar met wie hij naar bed is geweest en hem ook nog eens het leven zuur probeert te maken.
Idd ik wil geen 3 kinderen bij 3 vaders. Mijn dochters zijn 10 en 4 en het is goed zo + dat ik ooit een eigen kantoor wil. Ik heb al gezegd tegen hem dat het voor mij beter is om het nu te beëindigen, dan over -tig maanden of jaren en dan echt van hem houdt.
pi_143087589
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 14:16 schreef Sophietje79 het volgende:

De belangrijkste reden dat ik niet in zijn appartement mag komen is, omdat hij gestalkt wordt door een meisje daar met wie hij naar bed is geweest en hem ook nog eens het leven zuur probeert te maken.

Ja en? Zit ze daar binnen in de kast met een mes of zo? Want anders zie ik echt niet waarom je dan niet bij hem binnen mag
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 14:18:39 #23
45180 Dennis_enzo
Geen usericon nee
pi_143087629
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 14:13 schreef trancethrust het volgende:
He's just not that into you.
Ook geen sig dus
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 14:18:47 #24
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_143087631
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 14:07 schreef Lienekien het volgende:
Mag ik al?
Ye, ga maar los. Ik wilde net een lokquote plaatsen :7
pi_143087654
quote:
Ik ben 35 en zeker niet uitgerangeerd, qua uiterlijk en innerlijk.
Maar 1 manier om dit te verifiëren, pics!

quote:
Naïef ben je iig nog wel, jij jonge niet uitgerangeerde deerne.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')