Iran says it gave Hamas rocket technologyquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:02 schreef Bozepiemel het volgende:
Obama tekent motie $225 miljoen voor het anti raket raket systeem voor Israël.
Goede zaak.
En ondertussen ook bijdrage aan onschuldige slachtoffers aan Palestijnse kant.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:05 schreef Bramito het volgende:
[..]
Goede zaak! Puur defensief systeem dat burgerslachtoffers voorkomt
Dan deze ook goede zaak !quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:06 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Iran says it gave Hamas rocket technology
Tehran official says he requested president also transfer air defense systems to Gaza to protect against Israeli strikes
Goede zaak.
Wederom een goede zaak.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:06 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Tehran official says he requested president also transfer air defense systems to Gaza to protect against Israeli strikes
Goede zaak.
Air defence, niks mis mee.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:06 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Goede zaak.
Omdat je toch niet kan concluderen dat beide partijen niet tot een oplossing willen komen en dan een partij helpen ?quote:
Wie? Ik ?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:09 schreef Bramito het volgende:
Ik krijg het gevoel dat een aantal mensen burgerslachtoffers OK vinden als het maar aan de "andere" kant is.
Dat staat wat mij betreft los van het voorkomen van burgerslachtoffers.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:08 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Omdat je toch niet kan concluderen dat beide partijen niet tot een oplossing willen komen en dan een partij helpen ?
Dan moet de andere kant ook geholpen worden..quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:12 schreef Bramito het volgende:
[..]
Dat staat wat mij betreft los van het voorkomen van burgerslachtoffers.
We zien dit reeds 20 jaar, lijkt me dat we nooit een verandering zullen zien tenzij Israel een hogere prijs betaalt voor z'n optreden.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:09 schreef Bramito het volgende:
Ik krijg het gevoel dat een aantal mensen burgerslachtoffers OK vinden als het maar aan de "andere" kant is.
Dat zou mooi zijn. Het makkelijkste is als ze gewoon stoppen met schieten allemaal. Een alternatief is om safe zones in te stellen. Die moet je dan wel van beide kanten respecteren. Verder is het hebben van de juiste vrienden handig.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:13 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dan moet de andere kant ook geholpen worden..
Ja als ze allemaal stoppen idd.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:17 schreef Bramito het volgende:
Laten we eens beginnen met
[..]
Dat zou mooi zijn. Het makkelijkste is als ze gewoon stoppen met schieten allemaal. Een alternatief is om safe zones in te stellen. Die moet je dan wel van beide kanten respecteren. Verder is het hebben van de juiste vrienden handig.
Dit is zeer goed inderdaad.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:02 schreef Bozepiemel het volgende:
Obama tekent motie $225 miljoen voor het anti raket raket systeem voor Israël.
Goede zaak.
Of ze doen allebei een keer normaal.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:16 schreef meth1745 het volgende:
[..]
We zien dit reeds 20 jaar, lijkt me dat we nooit een verandering zullen zien tenzij Israel een hogere prijs betaalt voor z'n optreden.
Nee, goed. Dat defensieve systeem is voor het onderscheppen van haatraketten die op burgers worden afgeschoten. Zelfs jij moet het daar mee eens zijn.quote:
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:20 schreef Bramito het volgende:
[..]
Of ze doen allebei een keer normaal.
Newp. Op geen enkele manier.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:06 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
En ondertussen ook bijdrage aan onschuldige slachtoffers aan Palestijnse kant.
Ben het eens met de verdediging alleen is het een teken dat je Israël wel steunt in het geweld.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:21 schreef Karrs het volgende:
[..]
Nee, goed. Dat defensieve systeem is voor het onderscheppen van haatraketten die op burgers worden afgeschoten. Zelfs jij moet het daar mee eens zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |